SaiPan playoff-ketju

  • 19 187
  • 121

AAJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
¤ SaiPa ¤
Enpä saanut lippua minäkään... Jännä homma tosiaan, että silloin kun ollaan kolme-nolla tappiolla, niin hallissa on kyllä tilaa, mutta heti kun tulee pari voittoa, niin jonoa olis Joutsenoon asti. Pleijarit ovat sen verran harvinaista herkkua olleet meillä päin, että olisi odottanut hallin olevan joka pelissä, myös avauksessa Tepsiä vastaan, täynnä.

No, välierissä sitten...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
kaizu kirjoitti:
Vähän tällasta huutelua toisten ketjuun, mutta eikö teillä myydä playoff-kausikortteja ? Itselläni ei tulisi mieleenkään jättää korttia ostamatta, jo ihan siksi, että jos menestystä tulee niin gloryhuntterit täyttää hallin ja lipuista joutuu tappelemaan...

Niin ostappa POFF-kausari opiskelijan tuloilla ja sitten lunasta loput pois seuraavan kauden kausikortista kun on joukkue tippunut puolivälierien jälkeen, varsinkin kun mihinkään kausikorttiinkaan ole varaa, että se siitä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Aksu kirjoitti:
Pistääpä vaan tämä paikallinen kiekkokulttuuri välillä naurattamaan ja välillä itkettämään.

No aijaa!!!

Ettei tuu penalttia niin sanotaan jotain rakentavaa: Perseestä koko lappeenrantalaisväki, kyllä silloin mennään aamulla jonottamaan kun jotain hienoa oikeesti tapahtuu.
 

Keynet

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihme säätämistä tuo lipunmyynti. Minulla jäi aamukahvit pöytään, kun luin lehdestä, että lipunmyynti hallilla alkaa klo. 9.00. Oletin aiemmista, että alkaa myöhemmin. Olin hallilla n. klo. 9.45. Liput loppu. Seisomapaikkojakaan ei ole, sanoi neito tiskin takana. Kaukaan R-kioskilla jne... paikoissa saattaa vielä olla. Ärrällä jonoa noin 50m. Puoli tuntia jonotusta ja liput loppu. Sitten takas kotiinpäin, onneksi hallin ohi. Hallin lippuluukulla jono!!??
Joo on täällä seisomapaikkoja vielä. Täh? Missä vitussa ne liput oli 40 minuuttia aikaisemmin? No sain kuitenkin lipun ja siitä tyytyväinen olen.
Näytti siellä hallilla olevan jonoa vielä puolen päivän jälkeenkin.

Ihmetyttää todella tuo hämmentäminen.
 

Neverlasting

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Washington Capitals
Onneksi minulla on kausikortti play-offeihin! :o
Olisi kyllä ärsyttänyt jos ei olisi lippua ollut huomiseksi. Kausikortin kanssa se on vaan niin kovin paljon helpompaa, kun ei tarvitse stressata siitä, että varmasti paikkoja riittää.
No toivottavasti Kisapuistossa on huomenna tunnelmaa ilman muita SaiPaFanejakin, itse menen sinne huutamaan niin kovaa, kun keuhkoista lähtee ja pitämään hauskaa. Erittäin kova matsi tulossa, sanoisin.
 
Viimeksi muokattu:

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Laitan nyt tännekin, että miulla on ainakin 4 lippua ylimääräisenä varauksessa. Eli jos jotakuta kiinnostaa ne, niin käykää kattomassa miten toimia, jos haluaa liput.

t; Ystävänne Juulia

Edit. Ja kaikille tiedoksi, että kaikki seisomapaikkaliput on myyty jo ennen klo 10:ntä tänään loppuun. Eli niitä ei oo enää tarjolla. Valitettavasti!

Edit2. Neljän lippusatsi meni jo, mutta klo 19 aikoihin voi kysyä 2 lippua. Varmistan, että tarviiko SaiPafanit niitä...
 
Viimeksi muokattu:

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Aika hilkulla tuntui olevan lipunsaanti täälläkin. Pääsin Lippupalvelun puhelimessa läpi n. klo 9.25 ja miesääni kertoi: "Siellä on yksi seisomapaikka jäljellä."
No, sehän se riittää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotenkin luulen muuten, että huomenna Kisapuistossa kuullaan kovin kannustus vuosikausiin. Joku irvileuka sanoo varmasti, että paljoa ei siihen vaadita ja se on kyllä totta, mutta uskon silti, että kannustus todella on laajaa ja kuuluvaa. Karjalaiset syttyvät hitaasti, mutta sitten kun ovat liekeissä, niin ei sitä sammuta enää jääkausikaan.
 

Neverlasting

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Washington Capitals
Ted Raikas kirjoitti:
Jotenkin luulen muuten, että huomenna Kisapuistossa kuullaan kovin kannustus vuosikausiin.

Tätä toivon todella. Itse ainakin yritän huutaa, jos mahdollista, vielä kovempaa kuin tiistain matsissa(ei ollut illalla ääntä enää jäljellä), toivottavasti istumapaikkalaisetkin syttyvät nyt kannustamaan ja hallissa olisi todellakin tunnelmaa.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Neverlasting kirjoitti:
Itse ainakin yritän huutaa, jos mahdollista, vielä kovempaa kuin tiistain matsissa(ei ollut illalla ääntä enää jäljellä), toivottavasti istumapaikkalaisetkin syttyvät nyt kannustamaan ja hallissa olisi todellakin tunnelmaa.

Heh, äänestä... Kurkku on ihan sairaan kipeä ja ääntä ei paljon kuulunut. No ei kun lääkäriin: "puhekieltoa väh. 3 päivää, ei saa huutaa vaikka olis kuinka tarve (kerroin että oon ollu jääkiekko-pelissä...) ja lääkitystä."
Että näillä mennään. Kurkku on TODELLA kipeä, mutta osaanko mie olla hiljaa??? En tietenkään. Montakohan puhelua oon lääkärin jälkeen jo puhunut... =)
 

Neverlasting

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Washington Capitals
Juulia kirjoitti:
Heh, äänestä... Kurkku on ihan sairaan kipeä ja ääntä ei paljon kuulunut. No ei kun lääkäriin: "puhekieltoa väh. 3 päivää, ei saa huutaa vaikka olis kuinka tarve (kerroin että oon ollu jääkiekko-pelissä...) ja lääkitystä."
Että näillä mennään. Kurkku on TODELLA kipeä, mutta osaanko mie olla hiljaa??? En tietenkään. Montakohan puhelua oon lääkärin jälkeen jo puhunut... =)

Heh, mie aina huudan niin kovaa, kun kurkusta lähtee, mutta koskaan en ole saanut itseäni tuohon kuntoon :D Noh, vielä tässä ehtii.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
A.P.Järvi kirjoitti:
Aika hilkulla tuntui olevan lipunsaanti täälläkin. Pääsin Lippupalvelun puhelimessa läpi n. klo 9.25 ja miesääni kertoi: "Siellä on yksi seisomapaikka jäljellä."
No, sehän se riittää.
Itse itseään lainaten, taitaa noita lippuja olla vielä saatavilla, jos ajoitus osuu kohdilleen. Sain nimittäin tuossa 10 min sitten Lippupalvelun nettisivuilta varattua istumapaikan niin pääsee kaverikin mukkaan (ettei mene hyvä reissu hukkaan).
 

omasch

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Red Wings
Pistetääs päivän päätteeksi muutama sananen täältäkin päin Suomee.

stuba kirjoitti:
Kyllä tuolla oli jonossa ihmisiä jotka olivat olleet yön töissä, mutta lykkäsivät uniaan sen verran että saivat lipun, miksei hetken herääminen sitten onnistunut tosifanilta?

Juurikin näin. Tässä on yks yönsä töiden vuoksi valvonut. Periaate päätös aamulla oli, että ennen ei nukkumaan käydä ennen kuin vähintää yksi lippuvaraus oli suoritettu. Lippupalvelu alkoi aamulla klo 8:00 välittämään lippuja netitse ja puhelimitse. Itselläni oli kännykkä jonossa n. 8:10 alkaen ja netitse metsästin mahdollisimman hyviä istumapaikkoja. Lopputuloksena pari varausta, joista toisen käytin itse ja toiselle löytyi lopulta käyttäjä parin puhelun jälkeen.

Se mikä aiheutti nämä pitkät jonot hallilla, toimistossa ja Kaukaan legendaarisella R-kioskilla saattaa johtua juuri kaltaisistani netitse ja puhelimitse varaajista. Eikös näissä paikoissa liput alkanut liikkua vasta klo 9:00 alkaen? Miettikääpä monta lippua pelkästään seisomakatsomoon ehditään varata sen ensimmäisen tunnin aikana klo 8:sta lähtien. Se on paljon se. Ja vielä sinä aikana kun jonotat 50m:n jonossa menee vielä jokunen lippu. Onko lopulta ihme että liput loppuu lopulta kesken?

Mut hei, peli ei oo vielä menetetty. Netitse voi käyttäjä koska vain peruttaa varauksensa ja täten saattaa silloin tällöin ilmaantua jotain varattavaa. Ja varsinkin huomenna klo 12:30 kannattaa olla valppaana kun lunastamattomat liput palautuvat myyntiin.

stuba kirjoitti:
Kyllä minullakin alkoivat kierrokset SaiPan toimistolla kohota, kun menin hakemaan kahdelle kausikorttipaikalle oikeuttavia lippujani ja sain kuulla että ne oli haettu. Toisen paikan käyttäjä on vielä Lapissa ja minä olin siinä, joten kukahan oli onnistunut vetämään liput ohi.

No mites tää on mahollista? Tää taitaa mennä jo SaiPan piikkiin? No onneks tilanne selvis.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Huh Huh!

Heräsin aamulla ennen kuutta. Ei enää uni maistunut. Koko yön taisin nähdä unia tämän päivän pelistä. Vatsassa kiertää ja vääntää. Olin jo ehtinyt unohtaa, miltä tämä tuntuu. Minulla ei hermot kestä isoja pelejä! Tärisen tässä näppiksen ääressä ja tällä kertaa se ei edes johdu krapulasta. Huh huh huh!

Sellasta vielä, että ymmärrän enemmän kuin hyvin, että kovan linjan SaiPa -faneja ottaa päähän, jos lippu jäi saamatta, mutta kannattaako sitä purkaa toisiin faneihin? Minä ehkä nykyään menen sitten tuohon gloryhuntereiden sakkiin, koska olen tänään ensimmäistä kertaa remontin jälkeen Kisapuistossa. 90-luvun loppupuolella minulta ei kovinkaan montaa peliä väliin jäänyt, vieraspaikkakunnillakin tuli satunnaisesti reissattuja jne. Sitten on vain käynyt niin, että elämäntilanteet muuttuvat ja prioriteetit pitää laittaa uusiksi. Tällä hetkellä perhe ja työt menevät lätkän edelle. Mutta täytyy sanoa, että nämä pleijarit ovat menneet nyt niidenkin ohi (ajoittain). Olen puoliväkisin järjestänyt itselleni aikaa, että pääsen pelejä katsomaan. Valitettavasti en aiempiin kotimatseihin päässyt, mutta nyt onneksi pääsen. Ja katson, että minulla (heti Taurun jälkeen maailman keltaisimmat silmät omistavalla henkilöllä) on ihan yhtä suuri oikeus olla siellä kuin kellä tahansa muulla. Minä sentään huudan sieltä istumapaikoiltakin, vaikka yksin! :), kuten helsinkiläiset ovat saaneet huomata. Pahoittelen kovaa ja rumaa ääntäni ;)

Tulipas vielä mieleeni, että nyt on sitten kaksi kertaa mennyt neitsyys näiden pleijareiden aikana. Olin viikko sitten torstaina ekaa kertaa vanhassa jäähallissa Helsingissä. Aiemmin sinne ei paljon ole tehnyt mieli lähteä, kun olen pelännyt henkeni puolesta :). Huomasin, että pelkoni oli aika turha. Ekassa pelissä Helsingissä ei edes kukaan tullut pottuilemaan tai riitaa haastamaan. Olin aika yllättänyt, kun männävuosilta on jäänyt aika ikävä kuva HIFK:n faniporukasta. Mutta toisaalta, onko se mikään ihme, että vähän tulee kahnausta, jos porukat ovat ensin kolme tuntia juoneet ilolientä bussissa ennen pelin alkua. Varmaan vähän samanlaista touhua kaikilla muillakin pitkämatkalaisilla. Toinen reissu ei ihan niin hyvin mennyt, mutta ei siellä edelleenkään mitenkään pelottavaa tapahtunut. Hengissä ollaan edelleen. Ja tänään sitten korkkaan tosiaan Kisapuiston ekaa kertaa remontin jälkeen. Olen ollut töissä muualla nämä viimeiset vuodet, niin on tosiaan kotipelit jääneet vähemmälle (toisin sanoen loppuneet minun osaltani kokonaan).

Hienoa kiekkoiltaa kaikille!!! Ja huutakaahan te muutkin sitten siellä :D
 

Aksu

Jäsen
Sanottakoon nyt niin, että faniyhdistyksen kautta on kulkenut kymmenittäin lippuja ja nyt niitä on enemmän kuin tarvitsimmekaan. Kaikki kyllä löytää omistajansa, mutta suurin kiitos kuuluu tästä seuralle, joka tuli hätiin ja alkoi järjestelemään asioita. Eiliset neuvottelut tuottivat paremman tuloksen kuin uskalsin toivoa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
avatar kirjoitti:
Niin ostappa POFF-kausari opiskelijan tuloilla ja sitten lunasta loput pois seuraavan kauden kausikortista kun on joukkue tippunut puolivälierien jälkeen, varsinkin kun mihinkään kausikorttiinkaan ole varaa, että se siitä.

Valintakysymys.
 

Jay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Gnistan, Bajen, Barça ja SaiPa
Nakke kirjoitti:
Sellasta vielä, että ymmärrän enemmän kuin hyvin, että kovan linjan SaiPa -faneja ottaa päähän, jos lippu jäi saamatta, mutta kannattaako sitä purkaa toisiin faneihin?

Olen tästä aivan samaa mieltä. Itsekin olen ensimmäisen pelini kissapuistossa nähnyt joskus 70-luvulla pienenä ihmisen alkuna. Siitäpä sitä olen keltamustana elellyt vuodesta toiseen ja käynyt matseissa silloin, kun se budjettiin ja aikatauluun on sopinut. Tuntui sitten varsin erikoiselta lukea olevansa glory-hunter, kun pääsee tänään ensimmäisen kerran tällä kaudella Kisapuistoon. Pitkä matka kun ei mahdollista jatkuvaa peleissä käymistä. Helsingissä pelatut pelit olen nähnyt tälläkin kaudella yhtä lukuunottamatta (sairastapaus) kaikki, tämä on ollut jo useita vuosia tapana ja näin tulen jatkossakin toimimaan.

Tänään illalla huudetaa kuitenkin kaikki kimpassa SaiPa voittoon!

ps. Aivan loistavaa, että SaipaFanit ovat saaneet lippuasiat kuntoon!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Gellner kirjoitti:
Valintakysymys.

Juu, onhan se valintakysymys sekin, joko ryöstää pankin vai ei.

No ei hätään sen suhteen, että kyllähän noita pelejä vielä tällä kaudella kisapuistossa onneksi pääsen näkemään :D
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
avatar kirjoitti:
Juu, onhan se valintakysymys sekin, joko ryöstää pankin vai ei.

No ei hätään sen suhteen, että kyllähän noita pelejä vielä tällä kaudella kisapuistossa onneksi pääsen näkemään :D

Valintakysymys siinä mielessä että pari baari-iltaa tai vastaavaa kun jättää väliin niin rahat ovat kasassa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vaikka tappio varmasti tuntuu karvaalta tässä vaiheessa kun ottelun päättymisestä ei ole kulunut montaakaan hetkeä niin en voi kuitenkaan muuta kuin onnitella SaiPaa hyvästä menestyksestä kaudella ja pleijareissa.

Joukkue taisteli hyvin, kaatoi yhden suuren ja oli vähällä kaataa toisenkin. Minusta se on kaikkiaan kunnioitettava saavutus vaikka tällä hetkellä moni varmasti mielessään harmittelee karvasta tappiota.

Onnittelut SaiPalle ja joukkueen aktiivisille ja miksei myös muillekin faneille!

vlad.
 

Neverlasting

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Washington Capitals
Loistava kausi SaiPalta, loistavat Play-Offit. Kyllä se vähän haikeaksi pisti lopettaa tämä tähän.

Mutta muuta en voi sanoa, kuin KIITOS SAIPA! Ja kiitos kaikki fanit varsinkin tänään, huudettiin kovaa. Istumakatsomolaiset, kuten oletettu, aivan hiljaa. Ihan surkea näytös niiltä. Kun oltiin tappiolla, hyvä kun edes taputtivat millekään. Siis tässä meinaan nyt niitä kokonaisuutena. Olihan siellä yksittäisiä huutajia.

Kiitos SaiPa!!
 
Viimeksi muokattu:

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Ei itketä lauantaina.

Niinkuin otsikossa sanotaan, suru pois puserosta pojat. Yllättävän hieno kausi tuli päätökseen, mutta kenelläkään ei ole syytä ripotella tuhkaa päälleen, vaan kaikkien kannattaa iloita hyvin menneestä kaudesta.
Ainakin minä, joka nyt seurasin SaiPan pelejä 43.n kauden, olen todella iloinen, että pystyttiin joukkueella, joka oli tuomittu sarjan pohjamutiin, näyttämään toteen se vanhan kansan viisaus. " MAASTA SE PIENIKIN PONNISTAA". Käsi sydämmelle jokainen. Kuka oletti kauden onnistuvan näin hyvin?

Kun kuitenkin suuri osa joukkuetta säilyy samana, ja kokemusta on jokaiselle karttunut, niin poislähtijöistä huolimatta, olen toiveikas seuraavan kauden suhteen. Uusia pelaajia tulee ja luottamus Mälkiän pelisilmään pelaajien hankinnassa on ainakin minulla vankka, onnistuuko kaikki hankinnat, on hämärän peitossa, varsinkin ulkolaisten pelaajien suhteen.

Mutta matka jatkuu ja uudet haasteet on edessä, ei muuta kuin odottelemaan loppukesän harjoitusotteluja ja ns. asiantuntijoiden edeltäkäsin tuomitseman joukkueen uusia urotekoja.

Terveisin: Tosiveteraani
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös