Ensin mirasanelle tai jollekkin muulle asian tietävälle kysymys: Kun en ole kirjautuneena palstalle on tuo mirasanen viestin lähetysaika 19.32 mutta kun kirjaudun sisään on viestin lähetysaika 16.32, miksi?
Ja sitten asiaakin.
Kyllä minä olen melkoisen luottavainen tuon SaiPan puolustuspään suhteen, Levokari toi peräpäähän kovuutta ja siinä suhteessa tuo Henrik Petre on vielä kirjoittamaton kortti, kiekollisena mies on minun mielestäni todella hyvä, empä ole harjoituspeleissä montaa kiekon menetystä nähnyt. Tuo pelaajalistassa oleva pituus Petrelle epäilyttää kun näyttää ainakin ainakin minun mielestäni lyhyemmältä, johtuneeko sitten luistelutyylistä.
Ja tästä sitten nimimerkki Karvakäsi varmasti älähtää: Tuo Virkki, on vielä jossainmäärin raakile ja kuulemani mukaan Jatkoajan HPK toimituksen pohjamutiin haukkuma, on kuitenkin MINUN mielestäni todella kehityskelpoinen lupaus, harhoja ja kiekon menetyksiä tulee jonkin verran, mutta uskoisin miehestä mällin koulussa tulevan vielä kelpo pakki, jopa kiekollisena, luistelu on hyvää ja kokoa on riittävästi, yllättää vielä monet.
Odotan mielenkiinnolla saako Mälkiä ja Selin parannettua Levokarin luistelua ja kiekollista peliä, jos se onnistuu, onnistuihan se Malmivaarankin osalta, on Paulin kaksivuotisen sopimuksen myötä SaiPan puolustuksen kovuus turvattu seuraavat kaksi kautta.
Kaijomaan Kalle on tulevaisuuden mies, nyt alkaa olla läpilyönnin paikka samoin kuin Virkillä, kokoa on osaako hyödyntää kaikki ominaisuutensa, toivottavasti.
Kun OPG tulee mukaan on SaiPan puolustuksessa kova kilpailu pelipaikoista, pelissä epäonnistujat saavat harjoitella ja loukkaantumiset eivät heti vie katastrofin partaalle kun korvaajia riittää. Minun mielestäni tilanne on erinomainen.
Tuosta Levokarin luistelusta tuli yksi asia mieleen: Vuosi sitten kesällä oli mällin ja Selinin apuna amerikkalainen luisteluvalmentaja pari viikkoa, silloin valmennuskin sai opastusta kuinka noita luistelun eri ominaisuuksia (lähtönopeus, kaarreluistelu ym.)kehitetään, silloinhan mälli oli tuhissut,että "kun luistelukin pitää miehille opettaa". Kyllähän viime kauden Malmivaara esimerkiksi sitten olikin aivan eri tasolla kuin SaiPaan tullessaan, siksi uskoisin myös Levokarin luistelun ainakin jonkin verran paranevan, painoa hiukan pois ja aerobiciä koordinaation parantamiseksi, kyllä se siitä kehittyy.