Ei mene pitkään, kun taas media alkaa rustaamaan kunkin joukkueen tulevan kauden menestystä ja voin vakuuttaa että Saipa ei ole niissä kovin korkealla.
Minulle kävisi vaikka tällainen pikkumies tulisi rosteriin, kun jostain sitä on haaveiltava: Eliteprospects.com - Jordan Schroeder
Ihan vaan mielenkiinnosta pumpsahti esille.....
Eikö viime kaudella sitten ollut? Aika kovat on kriteerit, jos ei Nokelaista laske huippuluokan pelimieheksi. Eihän Nokelainen viime syksynäkään ollut kuin yksi Liigan parhaista hyökkääjistä, kunnes loukkaantui.Huhheijalle vastaisin, että olisi se kuitenkin mukavempi penkkiurheilijana joskus jo ennen kauden alkua olla kiimoissaan sen verran, että tietäisi rosterissa olevan joku huippuluokan pelimies. No ainakin paperilla....
Miten loukkaantumisherkkyys vaikuttaa siihen, onko Nokelainen "huippuluokan pelimies"? Jos Nokelaisen pelikuntoa ei olisi tarvinnut viime kesänä arvuutella, niin hän ei olisi todellakaan pelannut viime kaudella SaiPassa, tuskin edes Euroopassa.Sitä voi varmaan kelata keskusteluja vuoden takaiseen, niin kyllähän tälläkin palstalla arvuuteltiin aika paljon kestääkö kaveri kunnossa.
En tiedä miksi kysyit tuota minulta, kun en asiaan ole ottanut mitään kantaa, mutta en itse ainakaan pidä Hämäläistä, Järveläistä, Suutaria tai Riikolaa minkäänlaisina menetyksinä. Venäläinen ja Nieminen olisivat puolestani saaneet jatkaa, mutta ei heidän poistumisensa hirveästi harmita. Raulla ja Lofquistilla ei varmaan ensi kaudeksi ollut enää ihan paras hinta-laatusuhde ja Nokelaista en sulkisi vielä ensi kauden osalta pois. McIntyren tasoiselle pelaajalle on aika mahdotonta löytää yhtä tasokasta korvaajaa SaiPan budjetilla.No vuoden takaisesta tilanteesta rivistä on poissa Rau, Noksu, MC, Mätitahna, Venäläinen, Hämäläinen, Järveläinen, Suurari, Riikola, Hattu, jne... Ketkä mielestäsi paikkaa tilannetta, Hamilton, Koskiranta, Sneck, Salminen, Taipalus, Tuohomaa, Mönkäre ???
Ei mene pitkään, kun taas media alkaa rustaamaan kunkin joukkueen tulevan kauden menestystä ja voin vakuuttaa että Saipa ei ole niissä kovin korkealla.
Tänä kesänä on tullut minulle kaksi suurta pettymystä 1) ennakkoon melko heikon kakkosmaalivahdin hankinta ja 2) Koskirannan hankkiminen kärkisentteriksi. Muuten hankinnat ovat olleet ihan positiivisia. Hamilton vaikuttaa aika varmalta onnistujalta ja puolustus on vähintään yhtä hyvä kuin viime kaudella. Yksi maalintekijä ja Nokelainen vielä riveihin, niin voidaan aloittaa kausi. Sitten toivotaan vain sormet ristissä, että Nokelainen kestäisi koko kauden kasassa. Matti Järvinen tulee muuten ottamaan ensi kaudella seuraavan harppauksen ylöspäin ja tekee yli 40 tehopistettä.
Tänään julkaisu siis.Äijä tiedetään jo, ei kerrota vain vielä eteenpäin, sekä parin pelaajan kanssa neuvoteltu. Tieto tuli henkilöltä kuka työskentelee organisaatiossa.
Itse olen aivan samoilla linjoilla. Jos Noksu saataisiin vielä tuohon remmiin mukaan, niin sitten alkaisi oikeasti näyttämään hyvältä. Olen kyllä hiukan skeptinen tässä asiassa.Vielä kun saadaan Nokelainen Koskirannan tilalle ykköseen, niin näyttää jo hyvältä.
Itse asiassa Nokelaisen sopparin myötä olisi ihan kelpo paketti kasassa.