Itsekin olen hyviä juttuja kuullut. Viitesanoilla kannattaa seurata paikallismediaa lähipäivinä.Koska tilanteet elää, niin nyt sitten huhut on kääntyneet taas positiiviseen suuntaan.
Itsekin olen hyviä juttuja kuullut. Viitesanoilla kannattaa seurata paikallismediaa lähipäivinä.Koska tilanteet elää, niin nyt sitten huhut on kääntyneet taas positiiviseen suuntaan.
Näin tää keinahtelee. Jospa vielä tällä viikolla jotain uutista tulis eetteriin.Juuri juttelin parin erittäin luotettavan lähteen kanssa ja lopputulema oli se, että seuran hautajaiset ovat lähellä.
Enpä oikein usko, että Pääsiäispyhien aikaan mitään ilmoitellaan ja ensi maanantainahan on sopivasti aprillipäivä, josko silloin jotain tietoa tulisi, jos pieni sarkasmi sallitaan tässä hyvin vakavassa(?) tilanteessa.Näin tää keinahtelee. Jospa vielä tällä viikolla jotain uutista tulis eetteriin.
SaiPan tiedotuslinjan mukaisesti tiedote ulos perjantaina kello 22.00?Enpä oikein usko, että Pääsiäispyhien aikaan mitään ilmoitellaan ja ensi maanantainahan on sopivasti aprillipäivä, josko silloin jotain tietoa tulisi, jos pieni sarkasmi sallitaan tässä hyvin vakavassa(?) tilanteessa.
Halusin vaan ottaa osaa tähän hautajaiset vai uudet omistajat leikkiin. En tiedä missä siellä nyt mennään, mutta osan mahdollisien uusien omistajien nimistä olen kuullut ja ne vaikutti lupaavilta.Näin tää keinahtelee. Jospa vielä tällä viikolla jotain uutista tulis eetteriin.
Juuri juttelin parin erittäin luotettavan lähteen kanssa ja lopputulema oli se, että seuran hautajaiset ovat lähellä.
Sopisi kyllä ajankohdallisesti hienosti teemaan.Hautajaiset perjantaina, ylösnousemus sunnuntaina?
SaiPa kaivaa taikurin hatusta, ei kania, vaan pääsiäisen tapahtumia mukailevan tapahtumaketjun.Hautajaiset perjantaina, ylösnousemus sunnuntaina?
No kuulemani mukaan lähipäivinä kuitenkin.Enpä oikein usko, että Pääsiäispyhien aikaan mitään ilmoitellaan ja ensi maanantainahan on sopivasti aprillipäivä, josko silloin jotain tietoa tulisi, jos pieni sarkasmi sallitaan tässä hyvin vakavassa(?) tilanteessa.
Toki maanantaikin on myös pyhäpävä, joten ehkä sitten tiistaina...
SaiPa ja lähipäivät - name a more iconic duo.No kuulemani mukaan lähipäivinä kuitenkin.
Olen antanut itselleni kertoa, että Saipa perustettiin vuonna 1966 voitetun SM-sarjan pronssimitalien kunniaksi. Nykyään ylpeydenaihe on Saipa Pride automalli.Ainahan on salibandy ja iranilainen potkupallo.
Niin, montakos kertaa sitä hävittiin talven aikana kolmannen erän tumpuloinnilla, ihan viime minuutilla...Tilanne on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen ja jännittävä, kun huhut aaltoilevat laidasta laitaan. Itse kuulin juttua, että homma olisi kääntynyt positiiviseen suuntaan ja tietoa pitäisi tulla lähiaikoina. Mutta koska kyseessä on SaiPa, niin koskaan ei voi olla varma.
Luotan lähteeseeni.SaiPa ja lähipäivät - name a more iconic duo.
Boldattuun sellainen, että kannattaa mahollisesti seurata jo tänä iltana.Itsekin olen hyviä juttuja kuullut. Viitesanoilla kannattaa seurata paikallismediaa lähipäivinä.
En usko, mutta seurataan nyt kuitenkin. :) Ellei sitten joku käy Kisapuistossa katsomassa onko siellä sähköt pois ja laudat ikkunoissa. Olisihan sekin jonkinlainen tiedonjyvänen.Boldattuun sellainen, että kannattaa mahollisesti seurata jo tänä iltana.
Kenellä on pokkaa tilata SaiPan kaupasta pelipaitaSaiPa ja lähipäivät - name a more iconic duo.
Kisapuistossa pelataan parhaillaan mestiksen välieräottelua:)En usko, mutta seurataan nyt kuitenkin. :) Ellei sitten joku käy Kisapuistossa katsomassa onko siellä sähköt pois ja laudat ikkunoissa. Olisihan sekin jonkinlainen tiedonjyvänen.