Mainos

SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

• 3 144 415
  • 13 112

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Olisihan tuo pakisto aika nätti:
Maalahti - Viitasalo
D'Astous - Irving
Hietala - Olkkonen
+ muut
Olisi ainakin alakerrassa pistepotentiaalia, eikä tarvitsisi vetää ylivoimaa 4 hyökkääjällä.

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Mihin nämä "ei ole tämä" viestit pohjautuvat? Onko jotain tietoa enemmän mitä sieltä on tulossa vai ihan vain omalla mutulla? Ei ole pakko kertoa enempää, ymmärrän kyllä jos niitä ei halua vuotaa mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.

Edit. Juuri kerkesikin @Ferris tuoda oman kantansa ilmi. Minkälaista pakkia sinne sitten mielestäsi ollaan hakemassa?

Suosikkijoukkue
SaiPa
Mihin nämä "ei ole tämä" viestit pohjautuvat? Onko jotain tietoa enemmän mitä sieltä on tulossa vai ihan vain omalla mutulla? Ei ole pakko kertoa enempää, ymmärrän kyllä jos niitä ei halua vuotaa mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.

Edit. Juuri kerkesikin @Ferris tuoda oman kantansa ilmi. Minkälaista pakkia sinne sitten mielestäsi ollaan hakemassa?
Itse olen kuullut pakista, joka pelasi sekä ECHL että AHL viime kaudella ja teki yhteensä niissä alle 15 pistettä. Aivan täysin eri tason pelaaja siis kuin tuo D’Astous, joka tulee olemaan kova Liigassa.

Ferris

Jäsen

Sanotaan näin, että nimi eikä pelilliset vahvuudet osu siihen pelaajaan jonka nimen olen kuullut luottamaltani taholta.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielestäni puolustukseen tarvitaan perusvarma puolustava puolustaja. Siellä on jo Maalahti ja Viitasalo, jotka todistetusti tuovat apuja hyökkäykseen liigatasolla. Ja Irving, jonka itse uskon tekevän todella kovat pisteet. Sellainen Brett Carson olisi oikea tyyppi.

Ferris

Jäsen
Mielestäni puolustukseen tarvitaan perusvarma puolustava puolustaja. Siellä on jo Maalahti ja Viitasalo, jotka todistetusti tuovat apuja hyökkäykseen liigatasolla. Ja Irving, jonka itse uskon tekevän todella kovat pisteet. Sellainen Brett Carson olisi oikea tyyppi.

Näinhän ne taisi Markkanen ja/tai Virtakin puhua, että molempien maalien edustalla pitää pärjätä tulevalla kaudella paremmin. Olhaver tuli jo hyökkäysmaalille, joten loogista ois omaan päätyynkiin vastaava hankkia.

Ferris

Jäsen

Jugger tuossa hyvin pistikin jo ilmoille mitä itsekin ajattelen eli kaveri, jolla enemmän annettavaa puolustussuuntaan kuin hyökkäykseen, mutta jolta eka syöttö lähtee kohteeseen ja liike riittää vihujen liimaamiseen. Sellaista sieltä on ymmärtääkseni tulossa.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mielestäni tämä Dastous sopisi hyvin Virran pelitapaan ja olisi juuri sitä mitä tuo joukkue kaipaa.
Kyllä varmasti sopisi ja siksi meillä on jo kolme tällästä: Maalahti, Viitasalo ja Irvin. Varauksella vielä Mehu ja Laakso jos kesätreenit ja Ketterävastuut(ja tietty mm pronssi) nostaa kovin itseluottamusta ja voimaa. Ei tuo Amerikan CHL ole yhtä kova kuin Euroopan CHL.

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Hetken luulin olevani pesiskeskustelun puolella. Kuka on tämä meidän Mehu?
Hugo "Mehu" Rikkilä. SaiPan YouTubessa taidettiin viime vuoden pitsissä nimen etymologiaa vähän aukaistakin.

Yleisesti ottaen nämä lempinimikikkailut ovat ihan annelista, mutta oman jengin alueelle tämä suotakoon.

Edit. Hidas

Viimeksi muokattu:

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hugo "Mehu" Rikkilä. SaiPan YouTubessa taidettiin viime vuoden pitsissä nimen etymologiaa vähän aukaistakin.

Yleisesti ottaen nämä lempinimikikkailut ovat ihan annelista, mutta oman jengin alueelle tämä suotakoon.

Edit. Hidas
Ei mua ne omissa osioissa häiritse mutta en vaan keksinyt muita kuin "Mehu" Mäkisen joka ei SaiPaan liity.

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Itse olen kuullut pakista, joka pelasi sekä ECHL että AHL viime kaudella ja teki yhteensä niissä alle 15 pistettä. Aivan täysin eri tason pelaaja siis kuin tuo D’Astous, joka tulee olemaan kova Liigassa.
Tällä kun lähtee nyt tänään haarukoimaan vielä pelaavista joukkueista jää jäljelle seuraavat nimet:

Connor McDonald at eliteprospects.com (185cm / 82kg) Pelaa vielä ECHL playoffeja
Dylan Blujus at eliteprospects.com (191cm / 91kg) Pelaa vielä AHL Playoffeja

Näiden joukkueet ei enää pelaa
Adam Parsells at eliteprospects.com (198cm / 87kg) Ei playoffeissa
Reece Harsch at eliteprospects.com (193cm / 91kg, myös Usports sarjassa pelannut) ei ole Toledon pelaajalistauksessa
Seth Barton at eliteprospects.com (191cm / 89kg), ei ole Toledon pelaajalistauksessa
Garrett Johnston at eliteprospects.com (188cm / 88kg) ei ole pelannut yhtään peliä PO

Kuten listauksesta näkee, ei kyseessä ole yhtään mikkihiirtä?

Viimeksi muokattu:

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Melkeinpä toivoisi että se pakki olisi kätisyydeltään left. Oikealta laukovia on kuitenkin Viitasalo, Irving ja Olkkonen.

Ferris

Jäsen
Jos siellä on oikeesti selkeen ykkössentterin haku päällä (mitä en kyllä itse ihan usko) käytössä, niin voitais testata taas Quennevilleä. Olettaen, että on pelannut sentterinä viime vuosina.

Edit: Laiturina vedellyt ainakin Sveitsin kauden joten taidetaan unohtaa kaveri samantein.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy