kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Heitetään nyt vähän löylyä kiukaalle, tai makkaraa grilliin. Edelleen MCI/Kölli -videolla siirrettiin neljästä makkarasta kaks sivuun ja kommenttina oli "nää o jätkät ihan kohta valmiit" - päättelen myös tästä että vain yhtä pelaajaa varten ei videota tehtäis, ellei kyseessä ole Jarno Koskiranta -tierin julkaisu. Mulla ei oo mitään sisäpiirin tietoa, ihan puhdasta huhuilua ja spekulaatiota harjoitan. Innolla odottelen huomista :)

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Heitetään nyt vähän löylyä kiukaalle, tai makkaraa grilliin. Edelleen MCI/Kölli -videolla siirrettiin neljästä makkarasta kaks sivuun ja kommenttina oli "nää o jätkät ihan kohta valmiit" - päättelen myös tästä että vain yhtä pelaajaa varten ei videota tehtäis, ellei kyseessä ole Jarno Koskiranta -tierin julkaisu. Mulla ei oo mitään sisäpiirin tietoa, ihan puhdasta huhuilua ja spekulaatiota harjoitan. Innolla odottelen huomista :)
Makkarateorian paluu! Pidetään peukkuja että näin tapahtui. Joskin muistutan, että esimerkiksi Denisovista oli aikanaan video.

redpecka

Jäsen
Kunhan ei vedetä hiilloksista jotain mankisia tai löfmaneja 3v-talonrakennussoppareilla.

Joku P-Amerikka-arpa voisi olla jännittävä veto tähän väliin sen pyroteknikon lisäksi.

(Edelleen en odota muuta kun sitä yhtä pakkia jonka Markkanen luvannut ja sitten verorajalla/joululahjana joku hyypiö sinne mistä eniten sakkaa homma + siirtorajalla playarivahvistus jos näyttää, että homma jatkuu runkkarin jälkeisessä todellisuudessa.)

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Voisiko se tosiaan olla Pyrochta & Mankinen tai Sedoff... Kyllähän Mankinen olisi tuohon laituriosastoon selkeä vahvistus, vaikka fanina siellä toki näkisi mielellään kovemman vahvistuksen. Sedoff olisi sitten ainakin omasta mielestäni todella kova kiinnitys. Pakisto kestäisi tuon jälkeen kyllä hyvin vertailun... milloin lie edes olisi ollut kauteen lähdettäessä tuollainen pakisto, ei ihan viime vuosina ainakaan.

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo Mankis heitto siis ihan läpällä. En itse oikeasti usko, että hän olisi tulossa. Olen yllättynyt, jos ylipäätänsä joku muu julkaistaan tänään Pyro-miehen lisäksi.

"En tullut tänne mistään muusta syystä kuin uskosta, että saadaan tälle positiivinen kierre"

-Pekka Virta Etelä-Saimaan haastattelussa 20.6.2021-

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä mistä meidän palstalla lähti kuluvan kauden aikana huhua Mankisesta, mutta silloin oli puhetta hänen uransa olevan mahdollisesti jo ohi.

Ei välttämättä siis kannata sen suuremmin ketjusommitelmiin miestä asetella ennen kuin julkistus on täysin varma.

Paljon peli on?

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oli kyllä jälleen aivan mahtavaa työtä Viljakaiselta ja kumppaneilta!

"Canada is not Finland" TSN:n studiosta toisella erätauolla finaalin ollessa 3-0. Peli päättyi 3-5.

Reinhart

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oli kyllä jälleen aivan mahtavaa työtä Viljakaiselta ja kumppaneilta!
Niin Sputnik ravintolan ja ladon(Kisapuisto) tunnelmaa ei voittanut edes 10musd tarjous rapakon takaa. Eli Jonkinlaista sarkasmia kisapuiston imagolla, joka sopii hyvin tilanteeseen ja muiden kuten IFK tarjoukset jäi pahasti alakynteen verrattuna Jussin Kisapuisto huutoon.

redpecka

Jäsen
Näinköhän tuo Suomen Straka tekee isomustapatet ja tulee vihdoin sitten SaiPaan voitettuaan ensin maalipistebörsät Ketterässä?

@mirasane (?) huhuili straºkaa jo neljä (?) vuotta sitten, mutta ei ikinä tullut vaikka oli ilmiselvä tulija tuosta Teron Espoon poikaryhmästä.

Suosikkijoukkue
Kraken, Ketterä, Liiga
Kovin kummoinen ukko ainakaan tehojen puolesta ole kyseessä millään sarjatasolla, miksi pitäisi olla kiikarin alla? Hatarat muistot JYP paidasta.

"Ei mua tollanen halonhakkuu kauheesti kiehdo."
- Gösta Sundqvist rumpujen soitosta
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy