En ymmärrä tätä viestiä, ehkä olisi asiallisempaa tuoda esille jotain realistisempaa, yhtäkään noista nimistä ei täällä tarvita.
Jos/kun jotain noiden ensi viikon nimien jälkeen tulee niin kokeneempaa ja hiukan parempaa on oltava.
Tyhjänpäiväinen nimien esiintuominen on turhaa, pidetään todellisuus asioissa tärkeimpänä.
Pahoittelen jos spekulaationi spekulaatioketjussa eivät olleet sinusta tarpeeksi realistisia. Olen ymmärtänyt, että ainakin aikaisemmin tänne on voinut spekuloitavaksi heitellä nimiä, jotka itse jossain määrin näkee ehkä mahdollisiksi hankinnoiksi. Joskus ne menee ihan mettään, mutta on ehkä joskus tullut oltua jäljilläkin. Sen myönnän, että olisi varmaan jo alkuperäiseen viestiin pitänyt laittaa vähän pistää lihaa luiden päälle, mutta jäipä tekemättä.
Minulla ei ole mitään hajua mitä nimiä sieltä on maanantaina tulossa, joten en ole mainitsemiani pelaajia siltä pohjalta miettinyt, että nämä olisivat kärkijätkien rooliin tulossa. Enemmän toin näitä esille juurikin sellaisina projektiniminä mitä SaiPassa ollaan tavattu nähdä ja joita voitaisiin maanantaina julkaista jos siellä kerran ei kokeneempia ja parempia nimiä ole tulossa.
Tästä eteenpäin ei varmaankaan sinun kannata lukea, sillä aion perustella esille heittämiäni nimiä vähän lisää.
SaiPan Lehterän aikaisten hankintojen pohjalta en äkkiä keksi realistisempaa ja todennäköisempää hakua kuin Pulkkinen, joka oli Teron u20-mestarijoukkueen kapteeni eli sitä kautta aivan tasan varmasti Lehterän tutkalla. Ei oo tehot tolkuttomat yliopistossa, mutta vastaavilla on liigajoukkueista viime vuosina paikkansa ottaneet mm. Ojantakanen KooKoossa ja Janatuinen Ässissä (naputti melkein kymmenen maaliakin kuluneella kaudella). Siihen en ota kantaa, että onko Pulkkinen se mitä tarvitaan, mutta näiden Autioiden, Vainioiden ja muiden ex-mestarijunnujen pohjalta ihmettelsin kovasti jos ei puhelin olis kilahtanut Pulkkisellakin. Etenkin kun on Teron alaisuudessa ollut maalitekijäkin vielä junnuissa eikä varmasti maksaisi paljoa (olennaista SaiPan hankintapolitiikassa).
Latvialaiset tarttuivat tutkalleni noita suomalaisia yliopistonsa päättäviä katsellessani ja myönnän että ovat varmasti aika epärealistisia SaiPalle. Siitä olen kuitenkin eri mieltä etteikö heillä voisi olla tarjottavaa SaiPalle kun kuitenkin Jaksilla on takana jo MM_kisapelejä Latvian edarissa, Eglellä enemmän pisteitä kuin yhdelläkään suomalaisella Julius Mattilaa lukuun ottamatta kuluneella kaudella NCAA:ssa ja piste-ennätys on parempi kuin esim. Goodwinillä, jota ihan kohtuullisena pelaajana SaiPassa ymmärtääkseni on pidetty. Cukstekin on naputellut autiomaisia tehoja NCAA:ssa, mutta eroaa jo pelkästään sillä, että kaverin kokoluokka on mallia Kojo. Ottaisin jokaisen vähintään testille, mutta se on toinen asia tulisivatko. Veikkaan, että ainakin osa nimistä löytyy syksyllä latvialaisen KHL-joukkueen listoilta.