SaiPa kaudella 2002-2003

  • 152 160
  • 1 966

Siili

Jäsen
Kuten täällä on tullut jo esiin, niin tuo 'training-camp'-idea on mielestäni selkeää kehitystä eteenpäin Saipan toiminnassa. Siinä pystyy vertailemaan pelaajia suoraan tämän hetkisiin pelaajiin ja hyvän silmän omaava pystyy tarkkailemaan myös pelaajien potentiaalia.

Noista pelaajista on nyt paha sanoa mitään kun en ole ketään nähnyt pelaamassa. Tuo Titaanien kaksikko vaikuttaa kuitenkin mielenkiintoiselta. Molemmat ovat nuoria ja mahtuvat pelaamaan vielä ensi kaudella A-junioreissa, jos ei paikka edustuksessa aukea. Onnela on syntynyt -82 ja Louhivaara -83.

Yksi asia mikä ihmetyttää on tuo Bombicin jatkuva vertailu ja rinnastaminen Reboijliin. Slovakialla ja Sloveniallahan ei ole mitään muuta yhteistä kuin lähes sama nimi. Kiekkomaina täysin eri luokkaa. Vähän sama kuin vertaisi suomalaista pelaajaa puolalaiseen. Miksei Bombiciä vertailla Keijo Koivuseen? Jos johonkin pitää verrata lonkalta niin miksei voisi ajatella, että Bombic muistuttaisi maamiestään Majeskyä? Molemmat isoja, Pohjois-Amerikassa käyneitä slovakkeja.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ihan ok... En edelleenkään ole nähnyt Bombicin kiitävän jäällä ja en osaa sanoa miehen potentiaalista siis mitään, mutta useimmat tuntuvat puhuvan hyvää miekkosesta, joten hyvä homma. Kyllähän tuota kovuutta SaiPa tarvitseekin varsinkin puolustusosastolle. Mutta Bombic ei yksistään riitä, joku erittäin kookas pakki Levokarin tai Majeskyn tyyliin olisi enemmän kuin suotavaa.

Sovan lähtö tosiaan on enemmän kuin positiivista. Ei siis todellakaan ole mitään kaveria vastaan henkilökohtaisesti, erittäin sympaattisen oloinen tyyppi, mutta pelillinen panos ei tosiaankaan ole sitä mitä SaiPa tarvitsee. Pelkällä hymyllä ei jatkoon päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Siili

Yksi asia mikä ihmetyttää on tuo Bombicin jatkuva vertailu ja rinnastaminen Reboijliin. Slovakialla ja Sloveniallahan ei ole mitään muuta yhteistä kuin lähes sama nimi. Kiekkomaina täysin eri luokkaa. Vähän sama kuin vertaisi suomalaista pelaajaa puolalaiseen. Miksei Bombiciä vertailla Keijo Koivuseen? Jos johonkin pitää verrata lonkalta niin miksei voisi ajatella, että Bombic muistuttaisi maamiestään Majeskyä? Molemmat isoja, Pohjois-Amerikassa käyneitä slovakkeja.

Eipä häntä suuremmin ole mielestäni vertailtu Reboljiin. Lähinnä tämä kuriositeetti on tullut ihmisten mieliin kai siksi, ettei häntäkään tunneta kuten ei tätä Slovenian ihmettä aikanaan kun tuli. Sen oharin muistaa pitkään. Niin epäonnistunutta hankintaa harvoin tulee.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Lähinnä tämä kuriositeetti on tullut ihmisten mieliin kai siksi, ettei häntäkään tunneta kuten ei tätä Slovenian ihmettä aikanaan kun tuli.

No kukapa voi väittää että Vladimir Machulda tai Martin Richter olisi ollut tuttu nimi ennen kuin mies SaiPan paidassa esiintyi? Tuskin kovin moni ja nämä kaksi ovat olleet loistavia hankintoja. Oli mies kuinka tuntematon tai tunnettu tahansa, saattaa hän olla floppi tai loistava hankinta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Aksu


Eipä häntä suuremmin ole mielestäni vertailtu Reboljiin. Lähinnä tämä kuriositeetti on tullut ihmisten mieliin kai siksi, ettei häntäkään tunneta kuten ei tätä Slovenian ihmettä aikanaan kun tuli. Sen oharin muistaa pitkään. Niin epäonnistunutta hankintaa harvoin tulee.

Niinpä. Kukapa oli kuullut juuri mitään V.Machuldasta, M.Richterista tai vaikkapa D.McTavishistakaan ennen näiden herrojen tuloa SaiPaan?

Toki ymmärrän myös skeptisyyden, kun tässä viime vuosina on noita harhalaukauksia hankintojen kohdalla tullut enemmän kuin on sallittua (Rebojl tuoreimmassa muistissa) ja itsekin tulee suhtauduttua aina välillä varauksella tuntemattomiin "tulokkaisiin". Nimekkäiden tyyppien hommaaminen on tietty kallista ja eihän sekään ole aina laadun tae.
Helmiä löytyy tuntemattomuuksistakin, kuten Vallu on osoittanut.

Katsotaas siis, ei hutkita ennen kuin on tutkittu...
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti stuba
Nuo TuTon ja KalPan miekkoset tuossa listassa ovat erittäin mielenkiintoisia nimiä. Kaikki ovat näyttäneet mestiksessä osaavansa kiekkoilla, joten jospa heistä joku osoittautuisi kultakimpaleeksi. Tämä harjoitusleirisynsteemi on muutenkin minun mieleeni. Pitänee singahtaa jotkut reenit katsomaan.

Lapa:

Mitäpä sinä epäilet tuossa Bombicin hankinnassa? Minusta tällainen hankintatapa on huomattavasti parempi, kuin yleinen ulkolaisten hankintatapa, jolloin mies tulee joukkueeseen, ilman että mies on yksissäkään harjoituksissa ollut. Nyt miestä seurattiin ja testattiin viikon ajan ja valmennuksella oli mahdollisuus puntaroida miehen osaamista.

Ja Lapa se on BOMBIC ilman sitä t kirjainta.
Selvä stuba minä uskon kun sinä stuba sanot niin, stuba. Niin luki vain Etelä-Saimaassa. Anteeksi mielesi pahoittaminen.
 

Robbie

Jäsen
SaiPan "training camp"

Kyllähän nuo KalPan Kerman ja TuTon Vuorisalo ja Saunamäki ovat kuluneella kaudella näkemäni perusteella kelpo pelaajia. SaiPan ja pelaajienkin kannalta olisi ehkä kuitenkin parempi kavereiden pelata vielä kausi jossain Mestis-seurassa, jossa valmennus on reilassa, esim. KalPa, Jukurit, KooKoo. Kolmikosta mielestäni Saunamäki kypsin liigaan, Vuorisalo ja Kerman ehkä kylläkin lupaavampia. Ja nämähän olivat sitten täysin omia, rajoittuneita mielipiteitä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Lapa
No niin, Bombitcin kanssa tehty sopimus. Uutinen on jo MTV3:n nettisivuilla, hieman pelkään pahaa. No kaipa Skriko tietää mitä tekee, onhan hän ennenkin valmentanut - Tanskassa.

Tämä kaveri on niin hukassa. Ei ole kuin pari viikkoa siitä, kun Lapa hehkutti, että Bombic vaikuttaa hyvältä kaverilta. Nyt on kahden viikon aikana mieli muuttunut. Voitko perustella miksi?
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti mirasane


Tämä kaveri on niin hukassa. Ei ole kuin pari viikkoa siitä, kun Lapa hehkutti, että Bombic vaikuttaa hyvältä kaverilta. Nyt on kahden viikon aikana mieli muuttunut. Voitko perustella miksi?
Ahaa, olenko sanonut Bombicin olevan hyvä kaveri? Olen sanonut vain että näyttää ilkeältä ja maalinedustapelaamista ajatellen vaikuttaa hyvältä, mitään muuta en ole sanonut koko äijästä.
Olihan Reboljkin iso ja ilkeän näköinen, mutta seuraukset. No. Nehän kaikki tietävät. Paitsi minä joka olen niin hukassa. Vai kuka on?
 

Vaicci#63

Jäsen
Re: saipafan

Viestin lähetti stuba
Minkäs takia Hamiltonia Tirkkoseen verrataan? Kyllähän tuo Peksikin on ihan ookoo peluri, ei ykköskentän sentteri, mutta pelimies kuitenkin. Ja ei tänne mitään kirppuja tarvita jotka jaksavat pelata n. 40 peliä. Ei tuo Hamilton kuitenkaan niin hyvä ole, että miestä kannattaisi hankkimaan ruveta, ennemmin Vaicille soppari.

ei tullut mieleen ketään muuta hyökkääjää:D kyllähän peksi on hyvä pelaajaei sitä koskaan tiedä kuinka hyvä Hamilton olis Saipassa .Ajattele ketjua:Machulda-Vaic-Hamilton
kiek.pakki-Bombic
 

Siili

Jäsen
Nyt Bombicin tehtyä sopimuksen taitaa olla sitten haaveet Richteristä haudattu. Ilmeisesti Martinin kova palkkapyyntö oli liikaa Saipalle. Taitaa Richterin uusi seura löytyä lahden länsipuolelta...
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Lapa ja Saipafan

Lapa

No jos Etelä-Saimaan kirjotuksissa on kirjotusvirheitä tai jopa asiavirheitä, niin se ei ole uutta. Olisitko ystävällinen ja rajoittaisit tuon stuba sanan käyttöä, ihan vaan ettei se kulu. :D

Saipafan

No ajattelin tuota mainitsemaa ketjuasi ja ei vaikuttanut kovin hyvälle, kaikki taitopelaajia ja kaksi heistä "alamittaisia". :) Olet oikeassa siinä että koskaan ei tiedä kuinka hyvä Hamilton täällä olisi, mutta olen sitä mieltä että ei kannata lähteä kokeilemaan.
 

Siili

Jäsen
Machulda

Nyt hyvien fiilisten jälkeen hämmennetään soppaa ihmeellisellä huhulla jonka kuulin viikonloppuna hallilla ja jota olen miettinyt muutaman päivän kirjoittaisiko sitä tänne vai ei. Nyt kävi kiusaus liian suureksi ja päätin sen tehdä. Huhu tuli melko luotettavasta lähteestä, mutta jotenkin epäilen sitä. Vai onko se vain haluttomuutta uskoa kyseistä asiaa?

Se liittyy Machuldan sopimukseen ja lähinnä sen purkamiseen. Siinä olisi semmoinen pykälä, joka mahdollistaisi Machuldalle sopimuksen purkamisen siinä tapauksessa, että Saipalla ei ole hyvää joukkuetta.

Tämä herättää ainakin minussa monia kysymyksiä. Onkohan tuommoinen mahdollista? Ja enemmänkin millä perusteella tuo ’hyvä joukkue’ katsottaisiin? Olisiko se jotenkin sidonnainen sarjataulukkoon tietyssä vaiheessa kautta vai nimilistaan? Nimilistaa katsomalla ei kyllä ennenkään ole määrätty hyvää menestystä.

Toisaalta se saattaisi olla jopa järkeenkäypääkin. Kaikki pelaajathan haluavat voittaa ja Machulda on tuskin poikkeus tästä säännöstä. Machulda on täten suostunut pelaamaan täällä vielä kaksi kautta jos menestys on hyvä ja tällä tavoin varmistanut jonkinasteisen menestyksen. Jos ei Saipassa niin sitten jossain muualla. Tämä lyö paineita myös seurajohdolle, koska parhaan pelaajan menetys on mahdollinen. Tällä tavoin Kaarna on pakotettu rakentamaan hyvää joukkuetta.

Kaarnan ja Saipan kannaltakin kyseisenlainen sopimus olisi mahdollinen. Tietäen Machuldan statuksen Lappeenrannassa, Kaarna oli pakotettu tekemään sopimus hinnalla millä hyvänsä tai fanit ei sitä olisi anteeksi antanut. Jos tuo oli Machuldan ehto sopimuksen syntymisestä, niin minkäs Kaarna sille voi. Olisiko parempi vaihtoehto ollut antaa Vallun vaihtaa maisemaa ja todeta faneille vain ettei Machulda pelaa ensi kaudella Lappeenrannassa? Kaarna olisi ollut aika hankalassa paikassa, jossa ei ollut kuin yksi mahdollisuus voittaa, mutta monta konstia hävitä.

Korostan, että tämä on vain huhu, ei varmaa tietoa. Vaikka se alkuun tuntuukin uskomattomalta, niin mitä enemmän sitä ajattelee, niin sitä järkeenkäyvämmältä se tuntuu. Olkoon pykälää tai ei, niin toivotaan, että Ilkka kokoaa meille ensi kaudeksi kilpailukykyisen joukkueen nyt kun on menestystä maistettu.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
No jopas on huhu. Aika mielenkiintoinen pykälä olisi, jos semmoinen Wallun sopparista löytyy. Epäilen kyllä enemmän kuin vähän tuollaista pykälää. Kuten Siilikin, niin minäkin ihmettelen kuinka tuo "hyvä joukkue" määritellään. Katsotaanko suoraan tilastoista vai onko se jonkun mielipide, vaikuttaako nimilista jne. Hyvää joukkuetta on mahdoton määritellä, varsinkin etukäteen, mistä sitä kesällä tietää miten pelit tulevat kulkemaan. Ei Pelicanssiakaan kummoisena pidetty, mutta aika vahvan kauden pelasivat.

Ja tottakai pelaajat haluavat voittaa, mutta kaikki eivät aina mahdu voittavaan joukkueeseen. Siispä pelaajat pyrkivät valkkaamaan joukkueen jossa saavat pelata ja uskovat että voittojakin tulee. Uskon että ensisijaisesti pelaaja haluaa pelata, ja kukapa ei voittaa haluaisi, mutta ei se voittokaan kauheasti lämmitä jos istut viltissä koko kauden.

Kaikenlaista on tullut nähtyä ja kuultua, mutta tuollainen sopimuspykälä, huh huh, siinä olisi melkeinpä ohitettu tämä loppukauden vuokrausjuttukin.
 

Vilttiketju

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & Boston Bruins
Lehdistötilaisuudessa jossa Vallun jatkosoppari julkaistiin, muistaakseni Ilkka sanoi, että Vallu teki sopimuksen kun Ili oli luvannut rakentaa ensikaudeksi paremman joukkueen...onko Murmelilla arkistoissaan sitä juttua?
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä jotain.

...
- Sekä minä että perheeni pidämme Lappeenrannasta ja poikamme syntyi täällä. En myöskään halua jättää joukkuetta nyt, kun sillä menee huonosti. Olen myös kysellyt Kaarnalta tulevan kauden joukkueesta ja hän on luvannut vahvistuksia.

Toimitusjohtaja Kaarnan mukaan on hyvä asia, että pelaaja on kiinnostunut joukkueen tulevaisuudesta. Nämä luvatut vahvistukset eivät kuitenkaan olleet missään vaiheessa sopimusta tehdessä ratkaisevia asioita.
...
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Re: Juttu Kiekkolehdestä:

Viestin lähetti Lapa
20 kysymystä Vladimir Machuldalle:

Vladimir Machulda rauhoittelee itäsuomalaisia fanejaan:
Pelaan SaiPassa ensi kaudella

Vladimir Machulda on erittäin tyytyväinen päästessään kamppailemaan Suomen mestaruudesta Jokereiden paidassa.

Lappeenrantalaisen SaiPan tämän kauden paras pistemies Vladimir Machulda siirtyi Helsinkiin ja Jokereihin tammikuun lopussa. Hänen vuokrasopimuksensa kestää kauden loppuun asti, jonka jälkeen hän palaa Itä-Suomeen voimassa olevan sopimuksen mukaisesti.
Siirto herätti vilkasta keskustelua, mutta SaiPan toimitusjohtaja Ilkka Kaarna perusteli siirtoa "itsekkäillä syillä". SaiPa ei pääse pudotuspeleihin ja se sai Jokereilta tarjouksen, josta "ei voinut kieltäytyä".
Machulda on tyytyväinen, koska hän sai mahdollisuuden taistella Suomen mestaruudesta. Kaarnakin on tyytyväinen, koska SaiPa sai lisää euroja ensi kautta varten.
Kiekkolehden haastattelussa tulkkina toimi Machuldan uusi joukkuetoveri Pavel Rosa, joka puhuu erittäin sujuvaa englantia.

1. Seurasit varmasti Salt Laken olympialaisten jääkiekkoturnausta. Yllättikö lopputulos?
-Suurin yllätys oli ottelun Ruotsi-Valko-Venäjä tulos. Välierissä, joissa joukkueet olivat pakkovoiton edessä, oli kysymys enemmänkin onnesta. Lopputulos ei yllättänyt minua.

2.Kuinka pettynyt olit, kun Tshekki jäi mitalipelien ulkopuolelle?
-Tshekki pelasi hyvin, mutta sillä ei vain ollut riittävästi onnea. Venäjän maalivahti Habibulin oli kieltämättä loistava. Paljon oli kysymys myös siitä, että Venäjällä oli sinä päivänä parempi päivä ja parempi fiilis.

3. Ehdit pelata SaiPassa melko pitkään. Millaisella aikataululla sait tietää siirrostasi ja miten otit tiedon vastaan?
-Eräänä perjantaiaamuna manageri kysyi, haluaisinko tulla tänne (Jokereihin). Minulla oli iltaan asti aikaa päättää mitä teen. Päätin lähteä tänne. En todellakaan odottanut, että Jokerit olisi halunnut minut.

4. Millainen ensimmäinen kuukautesi Jokereissa on ollut?
-Kaikki on ok. Olimme voitto-putkessa, ja olen pelannut itsekin hyvin. Olen tyytyväinen.

5. Sinut hankittiin korvaamaan loukkaantunutta Ville Peltosta. Millaisia ajatuksia tämä herätti, tuliko lisää paineita?
-Olin hermostunut. Minua auttoi se, että Raimo Summanen (valmentaja) antoi minulle ensimmäisessä ottelussa paljon peliaikaa, jotta sopeutuisin uuteen joukkueeseen. Tein maalin toisessa ottelussa. Se antoi hyvän sykäyksen!

6.Vertaa Helsinkiä ja Lappeenrantaa toisiinsa. Kummassa kaupungissa viihdyt paremmin vai onko sillä mitään merkitystä työsi kannalta?
-Helsinki on tottakai isompi kaupunki, jossa on enemmän mahdollisuuksia tehdä kaikenlaista. Lappeenrannassa totuin rauhallisempaan elämäntapaan. Ero on iso, mutta viihdyn myös Helsingissä. (Machulda asuu Kannelmäessä)

7. Mitä mieltä olet uudesta kotihallista ja -yleisöstäsi?
-Fanit ja Jokereiden pelaajat ovat ottaneet minut hyvin vastaan. Isossa hallissa on kiva pelata.

8. Olet nyt SM-liigan pistepörssissä neljäntenä. Kuinka tärkeää sinulle on sen voittaminen?
-Tiedän tilanteen, koska seuraan tilastoja. Kaikki pelaajat haluavat voittaa pistepörssin. Mutta voitanko sen, se selviää pian.

9. Missä, miksi ja milloin aloitit jääkiekon?
-Isäni pelasi jääkiekkoa Tshekin pääsarjassa Litvinovin joukkueessa. Hän vei minut hallille mukanaan, kun olin pieni. Jääkiekkoilun aloitin kolmevuotiaana.

10. Olet pelannut ennen Suomeen tuloasi vain Tshekissä. Miksi päätit lähteä pelaamaan Suomeen?
-Pelasin maani pääsarjassa kymmenen vuotta. Halusin nähdä uusia asioita ja kokeilla pelaamista muualla. Agenttini kanssa katsoin, että paras paikka on Suomi.

11. Oletko huolestunut SaiPan tilanteesta? Palaathan sinne tämän kauden jälkeen.
-Minulla on kolmivuotinen sopimus SaiPan kanssa. Jos en haluaisi pelata SaiPassa, en olisi tehnyt niin pitkää sopimusta. Toivottavasti se on parempi joukkue ensi kaudella kuin nyt ja kamppailee paremmista sijoituksista. Tämä kausi ei ollut hauska. Olisi paljon mukavampi pelata pudotuspeleissä.

12. SaiPan nettisivuilla fanit keskustelevat vilkkaasti siitä, palaatko Lappeenrantaan vai et. Jotkut ovat sitä mieltä, että Jokerit lyö sellaiset rahat eteesi, että jatkat pelaamista Jokereissa.
-Koskaan ei voi tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Juuri nyt tilanne on se, että pelaan SaiPassa ensi kaudella.

13. Lähes kaikkien kiekkoilijoiden tavoitteena on NHL. Millaisia ajatuksia se sinussa herättää?
-Minua ei koskaan draftattu, ja olen nyt siinä iässä, että mahdollisuudet NHL:ään ovat pienet. En tosin koskaan ajatellut NHL:ää vakavasti.

14. Olet juuri täyttänyt 31 vuotta. Millaiset tulevaisuuden suunnitelmat sinulla on?
-Haluan pelata niin kauan kuin mahdollista. Toivottavasti terveyteni säilyy yhtä hyvänä kuin tähänkin asti. Täytyy koputtaa puuta...

15. Millainen perhe sinulla on?
-Minulla on vaimo ja 15 kuukautta vanha Vladimir-poika.

16. Kuinka vietät vapaa-aikaasi?
-Perheen kanssa usein kaupungilla tuhlaamassa rahaa. Lappeenrannassa luonto oli lähellä. Vietimme siellä paljon aikaa myös kauniilla satama-alueella.

17. Kuinka tarkasti seuraat kotimaasi asioita? Kiinnostavatko ne sinua lainkaan?
-Kyllä ne kiinnostavat, erittäin paljon. Netin kautta seuraan Tshekin tapahtumia päivittäin.

18. Millainen on kotikaupunkisi Most?
-Se on 80 000 asukkaan kaupunki, joka on melko uusi. Historialliseksi kaupungiksi sitä ei oikein voi kutsua. Viimeksi vietin siellä kymmenen päivää joulutauon aikana perheeni kanssa.

19. Mitkä ovat kolme tärkeintä asiaa elämässäsi?
-Terveys, terveys ja terveys.
(Hyvä vastaus, kommentoi Pavel Rosa, joka on myös kotoisin Mostista.)

20. Liittyykö Jokereiden pelinumeroosi 90 jonkinlaista tarinaa tai historiaa?
-Ei, ei mitään erikoista. Se sattui vain olemaan vapaana. Pelasin SaiPassa numerolla 24, mutta se on Jokereissa jäädytetty(Waltteri Immonen).

Siinäpä se.


Ihan kiva lukea se näin netistä,mutta mahtaako se olla laillista kopioida koko teksti tänne?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joudun rikkomaan lupauksen?

Taannoin lupasin olla kommentoimatta nimim. Lapan kirjoituksia, koska selvisi että nimimerkin takaa löytyy Lapsukainen. En kuitenkaan luvannut olla puuttumasta allekirjoitukseen. Joten mietippäs poju huviksesi miten typerältä näyttää kun terhakka teinipoika yrittää epätoivoisesti kuittailla allekirjoituksen muodossa ammattitoimittajalle, joka tietää ja ymmärtää lajista aika helvetin paljon enemmän kuin sinä.


ps. kuka ottaa vedon vastaan. Lapan seuraavassa allekirjoituksessa on jotain todella "nokkelaa" meikäläisestä:D
 

Wolves

Jäsen
Re: Joudun rikkomaan lupauksen?

Viestin lähetti Birkku
ps. kuka ottaa vedon vastaan. Lapan seuraavassa allekirjoituksessa on jotain todella "nokkelaa" meikäläisestä:D

Ei kannata itsestäänselvyyksistä lyödä vetoa:D
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Re: Joudun rikkomaan lupauksen?

Viestin lähetti Birkku


ps. kuka ottaa vedon vastaan. Lapan seuraavassa allekirjoituksessa on jotain todella "nokkelaa" meikäläisestä:D
Minä! Veikkaan että ei ole! Vaihdanko heti nimmaria?:D
 

Vaicci#63

Jäsen
Re: Lapa ja Saipafan

Viestin lähetti stuba
Lapa

No jos Etelä-Saimaan kirjotuksissa on kirjotusvirheitä tai jopa asiavirheitä, niin se ei ole uutta. Olisitko ystävällinen ja rajoittaisit tuon stuba sanan käyttöä, ihan vaan ettei se kulu. :D

Saipafan

No ajattelin tuota mainitsemaa ketjuasi ja ei vaikuttanut kovin hyvälle, kaikki taitopelaajia ja kaksi heistä "alamittaisia". :) Olet oikeassa siinä että koskaan ei tiedä kuinka hyvä Hamilton täällä olisi, mutta olen sitä mieltä että ei kannata lähteä kokeilemaan.

olet kyllä oikeassa ,Saipa tarvitsee McTavishin tapaista pelaajaa.Fyysistä,isoa ja maaleja tekevää hyökkääjää.Jos tuota tarkoitat niin I agree.Voisihan tuosta kentästä tulla pyörremyrskyketju:D
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Birkku, kiitos tuestasi. :)
Kyllähän Lapa minulle saa kuittailla niin paljon kuin haluaa, en menetä sen takia yöuniani. Mutta Lapan usko siihen, että hänen viestiensä logiikka aukenisi minulle jossain vaiheessa on vähän ylioptimistista.

Taidamme Birkku olla kiekkoasioissa sen verran samalla aaltopituudella, että voisi joskus jutella keltapaidoista ihan kasvotustenkin oluen ääressä kun joskus lappeenrannassa pyörähdän työn merkeissä. Mukaan on tietenkin tervetulleet kaikki muut ravintolaikäiset jatkoaikalaiset ketä kaupungissa on.

Ja sitten vähän oikeaa asiaa, ettei tämä viesti mene pelkäksi jaaritteluksi. :)

Mielestäni Hamilton on oikein hyvä pelimies, mutta kuten muutama muukin sanoi, ei hän edusta SaiPan ensisijaisesti etsimää pelaajatyyppiä. Jos pohjoisamerikkalainen laitahyökkääjä halutaan, saisi se ennemmin olla tyyppiä Toporowski, eli iso ja ilkeä kaveri, joka osaa antaa pommeja ja heilua maalin edessä maskimiehenä.

Hyviä senttereitäkään ei koskaan ole liikaa, vaikka Vaic keskellä voikin pelata.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mirasane

Kyllä se vain sopii, tosin meikäläinen nielaisee sen kaljan tilalla jotain muuta, koska heikon mahan takia jouduin pari vuotta sitten lopettamaan alkoholijuomien käytön. Laita viestiä kun liikut täällä päin. Tietenkin yhdet juomat voidaan ottaa vaikka sunnuntaina erätauolla limulaarissa, mikäli satut matsiin eksymään.
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Mites kävi keskiviikon Titaanit-ottelussa. Tosin hyväntekeväisyyden hengessä siellä kai liikuttiin kun valmentajatkin olivat kaukalossa, mutta enpä ole mistään löytänyt juttua pelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös