Mainos

SaiPa Oy:n tulevaisuus

• 1 479 074
  • 6 245

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Mikäs kioski siellä Lappeenrannassa on käyty ryöstämässä kun äsken oli konkurssin partaalla koko ja pulju ja nyt yhtäkkiä rahaa on kuin rantarosvolla?
No siis, kauppatorilla on kuulemma erinnäinen määrä kaikenlaisia perinneherkkuja tarjoavia kioskeja. Tai oli.

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
No siis, kauppatorilla on kuulemma erinnäinen määrä kaikenlaisia perinneherkkuja tarjoavia kioskeja. Tai oli.
Ja ne kioskit sekä kojut ovat aivan älytön bisnes, liikevaihtoa ja -voittoa mitataan miljoonissa vuositasolla, niin ei kannata edes haaveilla mitään areenaa niiden paikalle.

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
paljonkohan sitä rahaa laitoin fanishoppiin kaljapäissäni?
Kaikki raha on hyvästä ja nyt saadaan vastinetta sijoitukselle. Itse oon etäfanina päässyt vain kerran tällä kaudella Kisapuistoon, mutta join kyllä kolminumeroisen summan ja muutaman kympin laitoin fanishoppiinkin.

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Pelipaitojen hinnat näköjään nousseet 100 eurolla ainakin V. Petmanin. Ollut 249e aiemmin ja nyt 350e. Eiköhän nuo silti kaupaksi mene ja nythän se kannattaa takoa.

Aiemmin ei myöskään koskaan ole tarkistettu esim. opiskelijakorttia, nykyään tarkistetaan. Ihan fiksua tuokin.

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPa
Aiemmin minulla on ollut SaiPan fanituotteista ainoastaan pyyhe. Nyt näyttää uuden omistajaportaan ja johdon toiminta sellaiselta, että tätä haluaa nähdä lisää. Siispä laitoin elämäni ensimmäisen Game Worn -pelipaidan ostoon. Lämmin suositus muillekin vapaavalintaisella tavalla, sillä tätä toimintaa ja buumia on ilo olla tukemassa!

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Aiemmin minulla on ollut SaiPan fanituotteista ainoastaan pyyhe. Nyt näyttää uuden omistajaportaan ja johdon toiminta sellaiselta, että tätä haluaa nähdä lisää. Siispä laitoin elämäni ensimmäisen Game Worn -pelipaidan ostoon. Lämmin suositus muillekin vapaavalintaisella tavalla, sillä tätä toimintaa ja buumia on ilo olla tukemassa!
Kenen paidan laitoit tilaukseen?

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mikko Niemelän. Meni tämän jälkeen ”tuote on loppu” -tilaan. Satuin näkemään herran tänään kaupungilla, ja lupasi nimmarin paitaan. Tämä toimi laukaisijana ostolle, vaikka on ollut jo aiemmin mietinnässä. Hatunnosto Mikolle, sain oman lyhyen fanipoikahetkeni. :)
Erinomainen paitainvestointi :)
Mulla tältä kaudelta VPetmanin (kaapissa, seinälle Kohon viereen?) ja Hutchinsonin paidat (tulossa).

Tervetuloa gameworn-klaaniin. Tämä harrastus saattaa viedä rahat.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Erinomainen paitainvestointi :)
Mulla tältä kaudelta VPetmanin (kaapissa, seinälle Kohon viereen?) ja Hutchinsonin paidat (tulossa).

Taitaa olla kymmenen täällä. Joku voisi ilkeämielisesti todeta, että taidan olla vähän tyhmä, mutta näillä mennään. Tältä kaudelta on joku hommattava vielä, kunhan sopiva tulee vastaan.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Kapteeni Petmanin paidan pistin itsekin tilaukseen. Edellisestä onkin aikaa sillä se on Dale McTavishin.
Käytättekö työ noita paitoja, vai "kuuluuko" ne vaan laittaa säilytykseen/esille? Itsekin mietin ostoa, mutta ostaisin varmaankin mustan, kun sitä joskus voisi pitääkin. Jotenki keltainen ei vaan tunnu sopivan itselleni, vähän liian räikeä jonnekin pubiloihin tms. Oon vähä tälläne nolo.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käytättekö työ noita paitoja, vai "kuuluuko" ne vaan laittaa säilytykseen/esille? Itsekin mietin ostoa, mutta ostaisin varmaankin mustan, kun sitä joskus voisi pitääkin. Jotenki keltainen ei vaan tunnu sopivan itselleni, vähän liian räikeä jonnekin pubiloihin tms. Oon vähä tälläne nolo.
Harvoin enää tässä iässä tulee mentyä pubiin pelipaita päällä ylipäätään. Mutta kyllä ennen pidin etenkin jos oli porukalla liikenteessä.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Joo. Matsiin päälle vaan. Muutamaa paitaa en käytä. Johtuu siitä että ovat seinällä kehystettynä. Muita voisin hyvin käyttää.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Näiden änärimiesten musta paita olis tarkotus varmaan, jahka sellainen tulee tarjolle. Vaatii Hämeenlinnan tai Kuopion pelin.

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla

Itse oon kyllä aikalailla matalalla budjetilla klaanissa mukana; ikäjärjestyksessä vanhimmasta Kaksonen, Kettunen, Kojo & Loimaranta. Kojo kaikista "arvokkain", koska sen olen lunastanut hänen itsensä luovuttamana ottelun jälkeen ja nimikirjoituksella.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Onhan tuo aika kova tilanne, että pelipaidoista 12/21 pelaajaa on loppuunmyyty. Itsekin tässä pohtinut, että kokoelmaa voisi kasvattaa yhdellä, mutta en vielä ole osannut päättää kenen paidan haluan. Olisi tuolla kyllä Trejbal, Piiroinen ja Niinisaari, jotka itseäni puhuttelisivat, mutta taidan jäädä vielä pohtimaan.

Keltaiset paidat näyttävät paljon paremmalta yleisössä, se näyttäisi aika komealta kun katsomot olisivat keltamusta meri. Sekä mustaa että keltaista tulee käytettyä kotipeleissä. Ei ne omassa käytössä kulu, kunhan kukaan sivullinen ei tule sotkemaan kahvejaan/vetyjään.

Kosemann

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko tosi että ei saa enää tilattua pelipaitaa itse valitsemallaan nimellä ja numerolla? Ikävä homma, olisi tehnyt mieli tilata SaiPan pelipaita yhdellä tietyllä nimellä ja numerolla.

Butcher

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Ketterä
Onko tosi että ei saa enää tilattua pelipaitaa itse valitsemallaan nimellä ja numerolla? Ikävä homma, olisi tehnyt mieli tilata SaiPan pelipaita yhdellä tietyllä nimellä ja numerolla.
Tuolta saa, jos ymmärsin oikein mitä tarkoitit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy