Lähiaikoina tulossa hyökkäyspäähän uutisia.
Tuosta kai.No ei tullut ketään. Mistä lie tämäkin lähti liikkeelle? Odotellaan, että näillä menijöillä tappioputki saataisiin jo huomenna poikki.
Yhtäkään KHL:ssä edelleen pelaavaa pelaajaa ei SaiPa tarvitse.Minä kun en ole mikään pelaaja skouttaaja, niin kunhan tutkiskelen...
Olisiko tämän tasoinen kaveri SaiPan mittapuun mukaan vahvistus?
Olisi ehkä lähdössä Barys Astanasta...
Elite Prospects - transaction for Chase De Leo
Eliteprospects.com transfer: Chase De Leo in a Rumours leaving Barys Astanawww.eliteprospects.com
Minulle aivan sama tulisi pelaaja ihan mistä hyvänsä, kunhan olisi ykköskorin ukko.Yhtäkään KHL:ssä edelleen pelaavaa pelaajaa ei SaiPa tarvitse.
Mielummin vaikka Mestikseen kuin yhtään verirahamiestä. Pitää jokin moraalinen raja olla.Minulle aivan sama tulisi pelaaja ihan mistä hyvänsä, kunhan olisi ykköskorin ukko.
Jos ei muualta löydy, niin sitten vaikka Moskovasta.
Sitä ei vaan länsimaissa vielä tajuttu.Muistuttaisin että se sota oli jo käynnissä kun Hatusta Kazan pulitti ihan kivan summan SaiPan tilille.
Muistuttaisin että se sota oli jo käynnissä kun Hatusta Kazan pulitti ihan kivan summan SaiPan tilille.Mielummin vaikka Mestikseen kuin yhtään verirahamiestä. Pitää jokin moraalinen raja olla.
Jos pilkkua nussitaan niin Krim miehitettiin 2014, Nieminen lähti 12-13? Mutta joo kohelosta en itse huolisi kuten ei moni muukaanMuistuttaisin että se sota oli jo käynnissä kun Hatusta Kazan pulitti ihan kivan summan SaiPan tilille.
Sellaisilla puheilla voi pyyhkiä persettä sen jälkeen kun on toiminut tuon rikollisvaltion mainoskasvona. Jos tänne tuotaisiin yksikin "Panarin", niin siihen loppuisi lopullisesti oma kannattamiseni.Itse kyllä kelpuuttaisin jääkiekkoilijan KHL:stä jos irtisanoutuisi Venäjän hyökkäyssodasta.
Ihmettelen jopa vähän ettei edellisen urheilutoimenjohtajan vahtivuorolla haksahdettu kaiken jo nähdyn lisäksi noihin itämaiden paskaliigan pelaajiin. Toki vuoden Markkanen kerkesi sodan alkamisen jälkeen enää olla ja turkkilaiskiireet vei varmasti kaiken ajan. Siinä olisi ollut rekordi kunnossa ja yksi uusi kyseenalainen sulka hattuun. Noh talonsa kuitenkin heille möi.Sellaisilla puheilla voi pyyhkiä persettä sen jälkeen kun on toiminut tuon rikollisvaltion mainoskasvona. Jos tänne tuotaisiin yksikin "Panarin", niin siihen loppuisi lopullisesti oma kannattamiseni.
Tähän sopii fraasi tomayto tomahtoJos pilkkua nussitaan niin Krim miehitettiin 2014, Nieminen lähti 12-13? Mutta joo kohelosta en itse huolisi kuten ei moni muukaan
Mitenkäs Sergei Monakhov?Sellaisilla puheilla voi pyyhkiä persettä sen jälkeen kun on toiminut tuon rikollisvaltion mainoskasvona. Jos tänne tuotaisiin yksikin "Panarin", niin siihen loppuisi lopullisesti oma kannattamiseni.
En voi auttaa, jos et näe eroa ennen ja jälkeen 2022 tapahtumilla.Mitenkäs Sergei Monakhov?
Lopetetaan tähän, suomalainen politiikkosyndrooma vaivaa sinuakin. Ukrainalaisia kaatui jo vuonna 2014, Ukrainan kriisi alkoi virallisesti Georgian sodan jälkeen kun länsimaat mahdollistivat Putinin imperialismitavoitteet.En voi auttaa, jos et näe eroa ennen ja jälkeen 2022 tapahtumilla.
Ja se tarkoittaa sitä, että sen pitäisi kelvata edelleen?Hienoa argumentointia @Individual Ainoat maalitolppien siirtelijät ovat vain niitä ikävä kyllä ketkä ei tunnusta asioita niinkuin ne on. Ei tämä ole mikään mielipidekysymys. Kaikille liigaseuroille, myös SaiPalle on tainnut veriraha kelvata, joillekin enemmän, joillekin vähemmän.
Ei vaan jeesustelu on turhaa. Kyllä minä kelpuuttaisin SaiPaan esimerkiksi Stephane da Costan, jos hän irtisanoutuisi Venäjän hyökkäyssodasta.Ja se tarkoittaa sitä, että sen pitäisi kelvata edelleen?
Minä en, mutta siinä se meidän ero on ja olkoon niin. Hyökkäyssodasta olisi parhaiten irtauduttu siten, että olisi sanottu roskasakille heipat jo aiemmin. Jotkut muut uskoo erätaukohaastattelun tasoiseen hokijargoniin ja siihen, että nyt viimein olisi hokimaskit riisuttu myös "Costien" mielestä.Ei vaan jeesustelu on turhaa. Kyllä minä kelpuuttaisin SaiPaan esimerkiksi Stephane da Costan, jos hän irtisanoutuisi Venäjän hyökkäyssodasta.
Yleisökeskiarvo putoaisi pysyvästi usealla sadalla silmäparilla. Kyllä useimmille suomalaisille on merkitystä kannattaako seuraa joka palkkaa naapurissa olevan fasistiterroristivaltion propagandahommiin lähteneitä henkilöitä. Toiset tuijottelevat omaa napaansa ja kohauttelevat olkapäitään. KHL:stä palkkaaminen olisi sen luokan imagollinen itsemurha, että suhteellisen hankala on pahempaa virhettä helposti löytää.Jos tulisi KHL:stä joku, niin eihän se vaadi kuin maali/peli ja syötöt päälle, niin kannattajien puheet verirahoista ja Puten perseen nuolennasta loppuvat hyvin äkkiä. Niin se vaan menee. Ei tietenkään kaikkien osalta, mutta aika monen kohdalla näin.