Joutsenosto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä, HPK
McFarland putosi tokan erän jälkeen kokoonpanosta. Johtunee siitä, että kaatui ja liukui kovalla vauhdilla laitaa päin.
McFarland putosi tokan erän jälkeen kokoonpanosta. Johtunee siitä, että kaatui ja liukui kovalla vauhdilla laitaa päin.
Onko kellään sisäpiirintietoa tai edes huhua onko Trotterin loukkaantuminen päivä kerrallaan tai muutama viikko vai puhutaanko pidemmästäkin huilista. Vähän huolestuttaa juuri kun kaveri alkoi saada napsuja parempaan liikkeensäkkin osalta ja joukkueen pelitapaan niin tuli tämä joku Växjöön homppeli ja pisti telakalle.
SaiPan täytyy kaataa KalPa ilman Brock Trotteria, ylivoimakentälliset mietittävä uusiksi | Etelä-Saimaa
Ei ole vielä tarkempaa tietoa, mutta "Hän ei pelaa, ellei sitten jotain ihmeparantumista tapahdu" sanoi Santanen.
Toivon mukaan olisi nopeasti pelissä mukana. Ja toivottavasti Hamiltonille ei käynyt myöskään pahemmin..Oukei! Toivotaan, että selvitään säikähdyksellä ja Trotter ei olisi pitkään pois.
Mun mielestä Hamiltonin naama osui Riikolan kypärään, istuin kyllä A3 joten en ole varma.Riikola kolautti Hamiltonia suoraan päähän ja sen jälkeen ei miestä näkynyt.
Voi ollakin. Olin itse katsovinaan, että olkapää tärähti päähän, mutta eipä se paina tässä konkurssissa. Saattaa lauantaina olla ihan mielenkiintoinen hyökkäys, jos sieltä ei saada ukkoja takaisin.Mun mielestä Hamiltonin naama osui Riikolan kypärään, istuin kyllä A3 joten en ole varma.
Ruudusta katsottuna: pää päähän. Kuin pääsiäismunien litsaus. Savolaisella oli kovempi.Voi ollakin. Olin itse katsovinaan, että olkapää tärähti päähän, mutta eipä se paina tässä konkurssissa. Saattaa lauantaina olla ihan mielenkiintoinen hyökkäys, jos sieltä ei saada ukkoja takaisin.
Joo näinhän siinä kuulemma kävi. Parin metrin päästä todistin tilanteen eli olen vielä kaiken lisäksi tulossa sokeaksi. Hyvin pyyhkii.Ruudusta katsottuna: pää päähän. Kuin pääsiäismunien litsaus. Savolaisella oli kovempi.
Toivotaan parasta. Vaikka eilinen peli olikin voittoisa, parit älykkäät kädet eivät olisi tuohon rosteriin pahitteeksi. Muuten annetaan liikaa tasoitusta."SaiPassa uskotaan. että ainakin Hamilton ja Trotter ovat mukana jo ensi viikolla."
Eli Trotter jo joukkueen mukana, mutta Hamilton ja McFarland ovat vielä päivä kerrallaan ja odotus olisi, että he ovat vielä tämän viikon pois.
Onkos tämä virallista tietoa? Olisi kyllä hienoa jos molemmat palaisivat vahvuuteen viikon päästä. McFarland varmasti vielä parantaa otteitaan kunhan pääsee 100-prosenttiseen kuntoon. Sitten kun vielä Koho palaa ja pääsee kuntoon ja kaikki on vielä kerralla vahvuudessa niin SaiPalla on kyllä oikeasti kilpailukykyinen joukkue. Juho Olkinuora olisi hienoa pitää joukkueessa kauden loppuun asti mutta saa nähdä. Tuohimaakin kuntoutuu kovaa vauhtia.Eli Trotter jo joukkueen mukana, mutta Hamilton ja McFarland ovat vielä päivä kerrallaan ja odotus olisi, että he ovat vielä tämän viikon pois.