Kokemusta, johtajuutta, voittamisen kulttuuria, kiekollista taitoa ja juonikkuutta sekä tehopistepotentiaalia, ei juuri muuta.Ratkaisevaa on käytännössä mitå eväitä toisi tullessaan?
Voisiko SaiPa lähteä ensi kauteen kolmikolla Godla & Westerholm & Kaarlehto? Mieluummin tietysti otettaisiin tandemi tasoa Vehviläinen & Rynnäs, mutta Saimaan rannan realiteetit realiteetit huomioiden minä kelpuuttaisin Godlan SaiPaan. Päättyneen kauden limboilun jälkeen Godlan hinta on varmasti edullinen, ja jos maisemanvaihdos saisi Godlan pelisuoritukset palaamaan aiempien kausien tasolle, niin tilanne ei olisi huono.
Kokemusta joukkueeseen tuo Koho, Löfis, ja Kaksonen. En tiedä mitä he ovat kopissa touhunneet kun Lehterä on väläyttänyt että koppi on hiljainen?
Eikö näissä kavereissa ole saipalaista voittamisenkulttuuria, tahtoa ja liidershippiä tarpeeksi? Miksi sitä tuodaan keinotekoisesti ulkoa?
Kokemusta joukkueeseen tuo Koho, Löfis, ja Kaksonen. En tiedä mitä he ovat kopissa touhunneet kun Lehterä on väläyttänyt että koppi on hiljainen?
Eikö näissä kavereissa ole saipalaista voittamisenkulttuuria, tahtoa ja liidershippiä tarpeeksi? Miksi sitä tuodaan keinotekoisesti ulkoa?
Ikinä en ole SaiPan pukukopissa käynyt, mutta veikkaan että Koho & Co on kuitenkin enempi maltillisesti käyttäytyviä omalla esimerkillään johtavia persoonia. Ryhmädynamiikan kannalta olisi varmaan hyvä, että kopissa olisi myös muutama elämää suurempi persoonallisuus mielialaa nostattamassa. Siis pelaajien joukossa, valmennuspuolella Tertsi varmasti täyttää tämän ruudun.Kokemusta joukkueeseen tuo Koho, Löfis, ja Kaksonen. En tiedä mitä he ovat kopissa touhunneet kun Lehterä on väläyttänyt että koppi on hiljainen?
Minä en toivo enää Goodwinin jatkoa SaiPaan. Mielestäni melko turhake, joka vaan pörrää pelin ulkopuolella suurimman osan kautta. Toki ihan ok pisteet, mutta silloin kun pitäisi kärkiketjujen ratkoa pelejä, niin Goodwinilta sitä on ihan turha odottaa. Ihan sympaattinen kaveri muuten, mutta kiitos ja näkemiin.
En tiedä halvemmalla, mutta ymmärtääkseni sen verran on resursseja vielä käytössä, ettei tarvitse halvemmalla korvaajaa hakeakaan.Tuskin on enää ihan ilmainen, mutta mistä saadaan yhtä hyvä kaveri halvemmalla?
Riippuu kai roolista. Itse toivoisin Goodwinin jatkoa, mutten oleta hänen ratkovan pelejä (kolmos-kakkoskentistä käsin).Minä en toivo enää Goodwinin jatkoa SaiPaan. Mielestäni melko turhake, joka vaan pörrää pelin ulkopuolella suurimman osan kautta. Toki ihan ok pisteet, mutta silloin kun pitäisi kärkiketjujen ratkoa pelejä, niin Goodwinilta sitä on ihan turha odottaa. Ihan sympaattinen kaveri muuten, mutta kiitos ja näkemiin.
Olispa tosiaan tulossa edes joku näistä muutaman kauden takaisista tähdistä. Ei kai se nyt ihan mahdotonta olisi?
Alkaa olla kohta JYPissä tungosta kun kaikki on sinne menossa..Eiköhän nuo JYP:iin päädy.
Eiköhän nuo JYP:iin päädy.
Tähän voisi viskata ihan yleisesti sen, että mitä näiltä yliopistojannuilta ylipäätään haetaan ja odotetaan? Onko SaiPa tyytyväinen kun sai hyvän yliopisto-opiskelijan kahdeksi vuodeksi joillain pähkinöillä ja seuraavaa sitten vaan hakuseen kun palkanmaksu muuttuisi ammattimaiseksi? En itse osaa sanoa, mahdotonta se olisikin, kun ei tiedä keitä Markkasen puheluiden vastaanottajina on.Goodwin on ollut kaksi kautta SaiPassa, tehnyt tasaisesti 29 ja 28 pistettä per kausi.