Flinck on valitettavasti jäänyt tällä kaudella aika pimentoon, yritystä on mutta ei tule tulosta.
Lähti kaiketi itse Itävallasta.
Kaverini laittoi viestiä "Didn´t make anykind of impact in any moment, no one will be missing him".
Itävallassa ulkomaalaisen rooli on yksinkertainen tehoja tai ulos.
Vähän ihmetyttää miten tämän tasoiselle kaverille ei saatu optiota ensi kaudesta.
Optio kyllä maksaa, mutta itsekin odotin optiota kerta McIntyrelläkin sellainen on.Tätä odotin myös, eihän se seuraoptio itsessään maksa mitään tai sitouta mihinkään. Toinen asia on tietysti, jos Rau ei jostain syystä hyväksynyt tarjousta option kanssa.
En tiedä, liittyykö suoranaisesti Raun ensi kauteen, mutta Riku etsii asuntoa pelaajalle mm. Facebookin kautta:Tätä odotin myös, eihän se seuraoptio itsessään maksa mitään tai sitouta mihinkään. Toinen asia on tietysti, jos Rau ei jostain syystä hyväksynyt tarjousta option kanssa.
Liigaan hankitaan kesken kauden Itävallassa flopannut pelaaja? Pe-pe-pelottaa.
Dustwallow 10.10.2014 kirjoitti:Mielenkiintoinen tapaus tämä Spina. Ikinä ei mikään pistenikkari ole ollut ja ajattelin että varmaan tahti tasaantuu kauden mittaa ja tekee sellaiset 30-40 pinnaa, mutta kovalla tahdilla vaikuttaisi tehoja tulevan. Pystyisikö nykäisemään jopa tuollaiset 60-70 paunaa? Tavallaan toivoisin että ei, koska saattaisi Liigan melko huonoon valoon jos pistepörssin vie kaveri joka on tehoillut Saksassa ja Ruotsissa 20-30 pinnaa per kausi.
Liigaan hankitaan kesken kauden Itävallassa flopannut pelaaja? Pe-pe-pelottaa.
Optio kyllä maksaa, mutta itsekin odotin optiota kerta McIntyrelläkin sellainen on.
En tiedä, liittyykö suoranaisesti Raun ensi kauteen, mutta Riku etsii asuntoa pelaajalle mm. Facebookin kautta:
Mun mielestä nimenomaan hyvä, että Spinan tehoilu hyytynyt kauden mittaan ihan sen takia että kyllähän se Liigan uskottavuutta syö, jos tuollaiset Spinan tasoiset kaverit tulee tänne dominoimaan. Tiedän että tästäkin on moni eriävää mieltä kanssani, mutta CHL:n jälkeen paras keino arvottaa eri liigoja on vertailla yksittäisten pelaajien statistiikkoja eri sarjoissa. Hienoa että CHL:ssä pärjättiin. Mieluummin oma joukkue vaikkapa kymmenentenä Euroopan toiseksi kovimmassa sarjassa, kuin kolmantena kuudenneksi kovimmassa sarjassa. Tästäkin asiasta tietysti valtaosa lätkäfaneista eri mieltä.Näihin meidän on tyytyminen täällä köyhässä Karjalassa, kun ei fyrkat riitä kalliimpiin jätkiin. Sinunhan se pitäisi tietää! Saa nähdä miten huonoon tai hyvään valoon Liiga asettuu Raun esitysten perusteella.
En tiedä miten porilaiset, mutta itse olen kyllä tällä hetkellä ihan tyytyväinen Ässien menoon. Hankinnatkin pääasiassa KHL/AHL linjalta.Minua pelottaa kun Porilaiset on kuuden joukossa divarijengillä, ettei vaan taas keltainen erite nouse siellä päähän vaihteeksi...
Mun mielestä nimenomaan hyvä, että Spinan tehoilu hyytynyt kauden mittaan ihan sen takia että kyllähän se Liigan uskottavuutta syö, jos tuollaiset Spinan tasoiset kaverit tulee tänne dominoimaan. Tiedän että tästäkin on moni eriävää mieltä kanssani, mutta CHL:n jälkeen paras keino arvottaa eri liigoja on vertailla yksittäisten pelaajien statistiikkoja eri sarjoissa. Hienoa että CHL:ssä pärjättiin. Mieluummin oma joukkue vaikkapa kymmenentenä Euroopan toiseksi kovimmassa sarjassa, kuin kolmantena kuudenneksi kovimmassa sarjassa. Tästäkin asiasta tietysti valtaosa lätkäfaneista eri mieltä.
En tiedä miten porilaiset, mutta itse olen kyllä tällä hetkellä ihan tyytyväinen Ässien menoon. Hankinnatkin pääasiassa KHL/AHL linjalta.
Se edellinen liiga vaikuttaakin varsin suuresti siihen pelaajan tasoon. Eiköhän SaiPakin halutessaan saisi sieltä KHL:stä jonkun kiikaritehoilla 12 peliä pelanneen janarin. *hymiö* Rausta voidaan käyttää nimitystä entinen NHL-pelaaja, Heddenistä ilmeisesti ei. En tiedä mistä johtuu, että aina kun tähän ketjuun tulee joku ulkopuolinen kommentoimaan löytyy suosikkijoukkueista "Ässät" ja viestin tuoma lisäarvo keskustelulle on varsin pyöreä. Jostain syystä SaiPa on päässyt aika pahasti porilaisten ihon alle, kun pitää tulla Ässien otteita puimaan oikein SaiPan ketjuun.En tiedä miten porilaiset, mutta itse olen kyllä tällä hetkellä ihan tyytyväinen Ässien menoon. Hankinnatkin pääasiassa KHL/AHL linjalta.
Toki seuraoptio maksaa seuraavan kauden palkan ja mahdollisen palkankorotuksen verran seuraavalla kaudella, jos sen käyttää x. päivään x kuuta mennessä, mutta sellaisen lisääminen sopimuspaperiin ei ymmärtääkseni maksa mitään.
Ts. Seuralle se ei maksa mitään, jos tuollainen optio paperissa on ennenkuin edes tiedetään aiotaanko sitä käyttää vai ei.
Tästä paljolti samaa mieltä. Paitsi, että Spinan tehottomuus ei välttämättä johdu miehestä itsestään. Syytä voi olla ketjukavereissakin, eivät saa aikaan senkään vertaa, mitä tuo väkkärä pörräämisellään luo. Toki DS on yrittänyt välillä liikaa ratkoa pelejä yksin, kun muulla joukkueella ei ole kulkenut. Tässä vaiheessa kautta muut jengit ovat tehneet läksynsä ja osaavat pelata kaverin pois kiekosta. Liigan nopeimpia luistelijoita Spina kuitenkin yhä on ja takoo vielä nipun pisteitä kevätpuolellakin, jos pysyy ehjänä.Mun mielestä nimenomaan hyvä, että Spinan tehoilu hyytynyt kauden mittaan ihan sen takia että kyllähän se Liigan uskottavuutta syö, jos tuollaiset Spinan tasoiset kaverit tulee tänne dominoimaan. Tiedän että tästäkin on moni eriävää mieltä kanssani, mutta CHL:n jälkeen paras keino arvottaa eri liigoja on vertailla yksittäisten pelaajien statistiikkoja eri sarjoissa. Hienoa että CHL:ssä pärjättiin. Mieluummin oma joukkue vaikkapa kymmenentenä Euroopan toiseksi kovimmassa sarjassa, kuin kolmantena kuudenneksi kovimmassa sarjassa. Tästäkin asiasta tietysti valtaosa lätkäfaneista eri mieltä.
Uskoisin, että asia ei ole ihan näin yksinkertainen, sillä kyllähän tuolle seuran optiollekin on jo itsessään jokin arvo määritettävä, vaikka sitä optiota ei myöhemmin toteutettaisiinkaan. Tosin SaiPan kannaltahan se olisi vain hyvä jos pelaaja ei osaisi vaatia esim. korkeampaa palkkaa vuoden t sopimukseensa sen vuoksi, että seura saa myös option kauden t+1 sopimukseen. Agentit kyllä varmasti sitten osaavatkin vaatia kovampaa palkkaa optiota vastaan, mikäli pelaajalla itsellään ei kiinnostus/ymmärrys riitä optioiden logiikkaan.Toki seuraoptio maksaa seuraavan kauden palkan ja mahdollisen palkankorotuksen verran seuraavalla kaudella, jos sen käyttää x. päivään x kuuta mennessä, mutta sellaisen lisääminen sopimuspaperiin ei ymmärtääkseni maksa mitään.
Ts. Seuralle se ei maksa mitään, jos tuollainen optio paperissa on ennenkuin edes tiedetään aiotaanko sitä käyttää vai ei.