Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 608 565
  • 2 946

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Nyt pitää vain maksimoida tulevien kotipelien tuotto mahdollisimman korkeilla yleisömäärillä, se on ainut mihin voidaan vaikuttaa.

Tällä kertaa vain lyhyesti: juurikin näin. Nyt pitää värjätä koko Jyväskylä punamustavalkoiseksi! Kukaan jyväskyläläinen ei voi eikä saa olla epätietoinen siitä, mitä pelejä nyt pelataan.

Traktorinkuvat murskaamaan bluesseja kärppiä hifkejä, hurrikaanit pyörimään ouluun helsinkiin tampereelle raumalle, Virtasen kalju kimaltelemaan Kompassille, Perrin kruunattavaksi Kirkkopuistoon, Hännikäinen ja Tuppurainen loistamaan Harjun torniin, Viitanen antamaan keppiä taksitolpille, Pulli tekemään nousua Yläkaupungille, Luoma Matsi-baarin eteen isännäksi, Rambo kaatuilemaan Kolmikulmalle, ja Tarkki vartioimaan Hipposta.
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Olen tulossa pääsiäiseksi Jyväskylään, joten Hippokselle tulee mahdollisesti lähdettyä katsomaan välieriä. Mihin katsomoon suosittelette ostamaan lipun, ensisijainen prioriteetti hinta-laatusuhde. Seisomakatsomo ei tule kyseeseen. Toisin sanoen näkeekö noilta halvemmilta paikoilta miten hyvin koko kentän?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen tulossa pääsiäiseksi Jyväskylään, joten Hippokselle tulee mahdollisesti lähdettyä katsomaan välieriä. Mihin katsomoon suosittelette ostamaan lipun, ensisijainen prioriteetti hinta-laatusuhde. Seisomakatsomo ei tule kyseeseen. Toisin sanoen näkeekö noilta halvemmilta paikoilta miten hyvin koko kentän?

Jos mitään suurta muutosta viime vuosiin verrattuna ei ole tullut (tällä kaudella en asuinpaikasta johtuen ole hallille päässyt) kahta alinta riviä en suosittele, etenkin tuossa alimmalla rivillä pleksit haittaavat aika paljon näkyvyyttä. Muuten ei pitäisi näkyvyyden suhteen mitään suurempia ongelmia olla, vaikka tokihan nyt keskiviivan kohdalta katseleminen on mukavampaa kuin kulmista.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Noniin, nyt FB-sivuilla on kunnostauduttu ihan huolella. Tarkin paitaa täytyy etsiä ympäri kaupunkia ja sen löytäneiden ja siitä kuvan somessa jakaneiden kesken arvotaan Taaken maila. Hienoa toimintaa! Lisäksi löytyy ne minun pari päivää sitten ehdottamani hashtagit #hurrikaanikevät ja julistetyyppinen mainos lainakuvien sijaan. Lisäksi vielä tuon julisteen kuvatekstissä täydelliset ohjeet lippujen hankkimiseen sen sijaan että lyhyt linkki seuran sivulle josta täytyy itse kyseiset ohjeet etsiä. Hyvää toimintaa toimisto!

nimimerkillä "kahvilippuja saa antaa konsultointiavusta" ;)
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään tuli jo liput myyntiin välierään. Osta sinäkin lippusi: JYP-? 3.4 tai 4.4 ja 6.4 tai 8.4. Hehe, ei ihan helpoin ajankohta laittaa myyntiin.. Noh tiistaina ollaan viimeistään viisaampia ja katsojien on helpompi tehdä päätöksiä omien pääsiäismenojensa suhteen. Sitten pitää aloittaa kunnon tykitys vastustaja huomioiden. 4000 ja ylikin täytyy saada menemään rikki näissä otteluissa!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Sitten se pitäisi vielä osata kertoa ihmisille. Joko nyt olisi tänään jalkauduttu Kävelykadulle? Minusta JYPin kannattaisi ehdottomasti pistää teltta pystyyn ja tarjota ilmaista kahvia teltalla. Myydä lippuja ja oheistuotteita siinä samalla, kun ihmiset litkivät kahvia.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten se pitäisi vielä osata kertoa ihmisille. Joko nyt olisi tänään jalkauduttu Kävelykadulle? Minusta JYPin kannattaisi ehdottomasti pistää teltta pystyyn ja tarjota ilmaista kahvia teltalla. Myydä lippuja ja oheistuotteita siinä samalla, kun ihmiset litkivät kahvia.

Joukkueessa on kuitenkin aika paljon pelaajia ja toimiston väkeä, luulisi että löytyisi aina lyhyeksi aikaa joku pelaaja johonkin toimipisteelle jos jalkaudutaan kadulle, ei pitäisi kenenkään työpanos mennä jos vähän aikaa jossain kadulla lippuja myisi yhdessä pelaajien kanssa. Kalle Koskisen entistä pelaajauraakin varmaan kannattaisi enemmän hyödyntää, kalle menee hukkaan jos istuu päivät pitkät puhelimen ääressä toimistossa. Ihmisten sekaan vaan kallekin.

Tämä on sitä aikaa kun pitäisi esitellä kevään uusinta mallistoa. Kyllä kun tuolla kadulla olet pelaajien kanssa niin vahinkossa menee muutama kaupaksi siinä samalla kun joku ostaa lipun. Erikoistarjouksia ja muuta vaan kehiin, melkein sitä rahaakin tärkeämpää on että niitä fanituotteita olisi ihmisten päällä.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Joukkueessa on kuitenkin aika paljon pelaajia ja toimiston väkeä, luulisi että löytyisi aina lyhyeksi aikaa joku pelaaja johonkin toimipisteelle jos jalkaudutaan kadulle, ei pitäisi kenenkään työpanos mennä jos vähän aikaa jossain kadulla lippuja myisi yhdessä pelaajien kanssa[...]

Ei todellakaan pelaajia kesken pleijareiden mitään kissanristiäisiä pitämään. Heillä pitää olla ehdoton rauha ja täysi keskittyminen peleissä ja harjoittelussa.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei todellakaan pelaajia kesken pleijareiden mitään kissanristiäisiä pitämään. Heillä pitää olla ehdoton rauha ja täysi keskittyminen peleissä ja harjoittelussa.
Minä olen samaa mieltä, antaa pelaajien keskittyä nyt tärkeämpään tekemiseen. Mutta voishan siellä vaikka Kalle olla kertoilemassa kivoja juttuja ja vaihtamassa kuulumisia.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ei todellakaan pelaajia kesken pleijareiden mitään kissanristiäisiä pitämään. Heillä pitää olla ehdoton rauha ja täysi keskittyminen peleissä ja harjoittelussa.
Kyä näi o! Poisluettuna loukkaantuneet pelaajat mutta näitä ei ole kuin Hietanen ja mukaan voisi laittaa Akatemian jätkät jotka harjoittelee edustuksen mukana, eli nämä muutamat nimetyt pelaajat (Antonen ja kumppanit).
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En nyt sopivampaakaan ketjua löytänyt, joten laitetaan tänne. Ostelin tuossa liput 8.4 pelattavaan otteluun, mutta lipussa on vähän oudosti mennyt ilmeisesti Synergia-areenalla- teksti ja Keskiviikkona 8.4 päällekkäin. Liekö tuo tavallista ja aiheuttaako parranpärinää paikan päällä? Lisäksi olen tulossa peliin autolla, joten kysyisinkin Synergian parkkipaikoista, kuinka vetävät ja kuinka hyvissä ajoin kannattaa paikalle pyrkiä?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
En nyt sopivampaakaan ketjua löytänyt, joten laitetaan tänne. Ostelin tuossa liput 8.4 pelattavaan otteluun, mutta lipussa on vähän oudosti mennyt ilmeisesti Synergia-areenalla- teksti ja Keskiviikkona 8.4 päällekkäin. Liekö tuo tavallista ja aiheuttaako parranpärinää paikan päällä? Lisäksi olen tulossa peliin autolla, joten kysyisinkin Synergian parkkipaikoista, kuinka vetävät ja kuinka hyvissä ajoin kannattaa paikalle pyrkiä?

Samoin meikällä kun tänään ostin printtilipun,on epäammattimaisesti ilmeisesti ylisotkettu ma 6.4 koska ei ollut tiedossa koska peli pelataan kun liput tulivat myyntiin. Olisiko ollut vaikea Lippupisteen vai mikä lie tehdä tuo siistimmin. Hallin läheiset paikat alkavat täyttyä n.45 minuuttia ennen peliä tiiviiseen tahtiin. Vielä kun viikkopeli väki varmaan liikkuu autolla paljon.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on ihan hyvää pöhinää, erikoishintaisia lippuja tarjolla ja näkyvyyttä lisätty kaupungilla. Harmi vaan ettei tuota tehty jo aiemmin. Joukkue pelasi Blues-sarjassa todella hyvin ja matsitkin oli varsin viihdyttäviä, mutta yleisömäärät surkeita.

Perjantain peliin näyttää istumapaikat olevan pian finito, esim. molemmat päädyt näyttää eioota Lipun sivuilla. Toivottavasti olis häkki täys. Välierät, perjantai-ilta ja monella pääsiäisvapaat. Cama!
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Nyt on ihan hyvää pöhinää, erikoishintaisia lippuja tarjolla ja näkyvyyttä lisätty kaupungilla. Harmi vaan ettei tuota tehty jo aiemmin. Joukkue pelasi Blues-sarjassa todella hyvin ja matsitkin oli varsin viihdyttäviä, mutta yleisömäärät surkeita.

Perjantain peliin näyttää istumapaikat olevan pian finito, esim. molemmat päädyt näyttää eioota Lipun sivuilla. Toivottavasti olis häkki täys. Välierät, perjantai-ilta ja monella pääsiäisvapaat. Cama!

Toivottavasti ei katsojat kumminkaan perjantaina saavu hallille koska peli pelataan lauantaina.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Siirsin mediaketjusta kommenttini paremmin sopivaan ketjuun..

Harvoin se kuitenkaan on vain yksi syy miksi jotain tapahtuu. Monella osa-alueella pitää parantaa. Myös kommentteja median suuntaan.

Nimenomaan. Itse pidän Tyni-boikottia, mutta annetaan nyt sen verran armoa että eihän JYP ole ongelmansa kanssa yksin. Liigan yleisömäärät laskevat lähes joka puolella. Tv-tuote, taloustilanne vaikuttavat, se on selvä. Turha sitä on kiistää.

Mutta mitä liigassa tai JYPissä tehdään että näiden kahden ison asian vaikutukset minimalisoitaisiin? Itselle on tullut lähinnä vastaan se että ihmetellään lehdessä ja sitten jotkut valittaa palstalla että kun ei käy hallilla niin nyt lähtee sitten Perrin ja pelaajabudjetti pienenee.

Liigassa lisätään joukkueita ja pelimääriä, pelien taso väkisinkin laskee ja merkityksettömien pelien määrä lisääntyy. Urheilullisuus on hyvin kaukana liigasta suljetun liigan myötä.

Jyväskylä on opiskelukaupunki ja täällä oletettavasti vaihtuvuus on välillä hyvinkin suurta. ¨
Parin viime vuoden aikana mitä olen hallilla käynyt niin hyvin vähän näkyy niitä vakionaamoja mitä viisi vuotta sitten kulki hallilla ja fanimatkoilla. Joku on muuttanut, joillekin lienee tullut perhettä, taloustilanne vaikuttaa täälläkin.
Eli pitäisi saada uusia naamoja poistuneiden tilalle, mutta tämän eteen olen aika heikosti nähnyt tehtävän JYPissä töitä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Edellisellä sivulla kyselin erikoishintaisten lippujen perään ja tadaa nyt niitä onkin yhtäkkiä tarjolla! Hienoa reagointia JYP!
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ketjun otsikon mukaisesti Hippos saadaan täyteen viikonloppuna!

Tosin taitaa olla taas Happee joka sen tekee :)

No, leikki leikkinä - nyt on hyvä pöhinä kylillä ja toreilla ja toimiston tekemisissä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ostin opiskelijalipun lauantain peliin ja huomasin että opiskelijakorttini on hävinnyt jäljettömiin. Riittääkö jos tulostaa koulun sivuilta opintotodistuksen ja näyttää henkkarit ovella?
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Riittää, jos edes tuota vaativat. Aiempina vuosina ei ole kyllä koskaan ovilla opiskelijakorttia tai muuta todistusta synergialla vaatineet.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ostin opiskelijalipun lauantain peliin ja huomasin että opiskelijakorttini on hävinnyt jäljettömiin. Riittääkö jos tulostaa koulun sivuilta opintotodistuksen ja näyttää henkkarit ovella?
Itse tulostaisin varulta todistuksen taskuun, mutta kun marssit sisään niin menet vain etkä ala esittelemään kyseistä lappua. Jos järkkäri alkaa erikseen kyselemään opiskelijakorttia niin vasta tässä vaiheessa todistus esiin ja alat todistelemaan että olet opiskelija. Tämä siksi että 95% varmuudella sinulta ei korttia kysytä, ellet sitten mene itse sanomaan asiasta. Sitten taas uskaltaisinväittää että mikäli alat esittämään todistusta, niin vähintään joku järkkäri-esimies täytyy pyytää paikalle että pääset sillä läpi.

Itse olen nyt parisenkymmentä kertaa mennyt opiskelijalipulla peliin. Yhden ainoan kerran opiskelijakorttia on kysytty ja tämäkin oli tietenkin lukion ensimmäisen syksynä, jolloin olin 16v. Opiskelijakorttia ei ollut vielä tullut postissa, joten sitä ei minulla ollut. Näytin mopokorttia jolla todistin olevani 16v ja sanoin opiskelevani lukiossa muttei kortti ole tullut. Naisjärkkäri alkoi inttämään että ei mopokortti kelpaa pitää olla opiskelijakortti. Onneksi oma isäni oli jonossa takana joka hieman ärähti että tuon ikäinenhän voisi olla vielä helposti peruskoulussa ja eihän peruskoululaisillakaan mitään opiskelijakortteja ole. Sitten paikalle pölähti joku toinen järkkäri joka sanoi että joo menette vaan sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös