Mctavish85, mistä sen tietää, että tämä Sneck mahdollisesti tuo kovuuttakin joukkueeseen ensi kaudeksi, ainakaan pojan jäähymäärät per. kausi ei aivan hirveät ole ja nuo parin kauden hiukan suuremmat lukemat voi olla vaikkapa vajavaisen luistelun mukanaan tuomia koukkausjäähyjä.
Minä pahoin pelkään, että meillä on ensi kaudella aivan yhtä mikkihiiri joukkue kuin menneellä kaudellakin ja siksi en aivan riemusta kiljahtele näistä uusista hankinnoista.
Mielenkiinnolla odottelen minkälaisia seppiä Tuomenoksa vielä joukkueeseen hankkii, jos linja jatkuu samanlaisena, niin mitään ei ole menneestä kaudesta opittu ja odotukset tulevasta kaudesta ei kovin korkealle yllä. Minun mielestäni menneen kauden loppu ja pudotuspelit osoittivat, missä SaiPan joukkueen puutteet olivat ja olen odottanut, että tilannetta korjataan, nyt vain ei ainakaan vielä siltä näytä.
Kun joukkueesta viime kaudella puuttui kokoa, kovuutta ja luisteluvoimaa, ensimmäistä ja viimeistä tuo Davis, mutta ei niinkään kovuutta, tuoko tämä Sneck muuta kuin kokoa, jää nähtäväksi.