Tää on niiin hyvä ja tunteikas biisi. Ihan loistava!
No eiköhän tämä ole suunnattu koko keltamustalle yhteisölle.Kysymykseni kuuluu vain, että miksi tossa lukee me uskotaan?
No eiköhän tämä ole suunnattu koko keltamustalle yhteisölle.
Olen samaa mieltä, biisi on oikein hyvä. Me uskotaan SaiPaan!Tää on niiin hyvä ja tunteikas biisi. Ihan loistava!
Laulaja ei ole täältä päin, joten ehkä "myö" ei taipunut suussa.Kysymykseni kuuluu vain, että miksi tossa lukee me uskotaan?
Kuulostaa samalta laulajalta kuin Huuhkajat EM-kisa biisissäLaulaja ei ole täältä päin, joten ehkä "myö" ei taipunut suussa.
Onko Paulus Arajuuren veli, vai mitenkä?Kuulostaa samalta laulajalta kuin Huuhkajat EM-kisa biisissä
Joo. Ihan kyllä samalta kuulostaa.Kuulostaa samalta laulajalta kuin Huuhkajat EM-kisa biisissä
Niila Arajuuri feat. Repliikki esitti Sukupolvien unelma-veisun.Onko Paulus Arajuuren veli, vai mitenkä?
Samat alkufiilikset tuli itsellekin ensimmäisellä kuuntelulla. Saa nähdä tottuuko tuohon vai kuulostaako se jatkossakin uneliaalta.Vähän väsynyt tempo ja unelias ääni, mutta kai tämä menee jos ei liikaa soiteta.
Yli 50 vuottahan sitä on uskottu enemmän tai vähemmän. Parempi näin kuitenkin kuin ennalta uhoten.Yllättävän hyvin onnistuttu kiteyttämään SaiPan kannattamisen ydin yhteen kappaleeseen. Jokaisen kauden kynnyksellä lujaa uskoa paremmasta huomisesta ja ehkä joskus vielä juhlitaan. Paljon pahempaa ja muovisempaa pelkäsin ennen kuuntelua, mutta hieno onnistuminen.
Hyvä nosto tuo yhteys biisien välillä. Tottahan se on. Tässä joku muukin kuin itse ollut SaiPan mukana jo kymmeniä vuosia, ni olisihan se mitalin saaminen jo pelkästään melkoinen unelma joskus mahdollisesti toteutuessaan.Itse asiassa SaiPassa ja huuhkajissakin on paljon samaa, nimittäin se sukupolvien unelma… Ehkäpä SaiPakin vielä kun Huuhkajat teki sen mitä odotettiin sukupolvesta toiseen.
Mutta tällä hetkellä ainakin miusta näyttää siltä, että SaiPassa on tällä hetkellä aika hyvä pöhinä. Toivottavasti korona ei sotke pahasti tätä kautta.
Mistäs pelejä nyt sitten kuunnellaan? Siirtyyköhän Koskinen takas kuvaradion puolelle?