No olis kyl hienoo jos Zabo ja Juntti päätyis SaiPaan! Olis varmaan pelillisin perustein kaikille osapuolille todellinen Win-win... Uskon molempien jätkien olevan parhaimmillaan vähän pienemmässä seurassa...Olisha tuo Zaborsky kieltämättä kova. Aivan varmasti olisi joukkueen ykköstähti rajattomalla peliajalla ja roolilla, ehkä se houkuttelisi? Toki Tapparassakin ykköskentän kamaa.
Ehkä voisi jopa sanoa vihdoin jos Zaborsky tai joku vastaavan tason pelaaja toteutuisi. Onhan noi arvat osunut kovalla prosentilla, mutta olisi jo kiva saada vaikka liigan sisältä kaapattua joku tämän sarjan tähtipelaaja. Näyttää vähän sitä hauista. Jossain kohtaa ne arvat menee ohi, se on fakta, ja kun se on jokavuotista varsinkin täällä se prosentti kasvaa kokoajan. Zabon kaltainen pelaaja toisi myös roppakaupalla uskottavuutta tänne kaakon kulmalle.
Pidetään peukkuja! Erkinjuntti jää toteutuessaan nähtäväksi, tällä kaudella nelosketjussa Tapparassa joten sen pohjalta on hankala vetää mitään johtopäätöksiä.
Edit; Muistin väärin, Erkki onkin umpilaituri.
Molemmat? Joukkuehenki karisee heti alkuunsa kun, "minä voitan, eiku minä, nyt saat turpaas, dish dish dish". =DJos pääsisi valkkaamaan, kyllä ottaisin Raun omana poikana ennemmin kotiin kuin tämän vihollis-Zabon joka videoita kelaamalla melkein vei meidän Chadilta maalikuninkuuden.
Mielestäni tuollainen tilanne toisi ainoastaan tervettä kilpailua kärkikenttiin.. =)Molemmat? Joukkuehenki karisee heti alkuunsa kun, "minä voitan, eiku minä, nyt saat turpaas, dish dish dish". =D
Hamilton on ihan hyvä pelaaja, mutta ei ehkä 40-50 pisteen kaveri. Ja sellaisia niiden puuttuvien hyökkääjien on oltava mikäli haetaan menestystä. Mitään leveyshankintoja ei tarvita eikä ketään 3-4 ketjuun. Hamilton toki kelpaa mikäli hänen lisäkseen tulee vielä ykkössentteri ja Rau.
Minun näkemykseni mukaan tuosta SaiPan hyökkäyksestä puuttuu vielä neljä kärkihyökkääjää, joten on mielestäni melko optimistista odottaa kaikkien niiden olevan jotain "40-50 pisteen kavereita". 40 pistettä sai tällä kaudella Liigassa aikaan kuitenkin ainoastaan 25 hyökkääjää. Zaborsky ja Erkinjuntti olisivat mielestäni sellaisia pelaajia, joilta voitaisiin realistisesti odottaa sitä yli 40 tehopistettä, jos he pääsevät pelaamaan isossa roolissa. Jos nuo toteutuisivat, niin ne pari muuta hyökkäyksen hankintaa olisivatkin sitten varmaan Tuomenoksan hakuja jostain pienemmästä sarjasta, jotka voivat olla todellisia helmiä ja pystyä tuollaisiin pistemääriin, mutta he tuskin kuitenkaan ovat lähtökohtaisesti mitään yli 40 pisteen pelaajia. Hamilton oli SaiPassa ihan tehokas pelaaja, mutta itse etsisin mieluummin jotain Spinan tyylistä pelaajaa, joka pystyy omalla liikkeellään ja taidollaan luomaan maalipaikkoja itselleen sekä muille.Hamilton on ihan hyvä pelaaja, mutta ei ehkä 40-50 pisteen kaveri. Ja sellaisia niiden puuttuvien hyökkääjien on oltava mikäli haetaan menestystä. Mitään leveyshankintoja ei tarvita eikä ketään 3-4 ketjuun. Hamilton toki kelpaa mikäli hänen lisäkseen tulee vielä ykkössentteri ja Rau.
Itse olen kuullut että Matti Järvinen palaisi SaiPaanErkinjuntin ja Zaborskyn lisäksi yhtä sentteriä ja rightin pakkia huhuillaan Tapparasta vielä.
Rightin pakkeja on Tapparassa kolme. Otso Rantakari, Valtteri Kemiläinen ja Elias Fälth.
Ma$$i Järvisen paluu olis kyllä asiallinen juttu. SaiPassa olisi tarjolla isompaa roolia kuin Tapparassa, joten ehkä tehopisteissäkin voisi tulla tasokorjaus 30 pisteen paremmalle puolelle.Itse olen kuullut että Matti Järvinen palaisi SaiPaan
Vähän kyllä hirvittää nämä HTT:n jutut... Kohta on odotukset niin korkealla, että jos Tapparasta olisi saatu naarattua "vain" kaksi (SaiPan!) ykköskorin hyökkääjää, niin oltaisiin pahasti pettyneitä.