Itse näin tämän päiväisen matsin ihan hyvänä pelillisesti. Pelaajat eivät vain saaneet tänään kiekkoa maaliin, mutta joukkueen tämän kautiset maalintekoprosentit ottaen huomioon huomenna niitä taas tulee. Puolustus päässä homma taas rakoili aikaisempaa enemmän ja varsinkin ylivoima hyökkäyksiä pelsuille tuli paljon, johtuen SaiPan entistä aggressiivisemmasta hyökkäämisestä pelin edetessä. Markkanen päästi ekan suht helposti tai ainakin olisi ollut otettavissa. Se ehkä vähän tuskastutti jengiä.
Kakkoselta tosi hyvä peli ja Järvinen oli tänään hyvällä liikkeellä vaikka olisikin voinut pistää niistä parista avotontista sisään. Kolmonen pelasi myös tosi hyvin kuten nelonenkin ajoittain. Hämäläisen hitaus vaan alkaa paistaa entistä pahemmin näissä kovatemposissa peleissä. Vainikaiseltakin vähän liikaa höntyilyä ja ylikarvaamista ajoittain. Ykköskenttä ei myöskään päässyt tänään (kuten ei viime pelissäkään) sille parhaimalle tasollensa. Jätkien työmäärä vähän tippunut liikaa, vaikka välillä hyvin peli pyöriikin.
Ylivoima toimi tänään hyvin ja sivat luotua paljon ykkössektorin tekopaikkoja. Aikaisemminkin jo sanoin että voisi viivakuteja käyttää kuitenkin enemmän; sielläkun sitä taitoa on. Ei siinä kummempaa. Matka jatkuu ja huomenna tulee voitto. Sanokaa mun sanoneen;)
PS. Vaikka Järveläinen on nyt parantanut todella paljon aikaisemmista peleistä niin tuntuu ettei nämä Pelsu matsit ole ehkä ihan parhaimpia paikkoja pistää miestä pelaamaan.
PSS. Hävetkää me lepralaiset. Yleisöä alle 3k. Hyi saatana!
Ihmetyttää miten kaikki on näin nega asenteella. Itse olen monesti haukkunut tällä kaudella sitä miten SaiPalle tulee ohipelejä, mutta silloin SaiPa onkin jäänyt nurkkiin pyörimään saamatta yhtään maalintekopaikkoja. Maalintekopaikkoja kuitenkin tänään tuli ja reippaasti, eikä niitä saada ilman asennetta, mitä joukkueella omasta mielestä tänään oli. Ihan kelpo peli omaan silmään. Pitää vain jatkossa pistää karkki pussiin...