Hahaa, jätti-Järveläinen, nyt vaan Willimiehet tekemään Villelle joku kaksikeppinen missä Järveläinen kurkistelee hobitinkolosta.
Miten mulla on semmonen kuva Järveläisestä että on vähän diivamaisen oloinen? Oliko jossain Mestis-jutuissa joskus tämmöstä ollut.. No, toivottavasti Ville tajuaa että vaikka kuinka on taitoa ja ne HPK:n entiset saipalaiset SaiPasta puhuu mukavia, niin SaiPassa pitää myös tehdä töitä jotta voi päästä pelaamaan kärkiketjuihin, ja jotta siellä voi sitten tehdä tulosta, ja sitä kautta pääsee sitten taas pois SaiPasta. Vaikka takaisin sinne HPK:hon missä niin moni SaiPasta mukavia puhuva kuitenkin jostain syystä pelaa, supermahtavan ikikivan SaiPan sijaan.
Mä luulen että parin vuoden päästä, kun Järveläinen pois lähtee, niin se kirpaisee. Tekee kovat tehot molemmilla kausilla ja nousee pienen kokonsa takia kulttimaineeseen, EHT-turneenkin ovia kolkuttelee, mutta niin vaan suuntaa kirkkaampiin valoihin kun tämä soppari loppuu. Niin. Jonnekin Lukkoon, ja floppaa siellä siivoojien eurot taskussaan. On siinäkin, perkele. Tulee SaiPaan vaan pelaamaan parempaa sopimusta muualle. Vittu, kun ei muualla pääse pelaamaan, niin viimenen kortti on sit SaiPa. Vitun mikkihiiri saatana. Tartte tulla tommosten visvaisten palkkasoturien ollenkaan, pidä tunkkis saatanan keskonen!