No jos nyt odotellaan.Maalintekijää huutais
Ei välttämättä. Peli oli kuitenkin erittäin hyvää, näytti jopa iha liigan kärkinipun esitykseltä. Nyt sieltä vain pitää isojen nimien nousta esiin maalien muodossa, näitä pelaajia tuskin tarvitsee tässä erikseen luetella. Lakatokselle teki varmasti hyvää tuo rankkarimaali.Maalintekijää huutais
Älä muuta sano. Pelihän oli hyvin SaiPan hallussa ja varmaan olis tullut aika leppoisa läpsyttely, kun oltais otettu ekassa erässä luulot pois. Nyt kerholla säilyi loppuun asti sauma jopa 3p-voittoon ja se kyllä näkyi kolmannessa erässä.Maalintekijää huutais
En tiedä muista mutta itsestä tuntuu että tämän kauden liigassa saa kahvata, roikkua ja hakata ihan kunnolla. Onko kyse nyt siitä kun oma joukkue pelaa vahvasti kiekolla että se näyttää siltä vai onko pilli taskussa tuomareilla?
Pilli ei tunnu olevan taskussa ainakaan kun paikka tulee viheltää Lakatokselle... jos tämä jatkuu niin joku saattaisi epäillä hienon hienoa rasismia.En tiedä muista mutta itsestä tuntuu että tämän kauden liigassa saa kahvata, roikkua ja hakata ihan kunnolla. Onko kyse nyt siitä kun oma joukkue pelaa vahvasti kiekolla että se näyttää siltä vai onko pilli taskussa tuomareilla?
Aivan ottelun lopussa tehtiin tämä muutos.Petman Mäcin ketjuun - kiitos. Hieno voitto vaikka tiukoille se otti. Pulssi hakkas JA:lla ja rankkareissa ziljoonaa. Ihan kuin ennen vanhaa. Ensi viikolla kolmen matsin viikko. Life is good!
Muistaako vanhempi kaarti, kuinka muuan Dale McTavish reagoi kun AJ Niemi löi vihellyksen jälkeen pohkeeseen? Nuorempia muistutan.Tänään meni mielestäni tuomarointi lähes loppuun saakka aivan hyvin. Sitten se kusi siinä kolmannessa ja se kuultiin kyllä hallissa tänään. Homma alkoi Ossi Ikosen napautuksesta McIntyreen vihellyksen jälkeen. Tämä meni ohi ja siitä alkoikin sitten täysin älyvapaa viheltely.
Muistan.Muistaako vanhempi kaarti, kuinka muuan Dale McTavish reagoi kun AJ Niemi löi vihellyksen jälkeen pohkeeseen? Nuorempia muistutan.
Siinähän kävi niin, että peli seis ja Niemi napautti. Sitten tippuivat ihan peräkkäin Dalen maila, hanskat ja Niemi.
Hyvä vertaus! Myös nyt näyttäisi olevan ykkösmaalitykki lyhyimmällä sytytyslangalla varustettu peluri. Lakatos kävi samantien muistuttamassa Ikosta McIntyren huitaisusta, mutta onneksi malttoi mielensä. Varmasti jauhaa vielä jonkun vara-aj-niemen, mutta sitä ei kannata tehdä ihan ensimmäisissä peleissä, muuten on koko loppu kauden kuumennuksen alla.Muistaako vanhempi kaarti, kuinka muuan Dale McTavish reagoi kun AJ Niemi löi vihellyksen jälkeen pohkeeseen? Nuorempia muistutan.
Siinähän kävi niin, että peli seis ja Niemi napautti. Sitten tippuivat ihan peräkkäin Dalen maila, hanskat ja Niemi.
Jonkin sortin huti (tai pakkorako) tässä varmaan kävi, kun sainattiin sputnikkeihin (halvalla), vaikka vahvan KalPa-taustan omaava peluri ei enää Kuopiossa kiinnostanut. Eikä muuallakaan. Kolmas ja varmaan viimeinen kausi sopparista menossa, ja näyttää että rotaatio on kohtalona ilman loukkisumia. Imatra-Lappee-Imatra.. Joka tapauksessa näytön paikka.Mikähän ihmeen järki tässä lainassa oli / on? Valitettavasti olen sitä mieltä, että Piipponen menee samaan ohilyöntien sektoriin, kuin muutama muu "halvalla" muualta haalittu kaveri viime vuosina. Liian pitkiä sopimuksia ilman mitään konkreettista näyttöä "mistään" ja jopa jatkopahveja fiiliksellä kun halvalla saatiin. Luulen näiden halpojen kavereiden myös vaikuttaneen viime vuosien suorituksiin, mutta se on eri tarina se. Piipponen ajoi asiansa Teron nelosessa, mutta paikkahan ei ollut siellä varsinaisesti, mutta ei myöskään ole oikein muissa ketjuissa tähän mennessä näyttänyt mitään Virran kokoonpanossa. Onko nyt pakkorako kolmen pelin viikkoon sitten vai mikä tässä on järkenä?
Piipponen teki toissa kaudella 15 pistettä n. 12 minuutin peliaikakeskiarvolla ja itse lasken sen konkreettiseksi näytöksi vaikka ei ihan vahvimmasta päästä näyttönä olekaan. Skeptinen olen myös ja en tiedä onko vertailu kovin tasapäinen mutta itse ainakin olen mielissään viime kauden Ville "0+0" Petmanin kasvojenkohotuksesta joka on saatu aikaan tähän kauteen. Joo, Petman on lähtökohtaisesti lupaavampi ja myös nuorempi mutta jos Virta jotain mahdollisuuksia Piipposessa näkee niin mielellään katson tämän kortin loppuun.Liian pitkiä sopimuksia ilman mitään konkreettista näyttöä "mistään" ja jopa jatkopahveja fiiliksellä kun halvalla saatiin. Luulen näiden halpojen kavereiden myös vaikuttaneen viime vuosien suorituksiin, mutta se on eri tarina se. Piipponen ajoi asiansa Teron nelosessa, mutta paikkahan ei ollut siellä varsinaisesti, mutta ei myöskään ole oikein muissa ketjuissa tähän mennessä näyttänyt mitään Virran kokoonpanossa. Onko nyt pakkorako kolmen pelin viikkoon sitten vai mikä tässä on järkenä?
Piipponen teki toissa kaudella 15 pistettä n. 12 minuutin peliaikakeskiarvolla ja itse lasken sen konkreettiseksi näytöksi vaikka ei ihan vahvimmasta päästä näyttönä olekaan. Skeptinen olen myös ja en tiedä onko vertailu kovin tasapäinen mutta itse ainakin olen mielissään viime kauden Ville "0+0" Petmanin kasvojenkohotuksesta joka on saatu aikaan tähän kauteen. Joo, Petman on lähtökohtaisesti lupaavampi ja myös nuorempi mutta jos Virta jotain mahdollisuuksia Piipposessa näkee niin mielellään katson tämän kortin loppuun.