Palata yrityselämään? Eikös näillä palstoilla kaikki olekaan sitä mieltä, että SM-liigajoukkue on bisnis?ruoska kirjoitti:Onko taustalla jotain eripuraa Mälkiän kanssa vai haluaako herra palata yrityselämään takaisin?
Silitysrauta-Mike kirjoitti:Palata yrityselämään? Eikös näillä palstoilla kaikki olekaan sitä mieltä, että SM-liigajoukkue on bisnis?
ruoska kirjoitti:Onko taustalla jotain eripuraa Mälkiän kanssa?
Hevonen kirjoitti:Tämä nousee usein pintaan kun puhutaan SaiPan henkilöstöstä... Ettei vain Mälkiässä olisi vikaa?
Hevonen kirjoitti:Tämä nousee usein pintaan kun puhutaan SaiPan henkilöstöstä... Ettei vain Mälkiässä olisi vikaa? Minua ainakin hatuttaisi menettää kausittain pelaajia koska valmentaja ei tule heidän kanssaan toimeen tai toisinpäin. Lähtijöitä kyllä on ollut...Sateentekijä?No...En tiedä.
Aksu kirjoitti:Toimitusjohtajan vaihto ei kuitenkaan ole tietojen mukaan mikään nopeasti kyhätty ratkaisu vaan suunniteltu. Samaiset tiedot puhuivat vaihdosta "ennen seuraavan liigakauden alkua", jota tämä kiistatta toki on.
TeePee kirjoitti:Ei mikään yllättävä uutinen. Juttua tj:n vaihtamisesta on tosiaan liikkunut pitkin kevättä ja alkukesää. Mielenkiintoista kuulla asian taustaa... no, iltapäivällähän ainakin jotain kerrotaan... Toivotaan että saadaan hyvä mies tilalle.
Mielestäni ihan oikea ratkaisu.
Ketäs ne pelaajat ovat jotka ovat lähteneet siksi etteivät tule Mälkiän kanssa toimeen. Minusta on aina raha puhunut huomattavasti enemmän kuin mikään muu, kun SaiPasta on pelaajia lähtenyt. Itse en keksi muita kuin Nielikäisen, jonka lähtöön tuo valmentaja-pelaaja suhde olisi voinut vaikuttaa.Hevonen kirjoitti:Tämä nousee usein pintaan kun puhutaan SaiPan henkilöstöstä... Ettei vain Mälkiässä olisi vikaa? Minua ainakin hatuttaisi menettää kausittain pelaajia koska valmentaja ei tule heidän kanssaan toimeen tai toisinpäin. Lähtijöitä kyllä on ollut...Sateentekijä?No...En tiedä.
Aksu kirjoitti:Pistettäköön viimeiseksi kommentiksi suoraan asianosaisilta äsken saatu viesti : asiaan ei liity mitään dramatiikka vaan kysymys on suunnitellusta muutoksesta.
Enemmän asiasta illalla.
Vesso kirjoitti:Taitaa kyseessä olla harkittu rakennemuutos.
Todella vakuuttavaa suunnitelmallisuutta.
Vielä toukokuun puolivälissä Etelä-Saimaassa julkaistussa jutussa Tikkinen maalaili ensi kautta aika tarkastikin. En oikein jaksa tähän suunnitelmallisuuteen uskoa. Totta kai sponsoreiden suuntaan tämä asia halutaan paketoida siten, että tämä on joukkueenjohdon hallinnassa.
Jubomir kirjoitti:Ketäs ne pelaajat ovat jotka ovat lähteneet siksi etteivät tule Mälkiän kanssa toimeen. Minusta on aina raha puhunut huomattavasti enemmän kuin mikään muu, kun SaiPasta on pelaajia lähtenyt. Itse en keksi muita kuin Nielikäisen, jonka lähtöön tuo valmentaja-pelaaja suhde olisi voinut vaikuttaa.