Raju Erkki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Sellaista ihan pientä huhua olen itse kuullut, että Patrick Bjorkstrand saattaa palata SaiPaan. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Minä en löytänyt mistään tietoa kyllä, että pitää olla maassa Ma klo 23.59.59 mennessä. Kaikkialla vaan puhuttiin, että pelaajan pitää olla rekisteröity siihen mennessä.
Sellaista ihan pientä huhua olen itse kuullut, että Patrick Bjorkstrand saattaa palata SaiPaan. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Kelpaisi, jos tekisi samantien ensi kaudeksi sopimuksen. Sillä taattaisiin sitoutuminen joukkueeseen. Ja onhan hän vasta 23vuotias ja tulossa parhaaseen ikään.Sellaista ihan pientä huhua olen itse kuullut, että Patrick Bjorkstrand saattaa palata SaiPaan. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Onhan tätä kuultu. Ja jotain toistakin haettaisiin.Sellaista ihan pientä huhua olen itse kuullut, että Patrick Bjorkstrand saattaa palata SaiPaan. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Tuskin on Nokelainen hetkeen ainakaan takaisin. Edelleen taitaa vetää Virkkusen kanssa kahdestaan jäällä joukkueharjoitusten jälkeen.Ei ole heikkohermoisten päivä tänään. Oma mietintä on, jos tulee yksi pelaaja Nokelainen kuntoutuu tähän kauteen, jos kaksi niin voi unohtakaa hänet tällä kaudelta...
Heh juu, 3. ketjun laitureitahan tuolta puuttuukin. ;)Bluesin rauniosta kannattaisi käydä poimimassa Antti Suomela SaiPan riveihin. Nuorukaisessa on potentiaalia eli samantien parin vuoden pahvi. Pojasta voisi olla hyötyä kevättäkin ajatellen.
Heh juu, 3. ketjun laitureitahan tuolta puuttuukin. ;)
No laituri tai sentteri, ei sillä nyt tässä tapauksessa ole merkitystä.Mistä lähtien Suomela on ollut laituri?
Ykkössentteri ja kultapottahan tuo on..., jotain muuta kaivataan kuitenkin kevääksi. Tulevaisuutta ajatellen kelpaisikin.Heh juu, 3. ketjun laitureitahan tuolta puuttuukin. ;)
Keskushyökkääjä, jolla 7+11 ja +2 tilastot. Antaisi vähän haastetta Järviselle ja Koholle. -94 syntyneenä olisi myös satsaus tulevaisuuteen. Toki tähän olisi toimistolla pitänyt herätä jo aikaisemmin eikä viimeisenä päivänä.Heh juu, 3. ketjun laitureitahan tuolta puuttuukin. ;)
Jos vaihtoehtoina on että ei tule ketään tai tulee Suomela niin kumman valitset? Toki Suomela pitäisi saada vähintään ensi vuoden kattavalla sopparilla.Ei siinä, kyllähän nuo tilastot nuorelle kaverille on tosiaan hyvät ja kelpaisihan tuommoinen jätkä sinne mukaan. Mutta kun nyt kaiken järjen mukaan pitäisi vissiinkin tätä käsillä olevaa kautta ensisijaisesti ajatella.
No olisihan se Suomela minun mielestäni toki tyhjää parempi. Mutta vähän tässä kumminkin taitaa nyt olla "isommalle kalalle" kysyntää.Jos vaihtoehtoina on että ei tule ketään tai tulee Suomela niin kumman valitset? Toki Suomela pitäisi saada vähintään ensi vuoden kattavalla sopparilla.
No olisihan se Suomela minun mielestäni toki tyhjää parempi. Mutta vähän tässä kumminkin taitaa nyt olla "isommalle kalalle" kysyntää.