SaiPa mediassa

  • 1 169 800
  • 4 203

redpecka

Jäsen
En millään muotoa yrittänyt olla marttyyri, juuri siksi tein muokkauksenkin viestiini. Tuli vain semmoinen fiilis jälkikäteen, kun eräs meidän jatkoaika-aktiiveista vihjaisi täällä käydystä keskustelusta, että ilman tuota lisäystä tämä ajatusketju "Jahah, täällä haukutaan miun suosikkia -> teenpä highlight videon kostoksi, koska kaikki muut ovat väärässä." olisi ollut turhankin ilmeinen. Kritiikki Brian heikkouksia kohtaan on ollut ehdottoman perusteltua, kyllä ne useat paitsioon päättyneet hitaat kuljetukset korpesivat miutakin. Käsiä ja päätä olisi hoitaa hommat nopeammin ja ronskimmin vaikka luistelussa vähän tasoitusta antaakin. Miksi näin sitten ei tapahdu? En tiedä enkä ole tällä kompetenssilla kehdannut ottaa asiaa hänen kanssa puheeksikaan. :D
Uh, tuntuu että josko olin jopa itse liian jyrkkä. Arvostan ja kunnioitan teidän duunia (plaaplaa ja hymiö), vaikken itse ole sitä porukaa. Mutta tämä on kai meikäläisen tatsi tähän juttuun - olla vaativa ja kriittinen, the SaiPa on se juttu ja omalla tavalla sitä kannatetaan vaikka kanariansaarilla jos puheeksi tulee.

Hyvä meininki!

Rauha.

Kaikkea hyvää.
 

Tornipöllö

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Päivän Iltalehdessä (24.4. s. 47) kiekkoja syövä Tapparan Jukka Peltola kertoo, etteivät yhdenkään liigapelaajan laukaukset pelota. Paitsi yhden kuti sattuu joka kerta: "SaiPan Sam Lofquist ampuu aika reilusti."
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Onko kenellä tietoa että mitä varten tänään Helsingin Pirkkolassa oli iso lauma SaiPa-paitaisia lapsia ja vanhempia ja soittokunta? Kuvattiinko jotain promoa?
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta hienoa, että ei enää tavoitella sijoja ynnämuut. Tai lähdetä siitä, että sija 10 on se meidän mestaruus. Jos organisaation tavoitteena on mitali, niin ihan varmasti tulevat vahvistukset ovat sen mukaisia
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Täytyy kyllä ihmetellä jos SaiPa-pelien selostus menee tuonne radio cityn puolelle. Ei täällä metsässä kyllä kuulu ollenkaan..
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Itse etälappeenrantalaisena olen jo vuosia tottunut kuuntelemaan pelit nettiradion kautta silloin, kun ei ole urhoa saatavilla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös