SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

• 3 392 257
  • 13 934

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Miksi Petmanit valitsisivat Jyväskylän kaikista vaihtoehdoista?
Sitä en itse kyllä tiedä, enkä käsitä. Yhtään en käsittänyt Salmisenkaan menoa sinne, mutta sinne meni.

Olen sillä tavoin onnellisessa asemassa tässä, että ei ole ihan pakko myöskään osata perustella tätä. Perusteita keksii erilaiset agentit ja urheilujohtajat yhdessä pelaajien kanssa.

peaky

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt rauhassa kaikki, voin keksiä useita syitä sille, miksi Petmanin (tai kahden) siirtyminen Jyväskylään olisi kaiken
kaikkiaan järjettömän outo ratkaisu.

Jos tämä kuitenkin tapahtuu, siitä lähtien pidän Markkasen ja Hämäläisen paluuta SaiPaan jo täksi kaudeksi mahdollisena.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Sitä en itse kyllä tiedä, enkä käsitä. Yhtään en käsittänyt Salmisenkaan menoa sinne, mutta sinne meni.

Olen sillä tavoin onnellisessa asemassa tässä, että ei ole ihan pakko myöskään osata perustella tätä. Perusteita keksii erilaiset agentit ja urheilujohtajat yhdessä pelaajien kanssa.
Ainakin miun mielestä Salmisen lähteminen oli lopulta aika looginen, vaikka sitä ei siinä kohtaa halunnutkaan uskoa. Salminen tuli pätkäsopimuksella, mikä jo sinällään voi kertoa että palkkasoturi kyseessä ja tiedettiin jo ennestään että hakee ainakin ulkomailta paikkaa. Petmanit tulivat tänne, vaikka Ville olisi voinut mennä isompiinkin valoihin. Molemmat pelaamassa uransa parasta kautta kasvattajaseurassaan ja joukkue aika isossa määrin jatkaa ensi kauteen.

En toki sano, ettei tuollainen huhu voisi pitää paikkaansa, mutta varsin järjettömältä se Petmanien kannalta kuulostaa.

Takapakkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi Petmanit valitsisivat Jyväskylän kaikista vaihtoehdoista?
Haluatko avata? Onko Lappeenrannassa ollut tällästä huhua, vai?

Salmisen siirtoon vielä niin olin itsekkin todella hämmästynyt, että tuli tälläseen roskispaloon. Paljon on ainakin saanut pelata, muuta syytä en siirrolle keksi, ellei JYP ole tarjonnut mottipäistä.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Mitä vittua. Täytyy toivoa ettei tämä huhu pidä paikkaansa.
Samaa toivon itse. Jos lähtee, niin toivottavasti Sveitsiin/Ruotsiin, eikä liigan sisällä toiseen jengiin

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samaa toivon itse. Jos lähtee, niin toivottavasti Sveitsiin/Ruotsiin, eikä liigan sisällä toiseen jengiin

Täysin samoilla linjoilla. Ymmärtäisin myös aivan täysin V.Petmanin ratkaisun jos suuntana olisi vaikkapa mainitsemasi Sveitsi/Ruotsi. Toki sekin aiheuttaisi hetkellistä pettymystä ja keskustelu sekä ihmetys siinäkin monilla et miksi ei nyt jäänyt Raipen toiselle kaudelle. Sen varmaan pääasiassa jokainen SaiPan kannattaja pystyisi kuitenkin sulattelemaan.

Itselleni V.Petman on noussut niin suureksi SaiPalaiseksi etten ennen kauden alkua olisi edes osannut odottaa isoista odotuksista huolimatta. Yhdessä veljensä kanssa tuntuvat jollakin tapaa olevan se SaiPalaisuuden sydän josta tämä joukkue elää ja hengittää.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Jyp on ollut sekaisin ja ilman suuntaa jo vuosia. Mitään parannusta ei ole ollut havaittavissa. Tuskin palkalla pääsevät nokittamaan, koska talous myös niin ja näin. Toivottavasti Petmanit pysyy Lappeessa. Ei siirrossa mitään järkeä ole.
Rahaa Jyväskylässä ja omistajistossa kyllä riittää, järkeä ja suunnitelmallisuutta ei niinkään. Yllätyn jos VP JYPiin tulee, mutta sanotaan niin, että ennekin ollaan perässä oltu ja kiinnostuneita.

Silti, en usko ennekuin näen ja en ole nyt vastaavasta kuullut, ennen tätä palstaa. Toki en minä kaikkea kuulekaan, mutta välillä on tiedossa juttuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy