Niinhän mä sanoin.Baarimikko kirjoitti:Kirjoittajaa selvästi vituttaa.
En silti muuta mielipidettäni Salmelaisesta. Tässä ottelussa äijä oli nurin koko ajan, eikä todellakaan mistään koukkimisesta.
Niinhän mä sanoin.Baarimikko kirjoitti:Kirjoittajaa selvästi vituttaa.
Tosiveteraani kirjoitti:Mielenkiinnolla odotan IFK-fanien kommentteja Kudrocista, pelasi nimittäin mies mielestäni taaskin todella hyvän pelin.
Kun kerran tämä kommentti tuli otteluketjuun, niin kerro ihmeessä ainakin minulle, mikä Nylanderin suorituksessa oli niin ylivertaisen huonoa kokonaisuudessaan, että tuo nimi taas nostettiin esiin negatiivisessa sävyssä? Yksi karmea virhe siellä tuli, mutta taas ihan peruspeli. En tiedä, mitä tältä kaverilta edes yleisestiottaen odotetaan tuolla kentällä. Kaikki nyt tajuaa, ettei hänen paikka ole ykkösylivoimassa maalintekijänä, mutta täytti taas tänään tonttinsa varsin mallikkaasti. Ei tosin SaiPan parhaimmistoa, mutta ei todellakaan heikoinkaan.Battle Ankka kirjoitti:Vielä kun tuon nyllen (tarkoituksellisesti pienellä) sais helvettiin tuolta, niin hyvä tästä vielä tulee.
Franchi kirjoitti:. Ei tosin SaiPan parhaimmistoa, mutta ei todellakaan heikoinkaan.
En kutsunut Salmelaista missään vaiheessa ämmäksi.Hevonen kirjoitti:Murmelia otti pannuun liigan valovoimaisin tähti, näin itse kolme tilannetta, jossa Tony oli nurin. Ensin tuli päähän Skytän(?) mailasta, jäähy. Oikea tuomio. Sitten Paakkarinen osoitti puolustuspelaajalle hyvää hermoa ottamalla turhan jäähyn aloituksesta. Selkeä kamppi, jäähy, Japa luonnollisesti lähellä kun aloituksessa oltiin. Kolmannessa tilanteessa Malmivaara otti oikeasti todella viisaan jäähyn kampatessaan Tonyn, joka oli pääsemässä läpiajoon. Sekin selkeä rike. Muuten en kyllä Tonya nähnyt erityisesti nurin, mut kai se sitten on ämmä.
Kaksi ensimmäistä erää oli SaiPalta todella heikkoja, puhumattakaan ensimmäisestä viidestä minuutista. Huimaa kurvailua. Onneksi HIFK ei onnistunut kääntämään ottelua lopullisesti jo näiden erien aikana ja kolmanteen päästiin ihan mukavista asetelmista.Aksu kirjoitti:Pari erää kaveri oli niskan päällä, tappelusta peli kääntyi ja mukaan tuli se intensiteetti mitä odotin näkeväni koko pelin. Harmittaa pirusti tuo kahden erän kattelu. Piti ajaa, piti rouhia, piti taklata helvetisti. Tehdä just sitä mitä ollaan tehty koko syksy, mutta jotain tänään odoteltiin. Harmittaa, HIFK ei ollut niin hyvä etteikö kunnon haastamisella olis tästä voittoa saatu.
Askilta tosiaan hyvä debyytti, kun ottaa huomioon, kuinka kauan on ollut poissa tosipeleistä. Kolmannessa erässä huomasi, ettei pelikunto enää oikein riittänyt.Aksu kirjoitti:Pelin loppu tuli ja meni, siitä en jaksa jauhaa. Ask oli lupaava, pitkän tauon jälkeen kelpo otteita.
Aika oikeutetusti loppujen lopuksi tuosta ottelusta pisteet jaettiin. Holman läpiajo sisään ja 3 pistettä olisi ollut erittäin herkullinen tulos tuosta ottelusta, joskaani olisi vastannut ihan tapahtumia kentällä. Olisi kuitenkin kelvannut.Aksu kirjoitti:Piste hyvä, pelillinen anti ei kokonaisuutena ollut. Kolme pistettä olis ollu liikaa tuolla esityksellä.
Murmeli kirjoitti:En kutsunut Salmelaista missään vaiheessa ämmäksi.
Kaksi jälkimmäistä mainitsemistasi tilanteista olivat filmejä. Olisivat olleet sinunkin mielestä, mikäli kaatunut olisi ollut keltainen ja "kaataja" punainen.
Molemmat jäähyt muuten tuottivat HIFK:lle tärkeän maalin.
Toki tämä kaveri voitaisiin minun puolestani korvata vaikka saman tien, jos tilalle löytyy pelillisesti tai kokonaisvaltaisesti parempi pelaaja. Ihan sama sitten, onko junnu, divarijyyrä tai ulkomaalainen, mutta kilpaurheilussa suorittaminen tuppaa ratkaisemaan. Ja olisihan siellä divarijyyrä korvaamassa tämä kaveri, Vilen, ottelussa ilmeisesti yksi vaihto. Jostain syystä kuitenkin Nylander pelaa, ex-mestispelaaja ei.Battle Ankka kirjoitti:Kun kerran puhutaan ulkomaalaisVAHVISTUKSESTA, ei riitä, ettei ole "heikoin", vaan olisi selvä vahvistus joukkueelle tyyliin Kudrock/Zepp. Ask:sta en voi vielä sanoa mitään yhden nähdyn pelin perusteella, mutta vaikutelma on positiivinen. Kyllä itse näkisin tuolla tontilla mielummin jonkun junnun/potentiaalisen mestispelaajan kuin Nylanderin.
Kaikki peliä oikeasti seuranneet varmasti ymmärtävät, että suurin ansio toiselle näistä jäähyistä (siis Paakkarisen jäähy) kuuluu Karalahdelle. Täysin etukäteen puhuttu jäähy, jossa Levonen kuittasi edellisen tilanteen (SaiPan maalia edeltävä IFK-pelaajan pyllähtäminen), jossa ei myöskään ollut mitään rikettä. Täysin arvaamattomasti tänään viheltänyt Levonen sitten päätti tuossa tilanteessa hyvitellä IFKta SaiPa-maalista.Hevonen kirjoitti:Minä väitän ihan niin objektiivisesti kuin pystyn, että eivät olleet filmejä. Olen nähnyt tilanteet vain kerran, että en rahojani pistä likoon. Väitän myös edelleen objektiivisesti, että jälkimmäisessä tilanteessa olisi kaatunut jokainen kentällä olija ja suurin osa katsojistakin jos tilanne oli muka filmi. Erittäin hyvä filmi. Mutta väitän tosiaan, että molemmat tilanteet oli aiheellisia jäähyjä.
Franchi kirjoitti:Kaikki peliä oikeasti seuranneet varmasti ymmärtävät, että suurin ansio toiselle näistä jäähyistä (siis Paakkarisen jäähy) kuuluu Karalahdelle. Täysin etukäteen puhuttu jäähy, jossa Levonen kuittasi edellisen tilanteen (SaiPan maalia edeltävä IFK-pelaajan pyllähtäminen), jossa ei myöskään ollut mitään rikettä. Täysin arvaamattomasti tänään viheltänyt Levonen sitten päätti tuossa tilanteessa hyvitellä IFKta SaiPa-maalista.
Niin, Levonenhan on perinteisesti ollut tällainen "annetaan poikien pelata"-koulukunnan mies. Kahvata sai niin ettei mitään. Ja pelaajat tykkäsivät, äänestivät pari kertaa SM-Liigan parhaaksi tuomariksikin. Kovin katsottavaa nuo pelit eivät välttämättä olleet, kun kahvattiin, mutta eipä ollut pelkkää erikoistilannepelaamista.Hevonen kirjoitti:Erityisen hienoa oli myös IFK fanien "kiitos" Japalle pelin päätyttyä. "Kiitos" tästä pelistä ja "kiitos" turku episodista. Alas on menty. Järkyttävä määrä jäähyjä tänään vaikka peli oli ainakin mun näkemänä suht siisti.
Asia selvä, kun nyt "niin objektiivisesti kuin pystyt" sanoit. Salmelainen ei siis filmannut.Hevonen kirjoitti:Minä väitän ihan niin objektiivisesti kuin pystyn, että eivät olleet filmejä.
Franchi kirjoitti:Nylanderin hinta/laatusuhteen osalta minun on turha ottaa mitään kantaan, koska ei ole harmainta aavistusta, mitä hänelle maksetaan. Toivottavasti ei hirveästi, sillä ei hän korvaamaton ole, mutta saa mielestäni täysin aiheetonta paskaa täällä kirjoittajilta, jotka eivät perusta mielipiteitään mihinkään faktatietoon.
Silti en ymmärrä, miten Nylanderin huonous nousi taas esiin tätä ottelua koskevassa ketjussa.
Poison kirjoitti:Mietityttämään jäi ainoastaan pari rikkoutunutta penkkiä. En tiedä, olivatko tihulaiset HIFK:n, SaiPan vai kenen väkeä, mutta joka tapauksessa hieman asiaankuulumatonta.
Järkkärit Kisapuistossa ovat aina pihalla. Mikäli iso vieraskatsojien joukko ei järjestä ongelmia, järkkärit hoitavat sen puolen.bull kirjoitti:Pakko mainita D2-katsomon järjestysmiehistä, että pihalla olivat!
bull kirjoitti:Ainakin yksi penkki irtosi heti kun henkilö siihen ensimmäisen kerran istui... Eli taisi olla rikki jo entuudestaan. Toisesta ei mitään tietoa.