Viestin lähetti Birkku
Kulunut kausi EI MENE tappiolle.
Niin, enhän minä sitä tiedä, mutta radiohaastattelussa Ili näin mainitsi maanantaiaamuna.
Viestin lähetti Birkku
Kulunut kausi EI MENE tappiolle.
Koholla on mielestäni parhaimmat ja jopa hyvät mahdollisuudet vallata paikka jo ensi kaudella ykkösjoukkueesta. Hän on mielestäni kaikkein monipuolisin tuosta viisikosta. Muille tekisi ehkäpä hyvää yrittää ensiksi vakiinnuttaa paikka mestiksestä ja vasta sen jälkeen kääntää katseet liigaan. Koho on muuten syntynyt -82, muut ovat kyllä -81:siä.Viestin lähetti Pioneer
Sitten löytyy joukko hyviä A-junioreita, jotka käsittääkseni ovat yli-ikäisiä ensi vuonna tai muuten vaan mahdollisia aikuisten sarjoihi siirtyjiä.
Onko Ville Koholla, Vesa Kopilla, Jarno Huuhtasella, Tuomo Lehtosella tai Sami Suomalaisella kykyjä vallata paikka ensi kauden SaiPan nelosvitjasta? Valaiskaa asiaa paremmin tietävät.
Viestin lähetti Action man
Täytyy tulla tähän ketjuun kirjoittamaan, ainakin saan suuren osan jatkoajan Saipafaneista lukemaan tämän.
Ensi kauden joukkueen kasaamiseen vaikuttaa ratkaisevasti myös sponsorit, nimen omaan sponsorit jotka ovat vielä hankkimatta.
Ok, rahaa säästyi kun pelaajia vuokrattiin/myytiin muualle kun playoff toiveet olivat menneet. Mutta kuka tietää kuinka paljon sponsorirahaa jää esim. ensikaudella saamatta vastaavanlaisen tapauksen riskin ollessa päällä ?
Yrittäkää nyt takoa seurajohtonne päähän että toi on aivan hölmöläisten hommaa, juuri sitä että 'leikataan peittoa toisesta päästä ja jatketaan sillä palalla sitä toisesta päästä'.
Viestin lähetti Miska
Saipalle olisi varmasti tärkeintä saada halvalla suht tasainen joukkue, joka sitten kasvaa kauden myötä pelaamaan yhteen. Valitettavasti Saipan tämän hetken maineella ja ilmeisesti rahatilanteellakaan ei hankita mitään tähtiä joukkueeseen. Esimerkkinä kenttä Liukkonen-Nurmberg-Pöllänen voisi jopa olla teille se vahvistuskenttä ensi kaudeksi. Sieltä löytyy loistava pelinrakentaja, kaksi loistavaa maalintekijää, Mestiksen ärsyttävin pelaaja, Mestiksen maali- ja syöttökunkut... Eli voiko kukaan väittää, että kukaan näistä olisi huonompi valinta kuin teidän ikioma Sova?
Viestin lähetti Aksu
Kaarna on lupaillut panostuksia ensi vuoteen ja siitä ainakin minä pidän kiinni
Olen miettinyt aivan samaa asiaa. Mies on aivan avuton joka osa-alueella, ei osaa taklata, ei luistella, eikä enää edes aloittaa!Viestin lähetti Aksu
mitä helvettiä Sova tekee nykypäivän SM-liigassa
Mitä? Ketterän ykkösketjusta?:DViestin lähetti theref
Minä en missään tapauksessa tahdo Timo Nurmbergia SaiPaan. Yksi ehdottomasti Mestiksen ärsyttävimmistä pelaajista, kauhea itkemään, soittamaan suutaan ja jopa kauheampi kaatuilemaan kuin eräs JC. Metrin päässä luistellessaan vastustaja saa Tinken nurin.
Kiitos mutta ei kiitos. Vaikka kaveri helvetin taitava onkin, ei kelpaa missään tapauksessa!
Jep, mielestäni sama koskee myös Sipiläistä. Käsittämätöntä on että miehellä on vielä sopimus ensi kaudelle. Mikäs muuten Sovan tilanne on? Tuskin jatkaa SaiPassa...?Viestin lähetti Aksu
mitä helvettiä Sova tekee nykypäivän SM-liigassa.
Viestin lähetti Hese
Jep, mielestäni sama koskee myös Sipiläistä. Käsittämätöntä on että miehellä on vielä sopimus ensi kaudelle. Mikäs muuten Sovan tilanne on? Tuskin jatkaa SaiPassa...?
Viestin lähetti Action man
. Mutta kuka tietää kuinka paljon sponsorirahaa jää esim. ensikaudella saamatta vastaavanlaisen tapauksen riskin ollessa päällä?
Viestin lähetti Vilttiketju
SaiPan puolustuksen takana jos sai torjuntaprosentiksi yli 90%, niin se on ihan hyvä suoritus A-junnu ikäiseltä kaverilta...ja miksi Ili 2-vuoden sopparin teki, on varmaan se, että Duba on on potentiaaliin nähden halpa ja mahdollinen NHL-sopimus joka kilauttaisi SaiPan kukkaroon mukavasti taas roposia.
Viestin lähetti sannifan
Kun väitän että SaiPalla on maalivahtiongelma? Vaikka ei kuluva kausi ole kaikilta vielä loppunut, niin mieleeni ponnahtaa kauhukuva Dubasta imuroimassa kiekkoja maalin, aivan kuten tälläkin kaudella.
Kun "Ili" julkaisi Duban jatkosopimuksen, ajattelin että kyllä Ilkka tietää. Tomas pelasi kuitenkin vielä pari "huippupeliä", vahvistaen näkemyksiäni.
Itse olen saanut sellaisen kuvan että valtaosa SaiPan kannattajista pitää Dubaa loistavana maalivahtina. Itse kuulun kuitenkin siihen vähemmistöön joka ihmettelee Tomaksen pysymistä SaiPassa. Näen Tomaksen pelaamisessa valtavasti pahoja puutteita, ainut positiivinen asia mikä tulee mieleen on räpyläkäsi, tosin sen erinomaisuus aiheuttaa taas valtavasti heikkouksia muuhun torjuntatyöskentelyyn. Tiedän että SaiPalla on yksi Suomen parhaimmista maalivahtivalmentajista, mutta eiköhän liika ole liikaa.
Mielestäni Tomas Duba ei ole SaiPalle sopiva, pätevä, eikä edes sopivasti pätevä maalivahti.
Kait se on näin että Duba on SaiPassa samoilla odotuksilla kuin Sova.
Näitä jaaritteluja on kyllä ihan helppo kirjoitella kun ei ymmärrä tuosta jääkiekosta yhtään mitään. Ei tämä väärässä oleminen niin kauheaa ole, kaikkeen tottuu aikanaan. Paitsi ei jääpuikkoon peräaukossa.
Viestin lähetti theref
Minä en missään tapauksessa tahdo Timo Nurmbergia SaiPaan. Yksi ehdottomasti Mestiksen ärsyttävimmistä pelaajista, kauhea itkemään, soittamaan suutaan ja jopa kauheampi kaatuilemaan kuin eräs JC. Metrin päässä luistellessaan vastustaja saa Tinken nurin.
Kiitos mutta ei kiitos. Vaikka kaveri helvetin taitava onkin, ei kelpaa missään tapauksessa!