Mctavish85
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Markkanen on kunnossa ollessaan edelleen liigan parhaimpia veskareita. Ikä on vaan numeroita ja that's it. Tuohimaasta on vaikea kommentoida vielä mitään kun en kaverista hirveästi tiedä. Jotakin tuolla toimistolla kuitenkin tiedetään kun hänelle kaksivuotisen sopparin tekivät.Jos lähdetään positiivisen kautta, niin itse ehdin jo pelätä Myllyniemen tulevan SaiPaan. Tuohimaalla on sentään tekniikka kunnossa, vaikka pää ei ole. Myllyniemellä ei olisi kumpikaan.
Jos lähdetään vakavasti asiaa pohtimaan, niin tämän julkaisun jälkeen minä olen vähän huolestunut ensi kauden joukkueesta. Santaseen löytyy luottoa, mutta ei valmentajalla ole hirveästi tehtävissä, jos joukkueen maalivahtiosasto pettää. Markkanen on kuitenkin taas vuoden vanhempi, joten hänen tasonsa äkillinen lasku on taas huomattavasti todennäköisempää kuin ennen tämän kauden alkua. Ei Jussikaan nyt mikään Hasek ole. Toiseksi sitten epätasainen maalivahti, joten katastrofin ainekset ovat kasassa. Toivotaan parasta, mutta olisin halunnut nähdä vähän varmemman ratkaisun maalivahtiosastolle. Voi olla, että ensi kauden aikana tulee vielä Niemistä ikävä.