Lepranmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Toisaalta jos ei vain ole mitään tiedotettavaa niin mielestäni turha väkisin vääntää. Minua ei ainakaan ihan rehellisesti kiinnosta jotkut kuvat tai videot kun pojat treenaavat höntsäillen nyt UK-areenalla. Kaikista järjettömintä olisi nyt työntää jotain haastatteluja ulos joissa kerrotaan että tosi kiva olla taas jäällä. Niiden arvo on aivan täysi nolla.Ei kovin moni (jos kukaan) ole tainnut vaatia, että kaiken pitäisi olla valmista heti nyt. Jotain tiedottamista on toivottu.
Hyvä verrokki löytyy rapakon takaa, kun Coyotes myytiin Salt Lake Cityyn. Mitä luulette, häviääkö seura omistajanvaihdoksen jälkeen 2+ viikoksi maan alle hieromaan kuvioita kuntoon? Siellä ymmärretään, että nyt pitää takoa, ihmiset haluavat tietoa.
Mielestäni tärkein uutinen nyt keväällä oli vain tiedottaa, että SaiPan tarina jatkuu ja Hämäläinen on ulkona. Tästä eteenpäin on sitten hyvä jatkaa kunhan nyt se päävalmentaja saadaan kiinnitettyä. Paljon mielummin otan ne uudet pelaajat vastaan tuossa alkukesästä/kesän aikana kuin niin, että kaikki olisi nyt valmista ja sitten pitäisi taas kesä yrittää väkisin pumpata renkaita.
Haluan antaa ihan reilun mahdollisuuden uusille omistajille ja muutenkin toimiston väelle. Mielestäni oli aivan selvää, että tuossa koko omistuksen vaihdossa oli vielä homma kesken vaikka siitä ilmoitettiinkin pari viikkoa sitten. Silloin haluttiin vain tehdä selväksi, että SaiPa pysyy pystyssä. Kyllä kulisseissa hommia paiskitaan aivan varmasti kokoajan.
Henkilökohtaisesti olen ainakin nauttinut tästä ajasta ilman, että on kokoajan tarvinnut miettiä mikäköhän tilanne rakkalla seuralla nyt on. Seuraavaksi jääkiekon puolesta minulla on mielessä mm-kisat ja niiden jälkeen sitten aletaan taas paneutumaan SaiPan asioihin. Luotan kyllä siihen, että tulevaisuus on valoisampi. Ainakin sille on nyt mahdollisuus.
Coyotesin ja SaiPan ero on se, että toisen poistumisen jääkiekkokartalta huomioi koko jääkiekkoa seuraava maailma. SaiPan tilannetta seuraa aktiivisesti kevään/kesän aikana pari tuhatta henkilöä. Kauden alkaessa sitten enemmän. Tästä syystä toisen näistä organisaatioista on pakko tuutata jatkuvasti asiaa maailmalle ja toinen voi pitää vähän taukoa.