Rinne ei kyllä vakuuta minua ollenkaan, enkä huolisi SaiPaan.
Pekka vai Rasmus? :P
Rasmus on ilmeisesti matkaamassa Vaasaan.
Rinne ei kyllä vakuuta minua ollenkaan, enkä huolisi SaiPaan.
Älä nyt edes vahingossa laita tuota nimeä tähän ketjuun. Kiitos.-Ex-Saipa Myllyniemi?
Älä nyt edes vahingossa laita tuota nimeä tähän ketjuun. Kiitos.
Joo ja isukki pitää sosiaalisessa mediassa huolen, ettei Jereä kiusata. Mites ne HPK:n kannattajat viime kaudella oikein kommentoikaan Jeren torjuntoja? Muistaakseni tyyliin ''taas se on ihan paniikissa'' tai ''no tuon kiekon tieltä se ei kerennyt pois''. Siinä vaiheessa on Tuomenoksakin luovuttanut koko homman, jos tänne ruvetaan Myllyniemiä raahaamaan.Torjuntatyyli täysin uniikki "kärsivä hyönteinen", selällään, raajat järjettömästi kouristellen. Ei viitsi edes sanoa "nevö foget", vaan tekisi mieli sanoa "houpfulli foget".
...Jos Markkanen aikoo laittaa hokkarit naulaan niin sitten pitäisi kyllä tehdä kaikki sen eteen, että Bäckström saataisiin SaiPaan tai joku toinen kokenut vahti...
...Onko muuten pois suljettua että Nieminen jatkaisi vielä SaiPassa? Saipa ei käyttänyt hänen optiotaan niin jos ne tekevätkin hatulle uuden sopimustarjouksen pienemmällä palkalla? Riippuu tietysti siitäkin onko Niemiselle muita ottajia ulkomailla tai liigassa mutta voiko näin käydä?...
Kyllä minun mielestäni pitäisi saada vähintään vuoden pelikielto, jos edes puolitosissaan ehdottaa Jere Myllyniemeä tai Marlo Koposta SaiPaan.Älä nyt edes vahingossa laita tuota nimeä tähän ketjuun. Kiitos.
Piti vähän kiusata porukkaa täällä :DÄlä nyt edes vahingossa laita tuota nimeä tähän ketjuun. Kiitos.
No täällähän herkkähipiäistä porukkaa on :DKyllä minun mielestäni pitäisi saada vähintään vuoden pelikielto, jos edes puolitosissaan ehdottaa Jere Myllyniemeä tai Marlo Koposta SaiPaan.
Markkanen sopinut 2v jatkon.
Kiviaho olisi kokonsa vuoksi hyvä peittävä vahti ja yhdistämällä Valtosen ja Markkasen tietotaito varmasti kehittyisi kaikilla osa-alueilla.
Taitaa SaiPa päästä eroon Järveläisestä huhuloidaan Vaasaan.
Nyt kaikki peukut pystyyn ja pari rukoustakin päälle vaikka.Taitaa SaiPa päästä eroon Järveläisestä huhuloidaan Vaasaan.