Herra Jaakko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Kyllä sieltä varmaan yksi pakki tulee näin alkuun. Toivotaan että uskottava sellainen.Maanantaina ilmeisesti ilmoitellaan jotain soppareita SaiPan instagramin perusteella.
Kyllä sieltä varmaan yksi pakki tulee näin alkuun. Toivotaan että uskottava sellainen.Maanantaina ilmeisesti ilmoitellaan jotain soppareita SaiPan instagramin perusteella.
Onko jotain tietoa tulijasta?No niin, ensi viikolla on sitten SaiPan pakistokin pykälää uskottavammalla tasolla.
Onko jotain tietoa tulijasta?
Mahtaako tietojesi pelaaja kenties olla tulossa Ruotsin liigasta? Ihan seitinohutta huhua olen kuullut eräästä pelaajasta, jolta hetki sitten sopimus purettiin.Hieman, ja jos pitää paikkansa, olen todella tyytyväinen.
Hieman, ja jos pitää paikkansa, olen todella tyytyväinen.
Mahtaako tietojesi pelaaja kenties olla tulossa Ruotsin liigasta? Ihan seitinohutta huhua olen kuullut eräästä pelaajasta, jolta hetki sitten sopimus purettiin.
Kenellä on punaiset hiukset? Lofquistilla hieman, mutta kuvassa oli mielestäni punaisemmat. :DOnko kyseessä vanha tuttu?
Kenellä on punaiset hiukset? Lofquistilla hieman, mutta kuvassa oli mielestäni punaisemmat. :D
Kenellä on punaiset hiukset? Lofquistilla hieman, mutta kuvassa oli mielestäni punaisemmat. :D
No huomennahan tuo selviää...Jos siitä kuvasta puhutte mikä on twitterissä, niin eikös siinä aurinkotuolissa istu myyntipäällikkö Viljakainen. Näin ainakin itse kuvasta päättelin.
MIKKO PUKKAAA!!!Kenellä on punaiset hiukset?
No tietenkin! Juhlavuosi ja jalkoja tarttee, kun Savilahti lähtee. :DMIKKO PUKKAAA!!!
Olis kyl ihan helvetin kova sainaus saada Liigassa 28 pts paukuttanut pakki parhaassa peli-iässä takaisin Suomeen pelaamaan. Toivotaan toki, mutta en kyllä hetkeäkään jaksa uskoa että SaiPalla olisi tarpeeksi paalua pistää peliin.