SaiPa Oy:n tulevaisuus

  • 1 349 308
  • 5 779

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On tää jännempää, kun pleijareissa oltaisiin. Koko ajan tapahtuu. Ekana on uudet omistajat tulossa ja hetken päästä haudataan koko seura. Siitä pieni hetki ja taas ollaan uusien omistajien kanssa menossa kohti loistavaa tulevaisuutta.

Minäkin olen kuullut et hyviä uutisia pitäisi kuulua lähiaikoina uusista omistajista ja uudesta valmentajasta.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Näin tää keinahtelee. Jospa vielä tällä viikolla jotain uutista tulis eetteriin.
Enpä oikein usko, että Pääsiäispyhien aikaan mitään ilmoitellaan ja ensi maanantainahan on sopivasti aprillipäivä, josko silloin jotain tietoa tulisi, jos pieni sarkasmi sallitaan tässä hyvin vakavassa(?) tilanteessa.

Toki maanantaikin on myös pyhäpävä, joten ehkä sitten tiistaina...
 

Jakenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enpä oikein usko, että Pääsiäispyhien aikaan mitään ilmoitellaan ja ensi maanantainahan on sopivasti aprillipäivä, josko silloin jotain tietoa tulisi, jos pieni sarkasmi sallitaan tässä hyvin vakavassa(?) tilanteessa.
SaiPan tiedotuslinjan mukaisesti tiedote ulos perjantaina kello 22.00?

Toisaalta ihan sama, kunhan lopputulos olisi positiivinen.
 

Bacon

Jäsen
Näin tää keinahtelee. Jospa vielä tällä viikolla jotain uutista tulis eetteriin.
Halusin vaan ottaa osaa tähän hautajaiset vai uudet omistajat leikkiin. En tiedä missä siellä nyt mennään, mutta osan mahdollisien uusien omistajien nimistä olen kuullut ja ne vaikutti lupaavilta.

Pakkohan sieltä on jotain tulla kohta ulos. Ollaanhan tässä jo odoteltu tovi niin miksei toinenkin.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hautajaiset perjantaina, ylösnousemus sunnuntaina?
SaiPa kaivaa taikurin hatusta, ei kania, vaan pääsiäisen tapahtumia mukailevan tapahtumaketjun.

Siinähän sitä olisi medioilla kirjoiteltavaa Pääsiäisen jälkeen, jos tämä menisi tällä kaavalla.

Voisi mennä IS/IL toimittajilla Pääsiäinen piloille, kun perjantaina tulee tieto konkurssista ja sunnuntaina vedettäisiin julkisuuteen tieto uusista omistajista. Voi sitä pettymyksen huokausta, mikä kiirisi läpi molempien "laatulehtien" toimituksien.
 
Viimeksi muokattu:

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vittua? Nyt olen jo ihan ulkona. Aluksi vedetään jo suruliputusta ja nyt tuleekin jotain positiivisempaa uutista… onko se positiivinen uutinen se että koko joukkue on saanut tippurin levin kaudenlopettajaisista?
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enpä oikein usko, että Pääsiäispyhien aikaan mitään ilmoitellaan ja ensi maanantainahan on sopivasti aprillipäivä, josko silloin jotain tietoa tulisi, jos pieni sarkasmi sallitaan tässä hyvin vakavassa(?) tilanteessa.

Toki maanantaikin on myös pyhäpävä, joten ehkä sitten tiistaina...
No kuulemani mukaan lähipäivinä kuitenkin.
 

Butcher

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Ketterä
Tilanne on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen ja jännittävä, kun huhut aaltoilevat laidasta laitaan. Itse kuulin juttua, että homma olisi kääntynyt positiiviseen suuntaan ja tietoa pitäisi tulla lähiaikoina. Mutta koska kyseessä on SaiPa, niin koskaan ei voi olla varma.
 
Ainahan on salibandy ja iranilainen potkupallo.
Olen antanut itselleni kertoa, että Saipa perustettiin vuonna 1966 voitetun SM-sarjan pronssimitalien kunniaksi. Nykyään ylpeydenaihe on Saipa Pride automalli.

"SAIPA (Societe Annonyme Iranienne De Production Automobile) on vuonna 1966 perustettu Iranilainen autotehdas."

"Alun perin Saipa Priden nimellä tuotetut Ford Festiva -kloonit saivat vuonna 2008 kevyttä päivitystä ajovaloihin, puskureihin ja kojelautaan. Muutoin kyseessä on ehta 80-luvun tuote, joka on ollut tuotannossa noin 2 000 auton vuosivauhdilla edelleen vuonna 2021. Asian tarkempi tutkimus on paljastanut, että malli olisi vihdoin siirtymässä syrjään, nyt 35 vuoden jälkeen."

 

ahal

Jäsen
Tilanne on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen ja jännittävä, kun huhut aaltoilevat laidasta laitaan. Itse kuulin juttua, että homma olisi kääntynyt positiiviseen suuntaan ja tietoa pitäisi tulla lähiaikoina. Mutta koska kyseessä on SaiPa, niin koskaan ei voi olla varma.
Niin, montakos kertaa sitä hävittiin talven aikana kolmannen erän tumpuloinnilla, ihan viime minuutilla...
 

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat: Jukurit & KalPa




Kaupat syntyneet! Ei konkurssia, jee!

”Lätkä Lentää Oy ostaa 98,85 % osuuden Liiga-SaiPa Oy:n osakkeista, SaiPa ry:n omistajuus säilyy ennallaan. Lätkä Lentää Oy:n vastuuhenkilöinä toimivat Ville Rämä, Juuso Lindqvist ja Jussi Turunen. Yrityksen omistajuuspohja tulee laajenemaan jatkossa.”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös