SaiPa kaudella 2018–2019

  • 565 202
  • 2 483

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin. Nyt on tunnustettava, etten olisi missään nimessä tähän uskonut. En tiedä miten tämä sopimus on pystytty saamaan aikaiseksi, mutta ällikällä lyöty olen.
 

Barney

Jäsen
Lofquist olisi sytyttänyt selvästi enemmän. Onhan Denisov ison profiilin puolustaja, mutta itsellä jäi päällimmäisenä mieleen ne useat kiekolliset virheet puolustuspäässä playoffeissa. Tuo tarvittavaa kovuutta kuitenkin alakertaan. Voihan se olla, että otteetkin ovat parempia, kun saa pelata kauden alusta asti joukkueen kanssa. Varmaan fiilis tästäkin sopimuksesta paranee ajan myötä, mutta nyt on vähän pettynyt fiilis, kun ehdin odotella jo Lofquistia.
 

Bacon

Jäsen
Lofquist olisi sytyttänyt selvästi enemmän. Onhan Denisov ison profiilin puolustaja, mutta itsellä jäi päällimmäisenä mieleen ne useat kiekolliset virheet puolustuspäässä playoffeissa. Tuo tarvittavaa kovuutta kuitenkin alakertaan. Voihan se olla, että otteetkin ovat parempia, kun saa pelata kauden alusta asti joukkueen kanssa. Varmaan fiilis tästäkin sopimuksesta paranee ajan myötä, mutta nyt on vähän pettynyt fiilis, kun ehdin odotella jo Lofquistia.
Lofquist ei ole missään vaiheessa ollut tuloillaan Suomeen vaan tähtäin on edelleen ihan muualla.
 

Ferris

Jäsen
Jännästi ne suosikit vaihtelee ihmisillä, itse olen huomattavasti tyytyväisempi Denisovin kuin Löfquistin tuloon. Denisovilla on enemmän annettavanaan kokonaisuutena joukkueelle ja etenkin sen nuorille pakeille kuin mitä Mätitahna voi tarjota.

Ja mikäs se estää vielä tohon Mätitahnaakin hankkimasta? Markkinaosasto vaan töihin ja sponsseja hankkimaan, kun on hyvä pöhinä päällä ja runko jo joukkueessa kasassa. Fanit pistää keräyksen pystyyn ja osallistuu omalla panoksellaan?
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erittäin hyvä sopimus. Kyllä Denisovin kaltaisen puolustajan ottaa mielellään SaiPaan. Tulee kovuutta, johtajuutta ja kiekollistakin taitoa. Varmasti Denisovin kaltainen pelaaja olisi kelvannut ihan mihin tahansa muuhunkin Liigaseuraan, on sen verran kova nimi Liigaan.

Ei ole kuitenkaan ihan jokavuotista että SaiPassa pelaa maajoukkuetason pelaaja.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
En olisi uskonut, että Denisov saadaan pidettyä, mukavaa olla väärässä. Maalipörssiähän hän ei voita, muttei tarvitsekaan. Alakerrassa pitää olla joku, joka pitää huolen siitä ettei maalivahtia sorkita. Toisin sanon " mies jolle ei vittuilla", Denisov on sitä.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Hyvä sopimus mutta pakiston kiekollinen anti edelleen nolla. Jos Maalahdesta kaavaillaan ykköspyssyä ja yv-peloitetta niin mettään menee.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Ilmeisesti tarkoitat kiekollisella annilla tässä kohdin ylivoimaspesialistia? Muutenhan tossa joukkueessa on käsiä takalinjoilla enemmän kuin vuosiin.

Lähinnä jonkinnäköistä korvausta akselille Vaakanainen-Lappalainen-Carson. Ja aina voi luottaa siihen ettei Wolvesilla ole muuta kerrottavaa palstalle kuin muille kuittailu.
 

Wolves

Jäsen
Lähinnä jonkinnäköistä korvausta akselille Vaakanainen-Lappalainen-Carson. Ja aina voi luottaa siihen ettei Wolvesilla ole muuta kerrottavaa palstalle kuin muille kuittailu.

Vain ja ainoastaan, kun joku päästää jotain harvinaisen tyhmää näppäimistöltään. Onko se minun vikani, että suurimmassa osassa tapauksia se olet sinä?
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
kannatti "masinoida" fanikampanja aikanaan ja näyttää Vladdulle, että on lämpimästi tervetullut SaiPaNationiin ;) (toki muut syyt paino varmaan enemmän vaakakupissa jatkon osalta). Mie oon todella tyytyväinen!! Hieno soppari.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Huhut osui ja olen hemmetin tyytyväinen.

Denisovin merkitystä ei voi liikaa korostaa, koska meillä on rosteri täynnä nuoria pakkeja, jotka voivat ottaa oppia Vladista. Onko sattumaa, että Sneckin tasokin nousi kohisten heti, kun Denisov oli liittynyt joukkueeseen?
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huhut osui ja olen hemmetin tyytyväinen.

Denisovin merkitystä ei voi liikaa korostaa, koska meillä on rosteri täynnä nuoria pakkeja, jotka voivat ottaa oppia Vladista. Onko sattumaa, että Sneckin tasokin nousi kohisten heti, kun Denisov oli liittynyt joukkueeseen?
Tästä samaa mieltä. Denisov kyllä rauhallisella tyylillään vähentänee myös muiden pakkien paniikkia. Ja toimii urheilijan esikuvana. Käsittääkseni on aika kova treenaamaan ja elää ns. urheilijan elämää. Onhan tämä nyt ihan helvetin hienoa muutenkin. Ei SaiPa ennen näitä pystynyt koko kaudeksi hankkimaan. Ja tälle kaudelle saatiin pidettyä käytännössä kaikki tärkeimmät pelaajat.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
STT:n jakamassa uutisessakin on tämä Lehterän kommentti: Olen tyytyväinen, että saamme tänäkin vuonna lisätä soppaamme ripauksen "hakalinpippuria". En tiedä miten tällainen kielikuva aukeaa muille kuin Jatkoajan SaiPa -osaston aktiiveille, mutta ehkä hakalinpippuri on parin vuoden päästä jo vakiintunut osaksi arkista kielenkäyttöä myös SaiPan ja jääkiekkopiirien ulkopuolella.

Mistä tulikin mieleen, missä mahtaa olla @Keltainen, Hakalin torilla bailaamassa ilmeisesti?
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Vain ja ainoastaan, kun joku päästää jotain harvinaisen tyhmää näppäimistöltään. Onko se minun vikani, että suurimmassa osassa tapauksia se olet sinä?

Ja sekö on mun vika jos/kun sulla ei näköjää oo sen vertaa sisältöö elämässäs ettei tarvis ottaa tunteisii jostai mun jatkoaika-kirjotuksista? Vielä kun näin on käynyt niin kauan kun oon palstalla ollut. Noh, tapansa kullakin.

Ja mikäs tossa oli sitten niin typerää? Tosissasko meinaat R.Saloa tai E.Autiota pyörittämää 1.ylivoimaa kun kiekko tippuu syksyllä jäähän? Mitään tiesti pois ottamatta kyseisiltä pelaajilta.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Denisovin soppari on hieno asia ja en epäile hetkeäkään etteikö kiekollinen pakkikin olisi ihan nurkan takana. Toimistolla tehdään selvästi muutakin kuin pelataan miinaharavaa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eihän sen viivamiehen aina tarvitse olla pakki eikä laukauksen olla kova. Pää asia, että viiva pysyy ja sieltä tulee hyvää tarjontaa. Eikö se ollut Cody Kunyk joka lähetti siinä kevään Pelsut pelissä sen rannarin ja Ahti Oksanen ohjasi kiekon maaliin?! Usein ovat juuri tuollaisia ne maalit. Toki hyvin laukova rightin pakki olisi poika, en mää sitä sano :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös