Saatko leivinpaperin katkaistua repäisemällä?

  • 3 551
  • 39

Saatko leivinpaperin katkaistua yhdellä liikkeellä?

  • Kyllä, olen mies

    Ääniä: 89 50,6%
  • En, olen mies

    Ääniä: 71 40,3%
  • Kyllä, olen nainen

    Ääniä: 10 5,7%
  • En, olen nainen

    Ääniä: 6 3,4%

  • Äänestäjiä
    176

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Leivinpaperi tottelee suurinpiirtein, mutta kelmun repiminen on yhtä helvettiä. Ensin menee minuutti että löytää aloituskohdan, sitten sitä saa yrittää raapia siitä olemattomilla kynsillä vähän alulle ja sitten sopiva mitta kelmua ulos ja veto *sinkuu* ja räps minulla on kädessäni kelmupallo. Loppujen lopuksi pakkaan eväsleipäni johonkin ruokakaupan jumalattoman kokoiseen muovipussiin. Naisten kynnet ovat pidemmät kuin miehillä vain kelmun repimistä varten.
 

Carlos

Jäsen
Onneksi olkoon, tämä on ensimmäinen ketju JA:ssa joka on todella saanut minut nauramaan otsikon perusteella! :D

Ja asiaan, leivin paperia ei voi repäistä tasaisesti yhdellä liikkeellä, sen paketin reunakin on niin hemmetin pehmeä. Yleensä käytän puukkoa/saksia, tulee ainakin tasainen reuna.

nimim. uusavulias
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pitkä
Ja vaikka olenkin onnistunut joskus katkaisemaan palan kelmusta kuristamatta sillä itseäni, joka kerta se #$%¤@ luiska on kutistunut alkuperäisestä metri X puoli metriä -kaavakkeesta alle golfpallon kokoiseksi nuhruksi, jolla ei pysty peittämään edes vehjettään.

Tällainen nasta ketju!

Pitkä: älä hyvä mies sitä vehkeeseesi sovittele. Sitä EI ole tarkoitettu sellaiseen käyttöön!

Minä olen täysi tumpula tuorekelmujen kanssa. Ainoa, mitä tulokseksi saan, on sellainen rusinaa muistuttava kurttupallo.

Leivinpaperista saan aina säännömukaisesti repäistyä vain kolmiota muistuttavan naurettavan ja säälittävän biitin, jolla ei ole symmetrian kanssa MITÄÄN tekemistä.

Jopa talouspaperin repäisyni jättää AINA sinne alaosaan veitsen terän muotoisen, pitkulaisen kolmion seuraavaan palaan.

Edellisten takia olen sopinut rouvani kanssa, etten koske niihin lainkaan. Hermo on muutenkin ihan riekaleina, ilman talouspaperien ja -kelmujen aiheuttamaa lisäharmia. Epäilen, että kyseisten tuotteiden designerit ovat naisia, jotka ovat asettuneet suunnitelmalliseen ja järjestelmälliseen salaliittoon mieskuntaa vastaan riivatakseen meitä hulluuteen asti.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
En tiedä, kun en ole kokeillut, enkä kokeile. Mitä hittoa mies tekee leivinpaperilla? Onko se jotakin olutpullon ympärillä olevaa? Kysykää nyt seuraavaksi sitten mikä astianpesuaine on parasta perheenisän känsäisille käsille! :D
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
MITÄ ihmettä??
Luulisi nyt, että tuo leivinpaperi on miehillä enemmän kuin käytännöllinen elementti! Eipähän tartte jokaisen makkaranpaiston jälkeen pestä koko peltiä, riittää vain paperin vaihto. Ai niin mutta - kyse olikin miehistä... mikä paperi? Mikä tiskaaminen? ;)

Niin ja sitten se aihe... kyllähän sen repäiseminen onnistuu - pyöreäkin pöydänkulma käy. Tarpeeksi kireälle kun paperin vetää, niin hyvinhän se siitä lutviutuu.
Ni.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ihmistä (miestä) ei ole luotu repimään leivinpaperia. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen (Ison Kirjan mukaan) ja ei se Herra Isoherra siinä vaiheessa voinut kuvitellakaan että minkälaisia ihme vekottimia ihmislapset kehittyessään keksivätkään. Jos Jumala olisi halunnut miehen repivän leivinpaperia, niin Hän olisi hiukan... edes ihan itzi bitzisti venyttänyt sitä tiettyä luomiskertomuksessa mainittua kylkiluuta... että miehelle olisi saatu kehitettyä lihasvoimalla toimiva rälläkkä jonnekin sormien väliin...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
En saa. Siis ainakaan sillä tavalla, että siitä tulisi siistiä jälkeä. Ennen niissä oli paremmat reunat, mutta taitaa uudet kierrätyssäännökset syynä reunojen paperimaistamiseen(ennen taisivat olla metallireunoilla varustettuja.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Kyselyn mukaan vain naisista vain 4% enenmän osaa repäistä leivinpaperin rikki. Tosin naispuoleisia vastaajia on tähän mennessä vaan 13 kappaletta. Onko tämä tarpeeksi tilastollisesti tutkittaessa. Miehistä n. 58 % osaa repäistä paperin poikki... Naisista 62%. Ehkäpä tämä ei ole sukupuolesta kiinni. Vaan pelkästään siitä, osaako vai eikö osaa.

edit: itse osaan.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En saa, enkä viitti tuhlata leivinpaperia siihe. Saksilla se menee kätevästi (jos ovvaa tarpeeks terävät) liu-uttaen :)
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Jahas, piti vallan kaivella tämäkin ketju ylös kun huomasin tämänkin saaneen ainakin yhden äänen ""Legendaariseksi kirjoitteluketuksi".

Oli mulla oikeestaan asiaakin, pari viikkoa sitten ranskalaisia uuniin laittaessani onnistuin repäisemään leivinpaperin siististi yhdellä kädenliikkeellä. Sen jälkeen en ole uskaltanut enää kokeilla, taika on saattanut kadota.


op777
 

Rocco

Jäsen
Muutaman vuoden ravintolassa oltuani on pakko osata repäistä leivinpaperi kunnolla. Tosin joskus pari senttiä lopusta jää sellainen pieni ketunhäntä, eli ihan loppuun asti ei ihan suoraa leikkausta tule. Mutta se ei haittaa laisinkaan.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Pitkä
...alle golfpallon kokoiseksi nuhruksi, jolla ei pysty peittämään edes vehjettään.

Jos tosiaan olet käyttänyt kelmua tähän tarkoitukseen, niin vieppäs vaimos/tyttöystäväs/rakastajataresi lääkäriin tai osta raskaustesti. Käsittääkseni kyseinen materiaali ei sovi ko. tarkoitukseen. Sellainen kelmuhan tuottaa aika miehekkäästi hankaussähköä. No, mikäs siinä jos tykkää. Henkkoht. minä en anakaan jaksaisi kuunnella sitä kelmun tuottamaa vikinää.

Minä olen mies, enkä saa sitä saatanan leivinpaperia ikinä siististi pellille, en ainakaan yhdellä repäisyllä. Onneksi on tosiaan nämä valmiit arkit.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Menee menee. Se fiftyeightin mainitsema tuorekelmu onkin jo eri asia, eväsleipien kuivumista estäessä saa kiskoa useamman palasen. Melkein olisi ainesta jo raportoida Vitutusketjuun tuorekelmun uhmaiästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös