No kuten toteat, tuossa on parikin vaihtoehtoa mihin sitä rahaa kaivetaan. Tuntuisi hiukan oudolle hakea osakeannilla varsinaisesti rahaa joukkueen vahvistamiseen etenkään tällä kaudella enää. Ihan rehellisesti miksi sitä juuri tällä hetkellä kysyttäessä pitäisi vahvistaa varsinkaan kaivamalla osakeannin kautta rahaa? Joukkue on sarjassa viimeisenä ja ohuen ohuet saumat on edetä voittoputkien kautta taisteluun sääleistä mukaan. Toki joo se toisi varmasti boostia tulokseen lopulta, mutta jos osakeantia ei ole järjestetty ennenkään, niin miksi nyt sen takia?Osakeannilla kerätään yritykselle rahoitusta. Jos SaiPalla olisi enemmän fyrkkaa kassassa, niin minun ymmärtääkseni se parantaisi mahdollisuuksia vahvistusten hankkimiseen?
Vai meneekö @anthax ajattelu niin, että SaiPa on vanhoille valmentajille maksettavien korvausten ja katsojamäärien pienuuden takia ajautunut akuuttiin talouskriisiin? Ensin myytiin Sputnik Fysio Terveystalolle, ja kun siitä saatu fyrkka tuskin riittää edes ex-valmentajien vastuiden hoitamiseen, niin nyt järjestetään pakon edessä vielä osakeantikin.
SaiPan talouden tilanteesta minulla ei ole mitään tietoa. Siitä olen kuitenkin täysin vakuuttunut, että suunnitelma jonkinlaisesta osakeannista on ollut Markkasen pöytälaatikossa niin kauan kuin uutta strategiaa on työstetty. Toivottavasti Jussi pääsee kertomaan strategia-tarinansa vielä tämän vuoden puolella, ettei tarvitse vain huhuilla ja spekuloida täällä Huhut ja spekulaatiot -ketjussa.
Operoin täysin huhujen pohjalta spekulaatioissa, joten tämän enempää aiheeseen ei ole annettavaa varsinaisesti. En usko myöskään, että Lehterän & Co maksut olisivat sellainen taakka joka katkaisisi kamelin selän. Eiköhän niihin laskuihin ole varauduttu jollain tavalla jo ennestään nykyisten omistajien toimesta.