Juu, oli jäänyt huomaamatta tuo sinun ensimmäinen viestisi Kuroseen liittyen, my bad. Mutta katsohan nyt minkälaisia miinoja pudottelet tänne keskusteluun käytännössä provosoimatta:
---
Jos tuo ei ole etukäteen uhriutumista ja ikävän huomion kerjäämistä, niin sitten ei mikään ole.
Olet osaltaan aivan oikeassa, totta.
Ns. etukäteen nuo tulee. Mutta, jälkikäteen siihen nähden mistä kaikki on saanut alkunsa.. siis se miksi noita "pudotellut" olen, eli kun tämä on jo pitkältä ajalta ollut vakiintunut käytäntö et sanon ihan mitä tahansa niin joku räjähtää aina silmille käytännössä jokainen kerta..
Siitä siis johtuu tämä minun vastapiikittely, jo etukäteen toisinaan tosiaan.
Tuo eka, olen lähes varma, että laitoin tai en sama lopputulos.. ja eikös pitänyt ihan paikkaansa?
Toinen on myös totta, pari nimim. täällä tuntuu olevan vain ja ainoastaan telineissä odottamassa sitä hetkeä, että pääsee hyökkäämään, sanon sitten mitä tahansa. Esimerkkejä lähimenneisyydestä vaikkapa se, etten pitkään aikaan laittanut mitään negaa, mutta silti johonkin kommentointiini tuli kuitteja et tää yks täällä aina vaan valivali negaa. = ihan sama mitä sanoo, joku on kimpussa. Mielestäni tuokaan ei siis pelkkä puhdas provo, vaan osa totuuttakin. Kyllä, ns. kettuilevaan tyyliin laitettu, mutta kuten niin monta kertaa olen todennut kun minulle kettuillaan niin sitä tulee myös takaisin..
Kolmannessa myös mielestäni totuuspohjaa, monihan täällä sanoi et kelpaa mainiosti niille/SaiPaan jne. eikö? Näin ollen en sitten tiedä jos jollain tavalla tuollaisia totuuksia täällä osaltaan laukoo ääneen vaikka se ei ehken miellytä joitakin, niin onko se välttämättä jotain minun uhriutumista tms?
En tiedä, eikä jaksa tosiaan enää vääntää tätäkään kuten sanoin, my bad en vain malttanut olla vastaamatta. Täyttä OT:in. Mutta joo, oikeassa olet tuossa isoilta osin. Tulipahan mainittua taustoja. Jatketaan itse aiheesta.
Tuo on tosiaan jännä, että yleisöä ei oikein valtavasti käy vaikka joukkue kotona vetänyt voitosta voittoon. Onko se sitten osaltaan sitä, että ajatellaan aina joka peliä ennen et kyl ne nyt ainakin, no nyt ainakin häviää.. vai mikä se on? Ei oo talvea vielä ollut oikeastaan ollenkaan, ollaanko vielä "mökillä" ? Joku muu, mikä? Telia hoitaa hommat niin komeesti et katotaan kotona?