Tirkkonen ja Santanen äimistelemässä:
SM-liigavalmentajat äimänä uudesta järjestelmästä - SM-liiga - Ilta-Sanomat
SM-liigavalmentajat äimänä uudesta järjestelmästä - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Täytyy kyllä ihmetellä jos SaiPa-pelien selostus menee tuonne radio cityn puolelle. Ei täällä metsässä kyllä kuulu ollenkaan..
Niin....Onneksi on nettiradio
Itse etälappeenrantalaisena olen jo vuosia tottunut kuuntelemaan pelit nettiradion kautta silloin, kun ei ole urhoa saatavilla.
Urhoa?
Itse etälappeenrantalaisena olen jo vuosia tottunut kuuntelemaan pelit nettiradion kautta silloin, kun ei ole urhoa saatavilla.
tai Nelosta
Alla linkki uutiseen vapaaehtoisesta harjoitteluviikosta Heinäkuun loppuun kuka ei tykkää.
Pelaajayhdistys hämmästelee SM-liigajoukkueen äimistelyä - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Tirkkonen ei tykkää.
Video kuitenkin tehty huhtikuussa, joten onhan tässä moni kerennyt senttereitä hommaamaan. Hyvä on SaiPan tilanne kyllä silti.Ällistyttävä shokkiarvio SM-liigan pelaajamarkkinoista – "Vuoden tärkein sopimus!" | Liiga | Urheilulehti
Montaa mieltähän asioista voi olla, mutta onhan se tosiasia, että SaiPalla on todella hyvä sentteritilanne.
SaiPan tämän kauden pelejä radiosta?
Puhelimen nettiselaimesta Etusivu - Radio City ja yläkulman menusta valitset "Kuuntelet nyt Cityä" kohdalta Lappeenrannan. Tämä toimii ainakin Lumia-puhelimella!