kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
Kaksi pakkia oli hankintalistalla ja nyt on isäntä signattu. Seuraavaks soitetaan Löfquistille ja kerrotaa millanen tammisoppa meillä on ens kaudeks ja signataa Sam vielä mukaan eikös niin.
Näinhän tämä on, mutta Tuomenoksan kesän ostoslistalla (kuten esim. Etelä-Saimaan 15..6.2018 julkaisemassa uutisessa kerrotaan) on kaksi pakkia. Ja se toinen on takuuvarmasti oikealta ampuva ylivoimatykki.
Jahti on päällä vielä ja tähtäimessä "oikealta laukova ylivoimapuolustaja".
Urheilujohtaja Antti Tuomenoksa kertoo SaiPan etsivän Denisovin jälkeen vielä oikealta laukovaa ylivoimapuolustajaa, jollaista ”ei kasva ihan joka paikassa” - Etelä-Saimaa
Carlsonin avut hyökkäyspäässä olivat hyvin rajalliset ja uskon Denisovin pystyvän samaan. Eikä Vaakanainenkaan säväyttänyt. Ei ainakaan niin, että olisi näkynyt pistepörssissä. Näen, että Salo, Autio tai Vainio voi hyvinkin korvata hänen tehonsa. Joku noista kavereista kuitenkin tekee läpimurtokauden. Lappalaisen korvaaja kyllä tarvitaan.Lähinnä jonkinnäköistä korvausta akselille Vaakanainen-Lappalainen-Carson. Ja aina voi luottaa siihen ettei Wolvesilla ole muuta kerrottavaa palstalle kuin muille kuittailu.
Oen kritisoinut ja parjannut paljon, mutta nyt vihdoinkin aletaan tekemään asioita toisin ja soraäänet jopa täältä vaimenee, nyt näyttää tulevaisuus todella hyvältä!
Olen kritisoinut ja parjannut paljon, mutta nyt vihdoinkin aletaan tekemään asioita toisin ja soraäänet jopa täältä vaimenee, nyt näyttää tulevaisuus todella hyvältä!
Hyvä sopimus mutta pakiston kiekollinen anti edelleen nolla. Jos Maalahdesta kaavaillaan ykköspyssyä ja yv-peloitetta niin mettään menee.
Ehkä mä kuvittelin naivisti että se tulija olisi ollut Löfquistin Samu (nyt kun järjellä asiaa miettii niin miksi mies olisi edes tullut?).
Itse olen ainakin huomattavasti tyytyväisempi Denisovin kiinnitykseen, kuin olisin ollut Lofquistiin. Lofquist olisi toki tuonut joukkueeseen näyttävän lämärin, mutta muuten taitaa olla monella aika kullannut muistot Samin kohdalla. Jälkimmäisellä kaudella hänen piste per peli tilastonsa runkosarjassa olivat:
syyskuu 1.00, lokakuu 0.82, marraskuu 0.67, joulukuu 0.33, tammikuu 0.36, helmikuu 0.00 ja maaliskuu 0.00, eikä puolustussuuntaan ollut aina ihan parhaimmillaan. Viime kaudetkin menneet jostain syystä ilmeisesti pilalle, kun pelejä on kertynyt 43 (KHL) ja 24 (NLA)?
....Tekstiä...
Löfquistin suurin vahvuus oli hirmulämäri, jota käyttikin tuhoavasti sieltä b-pisteen kaarelta. Omasta mielestä hän vähän loukkaantui tuolloin ja jos olet yhden tempun taikuri ja sekin otetaan pois, niin tehot ovat sitten siinä.
Ei Sam nyt niin huono ollut mitä noissa tilastoissa näyttää ja kyllä hän omassa päässäkin hoiti hommansa, mutta hyökkäyspäässä sitten yski oli se syy loukkaantuminen tai muut asiat..
Itse olen ainakin huomattavasti tyytyväisempi Denisovin kiinnitykseen, kuin olisin ollut Lofquistiin.
--------------------
Viime kauden lopussa hän ei vielä ollut täysin sisällä joukkueen pelitavassa, mutta kyllä sieltä lupaavasti pilkahteli myös kiekollinen äly.
Oma muistikuva ja taisi täällä olla myös asiasta.Löfquistin suurin vahvuus oli hirmulämäri, jota käyttikin tuhoavasti sieltä b-pisteen kaarelta. Omasta mielestä hän vähän loukkaantui tuolloin ja jos olet yhden tempun taikuri ja sekin otetaan pois, niin tehot ovat sitten siinä.
Ei Sam nyt niin huono ollut mitä noissa tilastoissa näyttää ja kyllä hän omassa päässäkin hoiti hommansa, mutta hyökkäyspäässä sitten yski oli se syy loukkaantuminen tai muut asiat..
Eikös Lofquistilla murtunut varvas jossain joulutauon maaotteluhöntsässä, ja Sam pelasi loppukauden murtuneella varpaalla? Näin muistelen, vai oliko se joku muu?Ihmettelen suuresti että jos marraskuussa (vai milloin se pisteettömyys alkoikaan) loukkaantui niin miksei vammaa hoidettu kuntoon kun yli puoli kautta oli vielä jäljellä? Ja onko tuosta loukkaantumisesta jotain mainintaa muuallakin kuin täällä palstalla? Eli onko se faktaa?
Näin on. Seurasin joskus Vainion pelejä Bluesin A-junnuissa ja Liiga-joukkueessa, ja olihan se luistelu parhaimmillaan ihan maagista! Jos Lehterä saa Vainion potentiaalin ja SaiPan pelitavan kohtaamaan, niin jälki voi olla melkoista.Vainio kestäessään kasassa voi olla yksi kauden suurimmista yllättäjistä.