Istumapaikkoja ei ole oikeastaan kuin päätyyn saatavilla, 4 tonnia menee rikki3600 pilettiä myyty illan koitokseen. Nyt on buumi päällä.
Kenen paidan laitoit tilaukseen?Aiemmin minulla on ollut SaiPan fanituotteista ainoastaan pyyhe. Nyt näyttää uuden omistajaportaan ja johdon toiminta sellaiselta, että tätä haluaa nähdä lisää. Siispä laitoin elämäni ensimmäisen Game Worn -pelipaidan ostoon. Lämmin suositus muillekin vapaavalintaisella tavalla, sillä tätä toimintaa ja buumia on ilo olla tukemassa!
Mikko Niemelän. Meni tämän jälkeen ”tuote on loppu” -tilaan. Satuin näkemään herran tänään kaupungilla, ja lupasi nimmarin paitaan. Tämä toimi laukaisijana ostolle, vaikka on ollut jo aiemmin mietinnässä. Hatunnosto Mikolle, sain oman lyhyen fanipoikahetkeni. :)Kenen paidan laitoit tilaukseen?
Erinomainen paitainvestointi :)Mikko Niemelän. Meni tämän jälkeen ”tuote on loppu” -tilaan. Satuin näkemään herran tänään kaupungilla, ja lupasi nimmarin paitaan. Tämä toimi laukaisijana ostolle, vaikka on ollut jo aiemmin mietinnässä. Hatunnosto Mikolle, sain oman lyhyen fanipoikahetkeni. :)
Taitaa olla kymmenen täällä. Joku voisi ilkeämielisesti todeta, että taidan olla vähän tyhmä, mutta näillä mennään. Tältä kaudelta on joku hommattava vielä, kunhan sopiva tulee vastaan.Erinomainen paitainvestointi :)
Mulla tältä kaudelta VPetmanin (kaapissa, seinälle Kohon viereen?) ja Hutchinsonin paidat (tulossa).
Tervetuloa gameworn-klaaniin. Tämä harrastus saattaa viedä rahat.
Kapteeni Petmanin paidan pistin itsekin tilaukseen. Edellisestä onkin aikaa sillä se on Dale McTavishin.Erinomainen paitainvestointi :)
Mulla tältä kaudelta VPetmanin (kaapissa, seinälle Kohon viereen?) ja Hutchinsonin paidat (tulossa).
Käytättekö työ noita paitoja, vai "kuuluuko" ne vaan laittaa säilytykseen/esille? Itsekin mietin ostoa, mutta ostaisin varmaankin mustan, kun sitä joskus voisi pitääkin. Jotenki keltainen ei vaan tunnu sopivan itselleni, vähän liian räikeä jonnekin pubiloihin tms. Oon vähä tälläne nolo.Kapteeni Petmanin paidan pistin itsekin tilaukseen. Edellisestä onkin aikaa sillä se on Dale McTavishin.
Harvoin enää tässä iässä tulee mentyä pubiin pelipaita päällä ylipäätään. Mutta kyllä ennen pidin etenkin jos oli porukalla liikenteessä.Käytättekö työ noita paitoja, vai "kuuluuko" ne vaan laittaa säilytykseen/esille? Itsekin mietin ostoa, mutta ostaisin varmaankin mustan, kun sitä joskus voisi pitääkin. Jotenki keltainen ei vaan tunnu sopivan itselleni, vähän liian räikeä jonnekin pubiloihin tms. Oon vähä tälläne nolo.
Joo. Matsiin päälle vaan. Muutamaa paitaa en käytä. Johtuu siitä että ovat seinällä kehystettynä. Muita voisin hyvin käyttää.Käytättekö työ noita paitoja, vai "kuuluuko" ne vaan laittaa säilytykseen/esille? Itsekin mietin ostoa, mutta ostaisin varmaankin mustan, kun sitä joskus voisi pitääkin. Jotenki keltainen ei vaan tunnu sopivan itselleni, vähän liian räikeä jonnekin pubiloihin tms. Oon vähä tälläne nolo.
Käytättekö työ noita paitoja, vai "kuuluuko" ne vaan laittaa säilytykseen/esille? Itsekin mietin ostoa, mutta ostaisin varmaankin mustan, kun sitä joskus voisi pitääkin. Jotenki keltainen ei vaan tunnu sopivan itselleni, vähän liian räikeä jonnekin pubiloihin tms. Oon vähä tälläne nolo.
Onko tosi että ei saa enää tilattua pelipaitaa itse valitsemallaan nimellä ja numerolla? Ikävä homma, olisi tehnyt mieli tilata SaiPan pelipaita yhdellä tietyllä nimellä ja numerolla.
Saa mutta ne tilataan suoraan Selosellan verkkokaupasta SaiPa Shop SelosellaOnko tosi että ei saa enää tilattua pelipaitaa itse valitsemallaan nimellä ja numerolla? Ikävä homma, olisi tehnyt mieli tilata SaiPan pelipaita yhdellä tietyllä nimellä ja numerolla.
Tuleeko selkään Kosemann ''69'' ?Kiitos vastauksista.
Heh, ei sentään. Banhamin nimellä oleva pelipaita jäi aikoinaan hommaamatta. Oli omia lempipelaajia, niin sellaisen paidan hommaamista mietin kokoelmiin.Tuleeko selkään Kosemann ''69'' ?
Tämä oli kyllä hieno uutinen! Tällainen antaa hyvin pohjaa jatkaa samalla hyvällä tiellä missä nytkin ollaan. Tähän kun huomioidaan vielä Ville Rämän tuleva sijoitus, niin tilanne vaikuttaa kyllä lupaavalta.Lätkä Lentää keräsi osakeannillaan 1,1 miljoonaa euroa Liiga-SaiPan pelastukseksi
Perustajaosakas Ville Rämä sitoutui tekemään Lätkä Lentää oy:hyn 561 000 euron lisäsijoituksen kuluvan vuoden loppuun mennessä.www.esaimaa.fi
– Osakeanti mahdollisti Liiga-SaiPan toiminnan jatkamisen. Saimme riittävän määrän uutta pääomaa sisään. Totta kai tarkkailemme tilannetta, että onko tarvetta reagoida uudestaan, mutta tällä hetkellä tämä on riittävä taso, Turunen sanoo.