PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Ainakin tällä viikolla Kalapudas oli paperilla sentterinä mutta Strömberg kävi ottamassa aloitukset
EA Sports, NHL, one-timer.Pysyk Niemelä
Kousa Trejbal
Airola Niinisaari
Kerrankin on jukuripelissä jotain odotettavaa!Sattui aika sopivasti, että meidän uudet vahvistukset saa tässä useamman treenin alle ennen ekaa peliä. Uskon, että se auttaa aika paljon tässä tilanteessa kun molemmat ekaa kertaa isossa kaukalossa pelaamassa.
Onhan tuokin ottelu taas eräänlainen testi miten suoriudutaan ennakkosuosikin asemassa uusine vahvistuksineen selkeää liigajumboa vastaan. Kyllä se tilastotappiokin lähestyy vääjäämättä, mutta tarvitseeko sitä nyt vielä tulla.Kerrankin on jukuripelissä jotain odotettavaa!
Tottakai on. Ei Liigassa ole helppoja pelejä.Onhan tuokin ottelu taas eräänlainen testi miten suoriudutaan ennakkosuosikin asemassa uusine vahvistuksineen selkeää liigajumboa vastaan. Kyllä se tilastotappiokin lähestyy vääjäämättä, mutta tarvitseeko sitä nyt vielä tulla.
Ite haluan uskoa, että Raipe kyllä osaa psyykata joukkueen, vaikka siellä olisi sarjajumbo vastassa. Meil on tällä kaudella kokemusta siitä, ku otettu jalkaa pois kaasulta ja heti tullut tukka pöllyä. Ja luulis pelaajatkin tietävän, että iha sama kuka tulee vastaa, niin ei ole varaa alkaa yhtää lesoilemaa, vaan iha satalasissa pitää pelata. Ja uskon että änärimiehet saa hyvän sisääntulon joukkueeseen ja peliin.Toivon isosti että olen väärässä ja mielellään sitä olenkin, mutta itse veikkaan tilastotappion tulevan huomenna.
Vastassa liigajumbo vieraskentällä, pelaajat tietää että perjantaina odottaa täysi Kiimaliiteri ja vastassa Tappara.
Toivottavasti en mitään mitään tiedä ja RaiPa jatkaa kovaa menoaan.
Raipe laittaa Hutchinsonin maaliin ja tuo Pysykin myös ensimmäistä kertaa kokoonpanoon. Siinä on monella nuorella pelaajalla vähän näyttöhaluja, kun samaan aikaan kentällä on omassa joukkueessa melkein 700 NHL-ottelun edestä kokemusta. Ei kehtaa SaiPan mestispojat availla rotsin nappeja tuollaisessa tilanteessa.Toivon isosti että olen väärässä ja mielellään sitä olenkin, mutta itse veikkaan tilastotappion tulevan huomenna.
Vastassa liigajumbo vieraskentällä, pelaajat tietää että perjantaina odottaa täysi Kiimaliiteri ja vastassa Tappara.
Toivottavasti en mitään mitään tiedä ja RaiPa jatkaa kovaa menoaan.
Ketäs sitten M.Petmanin tilalle ykköseen? Granholm?M.Petmanin laittaisin Hokkasen tilalle kolmoseen ja Hokkanen huilille, samalla tulisi vauhtia tuohon kolmosen aika dieselmaiseen ketjuun.
Granholm, kokeilkoon hän vuorostaan saako kiekon nousemaan.Ketäs sitten M.Petmanin tilalle ykköseen? Granholm?
M Petmanin peliä ei voi liiaksi arvostaa. Maskipelaaminen ja väännöt aivan eliittiä. Ei olisi Kivenmäen suupaisu perjantaina mennyt eikä ilman Mikkoa olisi toista maaliakaan tullut. Ihan sama jääkö joku kiekko veskarin varusteisiin.Granholm, kokeilkoon hän vuorostaan saako kiekon nousemaan.
Ville Vainikainen, Mikael Kuronen, Sami Venäläinen, Ville Hämäläinen - kyllä näitä piisaa. Siitä oon kirjoittajien kanssa samaa mieltä että MPetmanin näkymätöntä työtä ei tunnuta huomaavan.Ihmettelen, miten ei Mikko Petmanin arvoa nähdä sen laajemmin. Sanoisin, että on jopa aika merkityksellinen pelaaja ollut alkukaudesta. En muista, että SaiPalla olisi ollut vastaavaa asennepelaajaa pitkään aikaan. Pelaa logolle, ja se näkyy taklauksina, karvaamisena ja väleihin menemisinä. Ja se taas luo paljon tilaa ja aikaa muille. Lisäksi lämmittää mukavasti vastustajaa ja sen faneja myös. :D
Mä en oo kyllä tällä kaudella nähny Naukkariselta oikein mitään yksittäisiä väläytyksiä lukuunottamatta. Siks valitsisin Granholmin Naukkarisen paikalle huomenna.On tosiaan hyvä tilanne hyökkäyksen suhteen, kun sairastuvalta palaavalle Granholmille on vaikea löytää tilaa. Hokkasella on joukkueen paras plus/miinus, Mikko Petmanin röyhiminen on mittaamattoman arvokasta, ja Naukkarinen tekee NIIN oikeita asioita siihen tyyliin, että kohta kirjataan jossain ottelussa tehot 2+2=4.
Juu en osaa päättää kenen pitäisi jäädä poppareille, annan siis Raipen valita.
Maalipaikoille pääsy on jo taito itsessään. Näkymätöntä työtä tuo nyt ei ainakaan ole, kun kaveri on esillä jokaisessa pelaamassaan vaihdossa. MPn vaihto tuosta lisää muiden työmäärää.Älkää käsittäkö väärin, Mikko Petman tekee paljon sellaista näkymätöntä työtä. Mutta kaveri tuhlaa ihan ykköstontin maalipaikkoja aivan järkyttävän paljon, ne ei ole vielä maksaneet, mutta tulee se hetki kun ne maksaa ja jos rosterista löytyy potentiaalisempi maalintekijä niin siihen pitää löytyä ruutu. Sitä näkymätöntä työtä voi tehdä kolmosessa myös, tuoda siihen vauhtia ja energiaa.