Et varmaan ainoa, mutta luulen että ihan hirveää kannatusta ei tuo ehdotuksesi mustasta kotipaidasta saa. Sitähän kokeiltiin tuossa noin 5 v. sitten, mutta kannattajien vaatimuksesta taidettiin päätyä takaisin keltaiseen kotipaitaan. Tehkööt muut mitä lystää, mutta omasta mielestäni SaiPan kotipaita tulee olla keltainen. Ja PISTE.
Ja sävynä mielellään juurikin se mitä viime kausina on ollut. Pitsin sävy omastakin mielestä liian 'kalpamainen'. Muuten kyllä tyylikäs paita.
Eikös tuosta mustissa pelipaidoissa kotona pelaamisesta ole kuitenkin jo kymmenkunta vuotta? Ei ollut Teron aikana, eikä Sannin, mutta väittäisin ettei myöskään Tirkkosen vaan Selinin?
@Ferris mainittu Kaukaan Päädyssä! Onko ensimmäinen nimimerkki, jonka kommenttia ruodittu ko. ohjelmassa? Ja ei, en spoilaa sisältöä, jokainen kuunnelkoon itse :D.
No eiköhän tämä ole suunnattu koko keltamustalle yhteisölle.Kysymykseni kuuluu vain, että miksi tossa lukee me uskotaan?
No eiköhän tämä ole suunnattu koko keltamustalle yhteisölle.
Olen samaa mieltä, biisi on oikein hyvä. Me uskotaan SaiPaan!Tää on niiin hyvä ja tunteikas biisi. Ihan loistava!
Laulaja ei ole täältä päin, joten ehkä "myö" ei taipunut suussa.Kysymykseni kuuluu vain, että miksi tossa lukee me uskotaan?
Kuulostaa samalta laulajalta kuin Huuhkajat EM-kisa biisissäLaulaja ei ole täältä päin, joten ehkä "myö" ei taipunut suussa.
Onko Paulus Arajuuren veli, vai mitenkä?Kuulostaa samalta laulajalta kuin Huuhkajat EM-kisa biisissä
Joo. Ihan kyllä samalta kuulostaa.Kuulostaa samalta laulajalta kuin Huuhkajat EM-kisa biisissä
Niila Arajuuri feat. Repliikki esitti Sukupolvien unelma-veisun.Onko Paulus Arajuuren veli, vai mitenkä?
Samat alkufiilikset tuli itsellekin ensimmäisellä kuuntelulla. Saa nähdä tottuuko tuohon vai kuulostaako se jatkossakin uneliaalta.Vähän väsynyt tempo ja unelias ääni, mutta kai tämä menee jos ei liikaa soiteta.
Yli 50 vuottahan sitä on uskottu enemmän tai vähemmän. Parempi näin kuitenkin kuin ennalta uhoten.Yllättävän hyvin onnistuttu kiteyttämään SaiPan kannattamisen ydin yhteen kappaleeseen. Jokaisen kauden kynnyksellä lujaa uskoa paremmasta huomisesta ja ehkä joskus vielä juhlitaan. Paljon pahempaa ja muovisempaa pelkäsin ennen kuuntelua, mutta hieno onnistuminen.