Mr.Wonderful
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa ja saksalainen jalkapallo
Onko kellään tietoa, tuleeko huominen SaiPan tilikauden julkistus tilaisuus viime vuotiseen tapaan areenasta tai jostain muualta? Olisi mielenkiintoista nähdä.
SaiPan twiitti:Onko kellään tietoa, tuleeko huominen SaiPan tilikauden julkistus tilaisuus viime vuotiseen tapaan areenasta tai jostain muualta? Olisi mielenkiintoista nähdä.
Onko kellään tietoa, onko tilaisuus avoin vai vain tarkoin valituille meedian edustajille?
419K.Luulenpa että +300K plussaa.
On ne vaan velhoja.... +419k€
Sivusta huutelen samaa. Olisiko nyt, kun kerran velkojakaan ei ole, Saipan aika pyrkiä +50 - 100k tulokseen ja hakea tosissaan sitä kirkkainta? Tällä tän hetkisellä kaavalla näyttää jäävän aina vähän vajaaksi.On ne kieltämättä. Nyt varmaan voisi vihdoin kasvattaa sitä pelaajabudjettia.
Sillä nyt ei oo mitää väliä mitä mieltä heistä on kun fakta on se, että täällä ei ole tulevaisuutta ilman venäläisten tuomaa ostovoimaa.Toki onhan noilla rysyillä kait jotain merkitystä taloudelle, mutta itse en kyllä kaipaa heikäläisiä tippaakaan. Vähän meni offtopic-puolelle.
Aikanaanhan tuon näkee.Sillä nyt ei oo mitää väliä mitä mieltä heistä on kun fakta on se, että täällä ei ole tulevaisuutta ilman venäläisten tuomaa ostovoimaa.
Kyllähän sen näkee jo nyt kun menee käppäilemään keskustaan tai Ikean työmaalle?Aikanaan tuon näkee.
Venäläisten matkailijoiden merkitys Kaakkois-Suomelle on melkoisen suuri. Aika moni hotelli, ravintola yms joutuisi pistämään lapun luukulle jos venäläisten turistien määrä romahtaisi. Itse elättelen edelleen toiveita SaiPan ja jonkun KHL seuran yhteistyöstä. Kaikki raha kelpaa kansalaisuudesta riippumatta :)Toki onhan noilla rysyillä kait jotain merkitystä taloudelle, mutta itse en kyllä kaipaa heikäläisiä tippaakaan. Vähän meni offtopic-puolelle.
Nojoo, mutta onhan noita kauppoja vielä. Ei nyt aleta vääntämään asiasta, mutta henkilökohtainen mielipiteeni on, että mieluummin kärsin kuin katselen heitä.Kyllähän sen näkee jo nyt kun menee käppäilemään keskustaan tai Ikean työmaalle?
Eikös ne ole jo nyt vähentyny aikalailla? En itse ainakaan ole nähnyt enää läheskään niin paljon venakoita, kuin pari vuotta sitten.Venäläisten matkailijoiden merkitys Kaakkois-Suomelle on melkoisen suuri. Aika moni hotelli, ravintola yms joutuisi pistämään lapun luukulle jos venäläisten turistien määrä romahtaisi. Itse elättelen edelleen toiveita SaiPan ja jonkun KHL seuran yhteistyöstä. Kaikki raha kelpaa kansalaisuudesta riippumatta :)
No väitänpä, että ei tämä tilanne pariin vuoteen ainakaan "parane".Näkee mitä, konkurssin? Meinaatko että esim. norjalaiset tai kotimaiset kuluttajat korvaavat venäläiset?
Aikanaanhan tuon näkee.
Aika moni hotelli, ravintola yms joutuisi pistämään lapun luukulle jos venäläisten turistien määrä romahtaisi.