SaiPan juniorit

  • 397 306
  • 980

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa U20 avausottelu menossa vaasassa. Peli vähän yli puolenvälin, 5-0 taulussa ja maalivahdin vaihto. Tuo puolustus mistä olen aiemminkin sanonut. Tulee nuorille pitkä ja tuskaisa kausi. Sanoisin, että joku helppo on täytynyt mennä Hiltusellekin. Ei prkl! On Santasella sellainen savotta edessä, et ei käy kateeksi.
 

Kämmenrumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston
SaiPa U20 avausottelu menossa vaasassa. Peli vähän yli puolenvälin, 5-0 taulussa ja maalivahdin vaihto. Tuo puolustus mistä olen aiemminkin sanonut. Tulee nuorille pitkä ja tuskaisa kausi. Sanoisin, että joku helppo on täytynyt mennä Hiltusellekin. Ei prkl! On Santasella sellainen savotta edessä, et ei käy kateeksi.

Ykkösmolari tippui tälläviikolla reeneissä sormen otettua kipeää..
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Melko heikoissa kantimissa on, jos ykkösmolarista on kiinni. Tänään kymmenen tauluun omiin.
Tilanne vaikuttaa kyllä aika surulliselta. Ykkösketju pystyy hyökkäyspäässä tekemään asioita. Siinä kaikki. Puolustus on tasoa karmea. En näe itse Sportia kuitenkaan TOP5 jukkueena. Tästä voi vain parantaa.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPan U20 joukkue aloitti kauden kahdella tappiolla. Todellinen murskatappio Sportille ja niukka tappio Ässille.
SaiPan U18 joukkue sen sijaan aloitti kahdella voitolla KooKoosta ja TuTosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös