Harmi homma kyllä, että Giliatin tryout kattaa vain harjoituspelit. Olisi ollut ehdottoman tärkeätä päästä kokeilemaan miestä oikeissa peleissä ennen viimeistä päätöstä jatkosta.
Giliati jatkaa SaiPassa kauden loppuun.
Harmi homma kyllä, että Giliatin tryout kattaa vain harjoituspelit. Olisi ollut ehdottoman tärkeätä päästä kokeilemaan miestä oikeissa peleissä ennen viimeistä päätöstä jatkosta.
Kyllä SaiPa on purkanut noita try-out sopimuksia..Jokunen vuosi sitten oli muutama ruotsalainen jotka lähetettiin kotiin...ja kyllä niitä muitakin löytyy. Tähän hätään en niitä nimiä kyllä saa kaivettuu esillle.
Ja Stefanon jatko on aivan loistava juttu, nyt vielä Jokisen nimi paperiin...
Kyllä SaiPa on purkanut noita try-out sopimuksia..Jokunen vuosi sitten oli muutama ruotsalainen jotka lähetettiin kotiin...ja kyllä niitä muitakin löytyy. Tähän hätään en niitä nimiä kyllä saa kaivettuu esillle.
Kyllähän tuo vähän siltä näyttää että Jokisen Tommikin joukkueeseen tulee kuulumaan. Tai näin ainakin itse päättelin, kun Jokinen on mukana myös tuoreessa joukkuekuvassa. Aika erikoista olisi jos mies ei tuon jälkeen sopparia saa.
Ai jaa, minun silmään ei kyllä kuvasta osu T. Jokinen. Millä rivillä ja monesko vasemmalta ?
Joko alkaa löytymään?
Niinpä, kyseessä on siis kuva joka on vain kausijulkaisun omaavilla sisäpiiriläisillä. Nettisivujen kuva on uudehko mutta jo siis outdated.
Onnea vaan spagetille!
Toivottavasti yllättää minut positiivisesti, koska minä olisin laittanut pendoliinolla pois ja etsinyt toisen tilalle.
Eipä ole SaiPa kertaakaan purkanut try-outin jälkeen sopparia....
James Sanfordin SaiPa-ura päättyi tryoutiin. Eero Väre oli tryoutilla 2010, mutta ei saanut sopparia.
Kyllähän tuo vähän siltä näyttää että Jokisen Tommikin joukkueeseen tulee kuulumaan. Tai näin ainakin itse päättelin, kun Jokinen on mukana myös tuoreessa joukkuekuvassa. Aika erikoista olisi jos mies ei tuon jälkeen sopparia saa.
Tuo kuva nostaa pinnalle myös kysymyksiä. Mitä voidaan päätellä siitä että kuvasta puuttuu mm. nuoremmat Hämäläiset (etenkin Roopen poissaolo ihmetyttää), Maalahti ja Piipponen? Maalahden puuttuminen ei sinällään ihmetytä, mutta Hämäläiset sekä Piipponen vähän ihmetyttää.
Rasmus pelaa A:ssa pääasiassa ja siksi ei mukana. Roope kenties armeijassa kuvan ottamisen aikaan ja Piipponen ollut lekurissa kun hajosi. Aika helpolla löytyy ihan loogiset vastauksetkin.
No joo, noinhan se lienee menee. Ajattelin vaan että kun Piitulainenkin on paikalle päässyt niin miksei sitten Hämäläinenkin? Olin ajatellut että ovat samassa paikassa suorittamassa velvollisuuttaan.
No joo, noinhan se lienee menee. Ajattelin vaan että kun Piitulainenkin on paikalle päässyt niin miksei sitten Hämäläinenkin? Olin ajatellut että ovat samassa paikassa suorittamassa velvollisuuttaan.
Tietääköhän kukaan että missä pojat suorittavat asevelvollisuuttaan? Olin bongaavinani Piitulaisen viime keskiviikkona A-nuorten pelissä katsomosta kurkkusalaatit päällä, joten olettaisin että hän ainankin suorittaa palvelusta Lappeenrannassa.
Molemmat suorittavat Lappeenrannassa.Jos olen oikein käsittänyt niin Piitulainen suorittaa tosiaan Lappeenrannassa armeijaa ja Hämäläinen on Lahden urheilujoukoissa. Joku paremmin tietävä voi toki korjata.
Piipposen loukkaantumisen myötä löytyy puolustuksesta juuri se 6 pakkia, joiden voi arvioida pärjäävän liigapeleissä(Maalahdelle eivät liigapelit liene oikea paikka tässä vaiheessa). Uskotaanko, että kuudella pakilla selvitään nuo ensimmäiset 10 kierrosta Salcidon paluuseen saakka vai haikaillaanko tuolle osastolle vielä leveyttä ennen liigan alkua? Hyökkäyspää lienee Giliatin ja luultavimmin Jokisen jatkon myötä riittävässä kuosissa, vaikka Lee ei aivan ensimmäisiin peleihin ehtisikään.