Viestin lähetti Pitkä
Ja vaikka olenkin onnistunut joskus katkaisemaan palan kelmusta kuristamatta sillä itseäni, joka kerta se #$%¤@ luiska on kutistunut alkuperäisestä metri X puoli metriä -kaavakkeesta alle golfpallon kokoiseksi nuhruksi, jolla ei pysty peittämään edes vehjettään.
Tällainen nasta ketju!
Pitkä: älä hyvä mies sitä vehkeeseesi sovittele. Sitä EI ole tarkoitettu sellaiseen käyttöön!
Minä olen täysi tumpula tuorekelmujen kanssa. Ainoa, mitä tulokseksi saan, on sellainen rusinaa muistuttava kurttupallo.
Leivinpaperista saan aina säännömukaisesti repäistyä vain kolmiota muistuttavan naurettavan ja säälittävän biitin, jolla ei ole symmetrian kanssa MITÄÄN tekemistä.
Jopa talouspaperin repäisyni jättää AINA sinne alaosaan veitsen terän muotoisen, pitkulaisen kolmion seuraavaan palaan.
Edellisten takia olen sopinut rouvani kanssa, etten koske niihin lainkaan. Hermo on muutenkin ihan riekaleina, ilman talouspaperien ja -kelmujen aiheuttamaa lisäharmia. Epäilen, että kyseisten tuotteiden designerit ovat naisia, jotka ovat asettuneet suunnitelmalliseen ja järjestelmälliseen salaliittoon mieskuntaa vastaan riivatakseen meitä hulluuteen asti.