Ei ole. Samat 13 yritystä/henkilöä.
Onkos listassa uusia nimiä?
Ei ole. Samat 13 yritystä/henkilöä.
Mielestäni muutama. Pallonen, Tanninen, Kangasmäki, Laitinen, Vanhatalo?
Eivät ole uusia, nämä voisi ihan itsekin tarkistaa:Mielestäni muutama. Pallonen, Tanninen, Kangasmäki, Laitinen, Vanhatalo?
Mikke Tanninen omistaa Kämpästä kodiksi Oy:n.Ketähän nämä Tanniset ovat?
Pahoittelen suuresti. Olen jo vanha.Eivät ole uusia, nämä voisi ihan itsekin tarkistaa:
LÄTKÄ LENTÄÄ OY:N JA LIIGA-SAIPAN OMISTAJUUS
Lätkä Lentää Oy on 8.8.2024 pitänyt ylimääräisen yhtiökokouksen. Kokouksessa vahvistettiin Lätkä Lentää Oy:n laajentunut omistajuuspo...saipa.fi
Jos ei tiedä, niin kannattaa tutkia, ennen kuin levittää virheellistä tietoa. Iästä riippumatta. Se meinaan on haitallista yleisesti ottaen.Pahoittelen suuresti. Olen jo vanha.
Ja lopussa kameroihin saatiin uusi puheenjohtaja tuulettelemaan!Kuten ainakin huhuja on ollut, niin toimitusjohtaja Valkeapää sanoi, että tunneista tai maksimissaan muutamasta vuorokaudesta oli kiinni ettei nyt pelattaisi jotain muuta kuin Liigaa.
Jos seuraa edes olisi olemassa.
Mestis-paperit oli jo sisällä. Jossain toisessa ulottuvuudessa SaiPa pelasi juuri Mestiksen jumbokamppailun Hyvinkään Ahmoja vastaan.Ja lopussa kameroihin saatiin uusi puheenjohtaja tuulettelemaan!
Ehkä joskus vuosien päästä saadaan jotain tarkempaakin tietoa asiasta.
Todella hienoa, että tällä kertaa tarina otti tämän suunnan. Viime kaudella tuli seurattua tätäkin kuolinkouristelua (siltä se näytti) ja joitakin juttuja olin kuullut ns. kulissien takaa, jotka eivät luvanneet todellakaan hyvää. Mahtavaa, että SaiPa kesti ton tulikokeen! Toivottavasti tosiaan usko on palautumassa seuraan myös yhteistyökumppaneiden puolella.Kuten ainakin huhuja on ollut, niin toimitusjohtaja Valkeapää sanoi, että tunneista tai maksimissaan muutamasta vuorokaudesta oli kiinni ettei nyt pelattaisi jotain muuta kuin Liigaa.
Jos seuraa edes olisi olemassa.
Eikös Valkeapää näistä juuri viime viikolla kertonut vähän enemmänkin?Kohta kolmasosa kautta pelattu. Yleisöä käynyt lähes 500 per peli yli budjetoidun. Kesällä uusi johtoporras painotti avoimmuuden nimeen. Voisiko kohta raottaa edes hieman salaisuuden verhoa? Mikä on rakkaan seuramme tilanne? Varmasti lähtötilanne tunareiden jäljiltä oli hirveä. Onko lyhyitä velkoja ja jos on niin paljon? Miten myynti on syksyllä rullannut? Onko pelaajabudjetista miten käytetty, onko reagointivaraa? Kertokaa nyt edes jotain!
Ok. No sitten asia on hyvin. Kiitos! Yritän etsiä SaiPan tiedotteen.Eikös Valkeapää näistä juuri viime viikolla kertonut vähän enemmänkin?
Erätauolla puhui. Mutta on se tännekin useamman nimimerkin puolesta koostettu.Ok. No sitten asia on hyvin. Kiitos! Yritän etsiä SaiPan tiedotteen.
Mä en nyt tiedä miten usein noista pitäisi tiedotella. Kesällä tulee vuoden tiedot ja siihen asti itselle riittää kun peli kulkee.Ok. No sitten asia on hyvin. Kiitos! Yritän etsiä SaiPan tiedotteen.
Ehkä myö ollaan vaan ymmärretty tuo uuden omistusportaan "avoin tiedotuspolitiikka" eri tavoin. Itse luulin että on otettu Ässistä mallia ja tuodaan tärkemmälle sidosryhmälle määräajoin taloudelliset tilannetiedot julki. Varmaan ymmärsin tämän väärin ja kerran vuoteen tuloksen julkaisu on sitten valittu linja.Mä en nyt tiedä miten usein noista pitäisi tiedotella. Kesällä tulee vuoden tiedot ja siihen asti itselle riittää kun peli kulkee.
Jos myynti on tuota luokkaa ja velkoja kuitattiin omistussiirrossa, ensi kesänä voi olla ihan hyväkin tilanne.
Aitoissa varmaan on vapaampaa. Luulisi, että vuokralainen tai omistaja siellä saa markkinoida omia tuotteitaan. Enpä ole aitiossa ollut koskaan, että varmaksi en mene sanomaan, että onko siinä Hartwallilla mitään sanomista. Kiva olisi toki, että noita oluita saisi hallilta muutenkin. Upea asia kyllä tuo yhteistyö!SaiPa aloittanut yhteistyön panimoyhtiö Tujun kanssa! Todella hieno asia. Hartwall antanut jollakin tasolla periksi. Ainakin aikaisemmin halleissa ei ole saanut olla muita tuotteita kuin pääyhteistyökumppani Hartwallin. Koskee muitakin paikkakuntia kuin Lappeenrantaa.
Mutta todella hienosti että ovat saaneet aition käyttöön ja SaiPa siitäkin rahaa.
Lappeenrannassa on aiemminkin ollut Teerenpeli-aitio ja kyseisiä tuotteita sai tarjoilla kyseisessä aitiossa.SaiPa aloittanut yhteistyön panimoyhtiö Tujun kanssa! Todella hieno asia. Hartwall antanut jollakin tasolla periksi. Ainakin aikaisemmin halleissa ei ole saanut olla muita tuotteita kuin pääyhteistyökumppani Hartwallin. Koskee muitakin paikkakuntia kuin Lappeenrantaa.
Mutta todella hienosti että ovat saaneet aition käyttöön ja SaiPa siitäkin rahaa.