Mitäs ei junnu pitänyt ... melkoisia tissiposkia nuo Porin sankarit,...On ainakin pitkästä aikaa väriä meidänkin keskusteluosiossa. Toki sen värikynän omistaja voisi käydä teroittamassa kynänsä, mutta toisaalta väliäkös tuolla.
Kyllä. Meillä Porissa otetaan tissi poskelle aina kun siihen on mahdollisuus. Ei vaan osattu arvata, että Tirkkonen laittaa ämmiä myös kaukaloon.
Myös muut ovat huomanneet, että Saipan osiossa on aika hiljaista. Tervejärkiset lienevät jo sanoutuneen irti Saipan kannatuksesta moisten temppujen tuoman negatiivisen julkisuuden takia. Seuraavaksi lähtevät kaikki kolme sponsoria, Törppösen Koneliike, Hilman Atomi ja Lörtsy King, vai mitä niitä nyt on. Sanon vain, että ei ole Saipalle hyvää julkisuutta jättää koiruudet itse joukkueen sisällä tuomitsematta. Tirkkoselle tästä pitkä miinus.
Taklaus oli tyhmä, mutta ehkä lopetat värilaseista puhumisen. Et nähnyt Huhtasen taklauksessa mitään väärää, mutta Salcido pitäisi ilmeisesti teloittaa taklauksensa takia...
En ole väittänyt mitään Huhtasen taklauksesta, mutta sanoin sitä edeltäneen maalin edessä Davisin poikkarin. Huhtasen taklaus itse asiassa oli väärin. Vaikka se oli provosoitu taklaus, se oli täysin tarpeeton ja juuri provosoinnin takia se olisi pitänyt jättää tekemättä. Olet siis oikeassa, siinä tilanteessa itsessään ei myöskään ollut sitä rispektiä, mitä olen täällä kyselemässä.
Salcidoa ei kukaan provosoinut. Hän vain tuli ja tööttäsi järjettömästi heti jäähyltä päästyään. Kiitos Ruutu, tuo töötti on media-näkyvissä ihan kaikille.