Mites tuo CHL nyt menikään? Jokos me ollaan varmasti mukana vai pitääkö voittaa tämä sarja JYPiä vastaan?
Se varmistui nyt, koska Pelicans jäi myöskin SaiPan taakse.Miun mielestä SaiPa varmisti jo CHL-paikan, kun Lukko tippui. En ole kuitenkaan aivan varma asiasta. Näin kuitenkin luulen, että SaiPa viilettää ensi kaudella jälleen Euroopassa.
Tämähän on nyt turhaa, mutta eikös sekä SaiPa, että Lukko olis jääny CHL:n ulkopuolelle, jos tepsut ja pelsut olis menny välieriin?Miun mielestä SaiPa varmisti jo CHL-paikan, kun Lukko tippui. En ole kuitenkaan aivan varma asiasta. Näin kuitenkin luulen, että SaiPa viilettää ensi kaudella jälleen Euroopassa.
Tämähän on nyt turhaa, mutta eikös sekä SaiPa, että Lukko olis jääny CHL:n ulkopuolelle, jos tepsut ja pelsut olis menny välieriin?
Toivottavasti Santasella on ajatuksena hankkia voimaa ja röyhkeyttä lisää.
Leivo-Nokelainen/x-Davis
Kaksonen-Järvinen-Strömberg
Salminen-Koho-Venäläinen
Virkkunen-Kokenut pappa-Vainikainen
Itse uskon vahvasti, että ensi kaudella ajetaan kärkikenttiin ainakin Leivo ja Kaksonen. Laajuuttaa pitää myös hankkia mutta mielellään sitten nuorempia suomalaisia pelaajia + pari vanhempaa kettua.
Joo Wahl! Davisin tilalle sopisi hyvin.Sulta unohtui ujuttaa se Wahl tuonne! Se lienee aika varma kuitenkin kun oli kerta Jatkoajan SaiPan pelaaajlistaankin eksynyt. Olen samaa mieltä, että hiukan kotimaisempaan suuntaan voisi viedä ainakin vähän.
Onko Tersa voittanut Eurojackpotissa?Eli ensi kaudelle kiitos:
Mutta Tomi Leivolla ykköskentän laidassa mennään pitkälle? Jos SaiPalla ei olisi ollut näin paljon loukkaantumisia, niin Tomi Leivolla ei olisi ollut esimerkiksi tänään mitään asiaa kokoonpanoon. Tämän vuoden playoffien rotaatiotason kaveri suoraan ykköskentän laitaan? Nyt kannattaakin heittää se organisaatiossa tehty kova työ hukkaan ja lähteä ensi kaudelle ihan huumoripoppoolla taistelemaan samoista sijoista Sportin, KooKoon, Jukurien ja Bluesin (jos säilyy Liigassa) kanssa.Ensi kaudelle nyt mahdolisimman suomalainen joukkue jooko? Ei näillä ulkomaalaisilla vaan mennä pitkälle kuitenkaan.
Kun ei ollu vihreempää aidan toisella puolella niin ei muuta ku takasin sopimuksella mil luvataan muutama peli liigassa ja muuten lainalle vaikka SaPKoon jos ei muuta.Jani Niemisen optio varmaan käytetään, mutta olisihan se mitat täyttävä kolmosvahtikin tosiaan hyvä olla olemassa. Santeri Lipiäisen piti lähteä hakemaan kokemusta Kiekko-Vantaasta, mutta näköjään kausi meni enimmäkseen HIFK:n A-junnuissa.
Rotaatiotason kaveri heittää kolmoskentän peliajalla ilman yv vastuuta 57 peliin 25 pistettä en nyt sanoisi ihan turhaksi jätkäksi. Kyllä mielestäni kaikilta noilta hahmottelemiltani top6 hyökkäjiltä voi odottaa ihan hyviä kausia näillä kehityskäyrillä.Onko Tersa voittanut Eurojackpotissa?
Mutta Tomi Leivolla ykköskentän laidassa mennään pitkälle? Jos SaiPalla ei olisi ollut näin paljon loukkaantumisia, niin Tomi Leivolla ei olisi ollut esimerkiksi tänään mitään asiaa kokoonpanoon. Tämän vuoden playoffien rotaatiotason kaveri suoraan ykköskentän laitaan? Nyt kannattaakin heittää se organisaatiossa tehty kova työ hukkaan ja lähteä ensi kaudelle ihan huumoripoppoolla taistelemaan samoista sijoista Sportin, KooKoon, Jukurien ja Bluesin (jos säilyy Liigassa) kanssa.
Sulta unohtui ujuttaa se Wahl tuonne! Se lienee aika varma kuitenkin kun oli kerta Jatkoajan SaiPan pelaaajlistaankin eksynyt. Olen samaa mieltä, että hiukan kotimaisempaan suuntaan voisi viedä ainakin vähän.
Millä todennäköisyydellä tuollaista tämän kauden tasoista ykköskenttää edes saataisiin kasattua uudestaan? Ja kyllä Leivo on se "Jokinen" jos kaksi muuta miestä olisi nyt esim. Nokelainen ja Wahl.UHGHGhghghhghghhthhyhhhhh siiis mitä??? Ei nyt pahalla, mutta ne ketkä kaavailee Leivosta ykköskentän jäbää niin sehän tarkottaa, että SaiPan tuleva ykköskenttä on kenties valovuoden nykyistä perässä? Vai onko kyseessä koodinimi "Jokinen"?