Mietippä hetki uudestaan.
@Zolomy ei tullut ehdottamaan ennakkosensuuria tai mielipidevankeutta vaan olemaan eri mieltä. Ja nyt olet sitä mieltä ettei olisi saanut? Vai onko keskustelupalstan tarkoitus että kaikki huutaa omaa juttuaan mutta kukaan ei kommentoi mihinkään?
Vainikainen on ensisijaisesti haku ensi kaudelle haalariosastoon mutta tuo myös tälle kaudelle särkymävaraa ja miehen joka painaa sata lasissa.
Boldasin. Kyllä kyllä, ehdottomasti saa. Mutta se saisi mielestäni olla sitten kaikille sallittua.. there's the point..
Ja tämän;
Toki osaan tulee tartuttua, tietenkin. Tässä pekkaa pahempi tai parempi kuitenkaan. kirjoitin sinne myös ihan syystä. Eikä toki keskustelupalstan tarkoitus sellainen ole, lähinnä ehkä kommenttia vaan siihen mitä ja miten kommentoidaan.. Jos kommentoi itse asiaa joka kommentoitavassa viestissä on, se on enemmän kuin hienoa. Kun kommentoidaan enemmänkin sitä, että itseä harmittaa/kyllästyttää tietynlaiset kirjoitukset - asian sijaan, mainitaan kitinä / naljailu jne. niin silloin ehkä ollaan miten sen nyt sanoisi.. No. Jokainen saa päätellä itse.
Ja juu, en minäkään itse asiaa - VVtä kommentoinut, siksi koska lainauksessakin oltiin vähän muissa merkeissä enemmän.
No tää tästä, eteenpäin puolestani. Minua ei Vainikaisen hankinta haittaa, tuskin paljoa euroja kysyy. Ja tosiaan kun omasta mielestä homma on sen verran hukassa, että vaikka hankkisi yhen kaksi kärkimiestä se ei vie sen pidemmälle.
Vrt. viime kausi, oli paljon paremmin mielestäni homma kuosissa, tuli Hamiltonia jne. ja mihin se sitten vei sen pidemmälle? Ei mihinkään.. kuten taisi tulla silloinkin sanottua. No, siihen saattoi jo pari euroakin mennä, tuliko niitä takaisin mistään? En tiedä. Mutta veikkaan, että "hyöty" oli olematon joka tapauksessa, jos sitä edes oli. Väitän, että samat pelit pelattiin ilmankin.
Perustan tämän näkemyksen edelleen myös siihen, mitä Tirkkosen viimeisellä todistettiin. Silloin todellakin tuntui, että NYT. Mäkkäri ja Rau oli vauhdissa, homma näytti todella hyvältä, oli luottamusta paljon. Täpinää ihan toisella tapaa. Tuli Polakkia ja Hendoa, kustiin hunajaa kuorossa.
JYPpi puolelta pudisteltiin päätä meidän innolle, että kunhan ykkösen pimentää niin ei hätää.. me oltiin sitä mieltä et nyt ei kuulkaa se riitä. Ja mitä sitten todellisuudessa? JYPin kanssa se oli näennäisesti "tasaista" mutta kyllähän se sitten lopulta oli ihan selvä peli ja ns. tavallaan isät vastaan pojat ja lauluun, ei siinä oltu edes lähellä jatkoa.
No, nyt mielestäni ei olla todellakaan edes niin hyvissä kuin silloin. Kuten viime kaudella (vaikkakin silloin paremmin kuin nyt) ja nyt tuolla on Kärpät, Tappara, TPS, IFK, HPK, Pelsu, Lukko osaltaan myös jotka mielestäni kyllä pyyhkii SaiPalla pöytää mennen tullen ja palatessa tosipeleissä. Vaikka tänne yksi tai kaksi kärkiukkoa naarattaisiinkin.
Siksi olen sitä mieltä, että näillä mennään saikulta kun sais vielä ukot pois niin sillä pääsee kyllä juuri niin pitkälle kuin tänä vuonna muutenkaan.
Pitäisi olla paljon aiemmin jo homma hanskassa, paremmissa jamoissa, että näyttäisi edes joltain jota sitten täsmävahvistaa. Nyt minusta ei ole, peli on vielä liian "sekaisin" ja muutamat avainmiehet niin yössä, että veikkaan aikaa olevan liian vähän tästä enää mitään tulevan eikä muutama seppä kesää sellaisessa sekasotkussa tee. Toivon, että olen väärässä! Mutta.. Ei tää ole mitään vittuilua kenellekään, tää on vaan yhden mielipide, perustuen omiin ajatuksiin.
Ne voi olla ihan hyvin päin helvettiä, mutta sellasia ne nyt silti vain on. Ei ole myöskään mikään yksi totuus, on vain tosiaan yksi mielipide. (tämä sanottuna sillä, ettei nyt taas lävähtäisi mitään saavillista sitä itteään ropeliin..)