Bonuslevelitason filmatisointeja
Niin, mainittakoon että vaikka eilinen peli ei ns. asiantuntijatason mieleen ollutkaan, niin itse pidin kyllä kovasti. Oli vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Itseäni vituttaa yli kaiken seurata pelejä jossa puolustamalla puolustetaan ja nysvätään lopuksi joku 1-0 lopputulos.
Maaleja pitää tulla kunnolla, tosin mieluusti enemmän vihulaisten maaliin ja mitä kaaottisemmassa tilassa vihulaisen porukka pyörii Kerhotornaadon armoilla niin aina vaan paranee.
Tähän soppaan kun vielä lisätään muutama maukas taklaus ja pari mehevää tappelua niin pelissä kuin pelissä alkaa viihtyä jopa ilman viinaakin.
Eilisestä pelistä vielä sen verran, että odotin Saipalta ehkä kovempaa ja kokonaisvaltaisempaa vastusta kuin nähty tulos.
No joka tapauksessa ei mennyt Hokinaitin seuraaminen Baywatchin katseluksi, vaan tv-kanava pysyi tauotta kolmosella, videon taltioidessa nelosen tuotantoa.
Viestin lähetti Master God
Vastaanpa ervatsalon puolesta tähän kysymykseen, koska erva päässee koneen ääreen vasta huomenaamulla. Siis Kauno Saariohan on Suomen kuuluisin veturinkuljettaja - ettekö te jumalattomat sitä tiedä :)
Niin, tämä em. Kauno Saariohan esiintyy loistavassa suomalaisessa elokuvassa "Veturimiehet heiluttaa", joka on mielestäni ehdottamasti top 5:ssa puhuttaessa kaikista maailman filmatisoinneista. Halukkaat voivat tiedustella ko. rainaa lainaksi allekirjoittaneelta.
Elokuvan ehkä paras kohta on se, kun Samuli Edelman huutaa Porin yössä: "...Mä olen ihmisenpelastamisen Kauno Saario...!"
Täältä tähän