SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 549 866
  • 10 284

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No sanotaanko näin että molemmilla noilla kausilla vastuu lisääntyi kauden huipennusta kohti. Tällä kaudella peliakaa on tullut sitten keskimäärin jo 13:16, mikä ei edelleenkään ole joukkueen kärkipäätä, mutta huomattavasti tasaisemmin hyökkääjien peluutus on Virtasella alkanut, mitä se Virralla oikeastaan koskaan Lukossa oli.

Itse aiheeseen sen verran tosiaan, eli ei Petman teille tälle kaudelle ole tulossa ja toivon kuten varmaan jokainen Lukko-kannattaja, että jatkoa tehtäisiin hetimmiten Petmanin kanssa ja mieluuiten 2-3 kaudeksi. Jokainen kausi Petmanilla on kuitenkin vastuu ja tulos pienin askelin kasvanut ja ei sille ole mitään estettä tällekään kaudelle.
Nämä teidän puheet on kuultu ennenkin: SaiPa ei saa sitä ja SaiPa ei saa tätä. Aikanaan puhuin että Pekka Virta pitäisi saada SaiPaan: Raumalta kuului kauhia älämölö, pelkkää haaveilua ja imekää parsaa jne. No hupsista, kuinkas kävikään. Pekka Virta on täällä. On kuitenkin totta, että ei Raumalta paljon muuta olekaan tulossa ja raha sanelee ja kaikki muu. Voisitte kuitenkin myöntää että olitte väärässä: Pekka Virta on täällä.

Ei teille mikään riitä, ei mestaruus eikä mikään. Teillä on muuten tällä hetkelläkin hyvä valmentaja, älkää suotta laittako kenkää Marko Virtaselle ketjua. On hyvä valmennus. Voi teitä poloisia raumalaisia.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nämä teidän puheet on kuultu ennenkin: SaiPa ei saa sitä ja SaiPa ei saa tätä. Aikanaan puhuin että Pekka Virta pitäisi saada SaiPaan: Raumalta kuului kauhia älämölö, pelkkää haaveilua ja imekää parsaa jne. No hupsista, kuinkas kävikään. Pekka Virta on täällä. On kuitenkin totta, että ei Raumalta paljon muuta olekaan tulossa ja raha sanelee ja kaikki muu. Voisitte kuitenkin myöntää että olitte väärässä: Pekka Virta on täällä.

Ei teille mikään riitä, ei mestaruus eikä mikään. Teillä on muuten tällä hetkelläkin hyvä valmentaja, älkää suotta laittako kenkää Marko Virtaselle ketjua. On hyvä valmennus. Voi teitä poloisia raumalaisia.
Hieno viesti kaiken kaikkiaan kaikkine yleistyksineen.

Kyllä mä luulen että me raumalaiset ollaan vallitsevaan tilanteeseen jääkiekon suhteen ihan tyytyvväisiä ja uskoisin että suurinosa meistä raumalaisista kiekkofaneista toivoo SaiPan menestystä eniten heti Lukon jälkeen.

Jos palataan tuohon Petman spekulaatioon (ei siis edes huhuuun), niin olen todennut vaan, että tälle kaudelle M. Petman ei ole SaiPaan siirtymässä, eikä kyllä mihinkään muuallekaan. Ensi kaudellehan se on nykytiedon mukaan täysin mahdollista ja ei minua harmita jos Petman kasvattajaseuraansa siirtyisi takaisin. Se sen sijaan ottaisi pannuun, jos Petmanin seuraava osoite Lukon tai SaiPan sijaan on HIFK, Tappara, Kärpät jne.

Ei mulla muuta sitten kai enää tähän asiaan liittyen olekkaan, joten ei muuta kuin hyvää viikonloppua ja alkanutta kiekko-kautta Lappeenrantaan.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siinä ois yks vapaa AHL-kaveri, mutta ei varmaan Markkasen kukkarossa oo tarpeeksi valuuttaa hankintaan.

Varmaan oli lähellä Oton siirtyminen SaiPaan, mutta jostakin syystä teki nyt sopimuksen Islandersiin.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hieno viesti kaiken kaikkiaan kaikkine yleistyksineen.

Kyllä mä luulen että me raumalaiset ollaan vallitsevaan tilanteeseen jääkiekon suhteen ihan tyytyvväisiä ja uskoisin että suurinosa meistä raumalaisista kiekkofaneista toivoo SaiPan menestystä eniten heti Lukon jälkeen.

Jos palataan tuohon Petman spekulaatioon (ei siis edes huhuuun), niin olen todennut vaan, että tälle kaudelle M. Petman ei ole SaiPaan siirtymässä, eikä kyllä mihinkään muuallekaan. Ensi kaudellehan se on nykytiedon mukaan täysin mahdollista ja ei minua harmita jos Petman kasvattajaseuraansa siirtyisi takaisin. Se sen sijaan ottaisi pannuun, jos Petmanin seuraava osoite Lukon tai SaiPan sijaan on HIFK, Tappara, Kärpät jne.

Ei mulla muuta sitten kai enää tähän asiaan liittyen olekkaan, joten ei muuta kuin hyvää viikonloppua ja alkanutta kiekko-kautta Lappeenrantaan.
Tämä oli mukava viesti. Sitä samaa myös Raumalle! Mutta lisätään vielä se, että me voimme kantaa vastuuta kirjoittelustamme. Eli kun minä yleistän niin voin myöntää, että olin väärässä. On ainakin yksi raumalainen joka on puhunut SaiPasta positiivisesti.

Onko liikaa odottaa, että joku raumalainen, lappeenrantalainen jne. voi nyt myöntää, että hän oli väärässä. Pekka Virta tuli SaiPaan. Silloin kun häntä olen ehdotellut niin vastustusta oli jonkun verran joka puolella. Nyt kukaan ei sano mitään. Aivan kuin journalismissa tai politiikassa. Kun tehdään virhearvioita niin sitten ei kuitenkaan ole munaa myöntää, että oli väärässä. Jos sinä olit sitä mieltä, että oli mahdollista että Pekka Virta tulee SaiPaan niin olet syytön tähän ralliin. Jälkeenpäin on helppoa pitää turpansa kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
Meni varmaan isomman peliajan perässä tonne, keskusteluja oli kuulemma käyty ja SaiPan skoda oli jo toimiston pihalla valmiina pestynä ja kiilotettuna.

Islanders on jo mestaruusprojektin suhteen vuodessa nro kolme, joten käy kuulemma ensin hankkimassa sieltä voittamisen kulttuuria ja tulee sitten ensi tai seuraavaksi kaudeksi SaiPaan riippuen siitä miten joukkue on kehittynyt kuluvan kauden aikana.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ei kukaan tosissaan uskonut Virran tuloa SaiPaan. Ihan turha uskotella muuta. Onhan sitä heitelty ties mitä haaveita aikanaan.
No ainakin Markkasen Jussi uskoi, kun vaivautui kysymään Virralta että kiinnostaisko tulla SaiPaa valmentamaan.
 

Reinhart

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Miten mie kuulin sellaista, että pari ulkkaria ois tulossa. Ei sillä; alkaa olla tarvettakin!
No tätä on jo hieman odotettu kyllä. Toisaalta jos tarkoittaa samalla, että Koskiranta on pitkällä saikulla niin eihän sekään toki hyvä ole. Mielenkiintoista nähdä siis ketä tulee? ja tuleeko ketään ja saadaanko pitempiä sopimuksia esim. 1+1, tai 1+2, seuran optioilla.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Miten mie kuulin sellaista, että pari ulkkaria ois tulossa. Ei sillä; alkaa olla tarvettakin!
Olisi kiva kyllä.

Silti itse olen jotenkin niin hypnotisoitunut tähän Virta-proggikseen, etten välttämättä edes haluaisi jotain ihme kovan luokan jättehyviä ukkeleja tonne vaan joitan saatanan kovia prospekteja tappelemaan lipiäisten ja kumppanien kansssa peliajasta.

Olen siis nauttinut näkemästäni ja positiivisesti yllättynyt tuloksista. Kymppikerhoon on saumat - nälkäisiä jannuja kehiin eikä mitään "morania hyökkäykseen tai lofquistia puolustukseen" vaikka Lofquistista semisti diggaankin.

E: Pahimmat lofquistniksani on kyllä vierottanut tämä meidän Nuutti Viitasalo, joka vetelee yhtä paljon ja kovaa ja takatukkakin on kuin mätitahnalla voideltu. Seuraavaksi ne vedot vaan pleksien sijasta ineen!
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Olisi kiva kyllä.

Silti itse olen jotenkin niin hypnotisoitunut tähän Virta-proggikseen, etten välttämättä edes haluaisi jotain ihme kovan luokan jättehyviä ukkeleja tonne vaan joitan saatanan kovia prospekteja tappelemaan lipiäisten ja kumppanien kansssa peliajasta.

Olen siis nauttinut näkemästäni ja positiivisesti yllättynyt tuloksista. Kymppikerhoon on saumat - nälkäisiä jannuja kehiin eikä mitään "morania hyökkäykseen tai lofquistia puolustukseen" vaikka Lofquistista semisti diggaankin.

Olen vahvasti samoilla linjoilla. Sytyn ihan helvetisti jo sille, että meillä kultakuuppa päässä Ville Petman vetelee läpiajoista maaleja. Virran sapluunaan mielestäni kuuluu se, ettei ole paskaakaan väliä mitä selässä lukee numeron yläpuolella, vaan kuka tahansa voi ottaa paikkansa pelaavassa sitoutumalla annettuun käsikirjaan ja toteuttamalla sitä parhaansa mukaan.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä tarvetta on. Vielä kun löytyisi juuri oikeanlainen hyökkäyspään pelimies, niin toisi virtaa lisää kentälle ja ehkäpä laajemmaltikin niitä kaivattuja tehoja.
Projektin eteneminen olisi kyllä kova vaikka ei se sinänsä huonosti olekaan lähtenyt. Lisätehoista ei tässä olisi ainakaan haittaa. (boldaus oma)
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämän iltaisen IFK-osion keskustelujen perusteella siellä ollaan heittämässä Eero Teräväistä ulos. Olisi todella mielenkiintoinen lisä SaiPan joukkueeseen 2-3 vuoden sopimuksella, varsinkin kun puolustajia on vain seitsemän nyt.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Voisikohan tuo Kärpistä vapautunut Koblizek olla SaiPan kiikarissa?

Jotenkin voisi tuntua Virran projektiin sopivalta pelaajalta.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Voisikohan tuo Kärpistä vapautunut Koblizek olla SaiPan kiikarissa?
Eiköhän tuo vielä julkisteta tänään tai huomis aamuna.
On kyllä kieltämättä ihme jos ei SaiPaan päädy. Niin moni asia puoltaa nyt

Toivottavasti ei, jos ei ole tullut tehoja Kärpissä, niin en usko niitä tulevan täälläkään.
Jos kärkihyökkääjää etsitään, niin Koblizek ei ole siihen vastaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös